Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

DieettiGootit 2008, pääkallobikinikuntoon kesäksi!!!

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.03.2008 21:31

Lainaus: Ximmo

Saat kuolata jo mielikuviesi pohjalta.

haha... no ei semmonen miua kuolaamaan saa.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2008 22:56
Voisin tuntea kuuluvani tähän topicciin, mutta en tiedä saanko ikinä aikaiseksi laihduttaa, ja voin sanoa ettei mulla oikeastaan edes olisi tarvetta. Median luoma kuva ihannevartalosta pitäisi muka saavuttaa, ja olen jonain epätoivoisina hetkinä liikaa karkkia syötyäni aina suunnitellut pudottavani n. 5 kg, mutta kuten sanottua, olen sisimmässäni sitä mieltä ettei minun oikeasti tarvitse ettei minusta tule anorektikon näköistä. Media luo epärealistisen kuvan ihannevartalosta, ja tämä on vaikuttanut minuun :s
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2008 23:05
Minä olen mukana myöskin. Painoa on jo lähtenyt reilut 20 kiloa ja toiset reilut 20 kiloa pitää vielä saada pois. Tosin ei se kyllä kesään menessä poistu, mutta kaikki ajallaan.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: nahkarotta
  • Lähetetty: 31.03.2008 11:46
kai sitä tässä kesän korvilla pitää vähän enemmän miettiä mitä suuhunsa laittaa. paino tosin mulla ei ole muuttunu 2 vuoden aikana suuntaan tai toiseen.
pitäis alkaa harrastamaan aerobista liikuntaa että lihakset vähän kiinteytyisivät. ainoo ongelma on että ei kiinnosta

edit. sattuuko joukoissa olemaan muuten karppaajia? itse olen pitäny ruokavalion n.3 vuoden ajan. mitä nyt muutaman kerran hallitusti sortunu sokeriin ja vehnään... täti vaan osaa leipoo niin mahottoman hyvin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 12:44
Karppauksesta olen lueskellut hieman, ja sehän kuulostaa todella hyvältä noin niinkuin lopputulosten osalta. En kyllä toisaalta tiedä olisinko valmis muuttamaan elämäntapojani noin radikaalisti, ja kun olen jokseenkin kasvissyöjä vielä kaiken lisäksi, niin ihan hc-karppaaminen taitaa olla mahdoton ajatus. Varsinkin makeiden asioiden poistaminen elämästä kokonaan on ehdoton ei. Jopa hedelmien rankka karsiminen vaikuttaa älyttömän hankalalta toteuttaa.

Mutta eikös ns. huonojen hiilihydraattien poistaminen pitäisi olla hyväksi vaikkei ihan karpiksi ryhtyisikään?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 31.03.2008 12:50
Tuli aikanaan (10 v sitten) laihdutettua niin urakalla kauheella salitreenillä + Nutrifast-litkuilla, ettei ihan kyl nappaa enää....
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 13:16
No Ninni nyt ei kaipaakaan laihista!!!

Pysykääpäs hernekepit pois täältä, ei me haluta kuulla kuinka hoikkia ootte.

Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2008 13:20
Kiinnostusta olisi, mutta peruslaiskan luonteeni takia ei varmaan riitä intoa. Seitsemän kiloa pitäisi vähintään saada painosta pois niin olisin vähän tyytyväisempi omaan ulkomuotoon, joskus teininä hamassa muinaisuudessa painoin 55kiloa, mutta siihen taitaa näillä elämän tavoilla olla aika turha haikailla takaisin. Sithän mun kaikki ihanat vaatteetkin jäis liian isoiks
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.03.2008 13:45
Normaalipainoinen olen, BMI 22,1, mutta vatsaa pitäisi saada littanammaksi, tällä hetkellä näytän siltä että olisin raskaana Sen siitä saa kun on mussuttanut muutaman kuukauden ajan karkkia ja laiskistunut salilla käymisen sijaan.. Noh, nyt aloitan liikkumisen uudestaan, niin kesällä kehtaa sitten liikuksia taas vähän vähemmissäkin vaatteissa. :>
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.03.2008 14:16
Minen tahdo laihtua vaan pitäis alkaa liikkua ja saada vähän lihasta

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit