Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottiprinsessa -skaba

Kirjoittanut: Superstara (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.06.2008 12:28
GOOTTIPRINSESSA -SKABA

Kotkan Valokuvakeskuksessa loppu finaali 4.7.2008.
Kilpailun järjestää Kotkan Valokuvakeskusyhdistys ry, joka hallinnoi Kotkan Valokuvakeskusta osoitteessa: Vuorelankulma 2, 48100 Kotka.

Kilpailun säännöt:
Kilpailuun voivat osallistua osallistumismaksun 5 € (viisi euroa) maksaneet 18 vuotta täyttäneet henkilöt Suomessa, kilpailunjärjestäjiä ja heidän perheenjäseniään lukuunottamatta. Alle 18 - vuotiailta vaaditaan vanhempien/huoltajien kirjallinen suostumus. Osallistumismaksu 5€ (viisi euroa) maksetaan Kotkan Valokuvakeskuksen tilille: Kotkan seudun osuuspankki 517202-284397

Kilpailuun osallistuvaa henkilöä pyydetään lähettämään 1-5 valokuvaa kooltaan min. 10 x 15cm ja max. 30 x 40cm (paperikuvaa) tai 1-5 jpeg kuvaa (alle 1000kt) alla mainittuihin osoitteisiin viimeistään perjantaihin 20.06.2008 kello 16.00 mennessä. Tällöin myös osallistumismaksun on oltava maksettu. Jokaiseen kuvaan on liitettävä kuvatun ja kuvaajan (ellei sama) nimet yhteystietoineen sekä syntymävuosi. Kilpailuun osallistuja vastaa itse lähetyksensä postikuluista ja mahdollisesta vakuuttamisesta. Kuvia ei palauteta.

Tuomaristo valitsee kuvien perusteella 10 finalistia, jotka osallistuvat loppukilpailuun Kotkan Valokuvakeskuksessa perjantaina 4.7.2008 kello 18.00 alkaen. Finalisteille ilmoitetaan asiasta postitse/sähköpostitse. Kaikki kilpailuun osallistuneet pääsevät Qumman Ordinary People-näyttelyyn Kotkan Valokeskukseen veloituksetta.
Kilpailussa painotetaan tyyliä, asennetta ja identiteettiä. Kyseessä ei ole siis missikilpailu!

Tuomaristo ja palkinnot
Kilpailun tuomaristoon kuuluvat valokuvaaja Rami Talja (Qumma), pastori Virpi Koivistoinen, luotsi Jouko Koivistoinen ja Valokuvakeskuksen toiminnanjohtaja Timo Hannes Sebastian Mähönen.

Palkinnot ovat seuraavat :
1. palkinto 350 euroa + mallisopimus Qumman kanssa
2. palkinto Lahjakortteja
3. palkinto Kukkapuska ja lämmintä kättä

Kotkan Valokuvakeskus
Vuorelankulma 2, 48100 Kotka
(05) 2250 221 tai 040 5677 152
www.kotkanvalokuvakeskus.fi
info @ kotkanvalokuvakeskus.fi
Goottiprinsessa -skaba
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2008 12:59
tälle kylläkin repesin. palkinnot eivät ole mitenkään houkuttelevia. koko kilpailu jotenki ... hmm eipä tuu sopivia sanoja nyt mieleen. nooh toivottavasti näkee myöhemmin jossain kilpailijoita tai ainakin voittajien kuvia. kiinnostaa enemmäkin et mikä teki voittajasta jööttiprinsessan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.06.2008 13:21
Mä en taida nyt ihan kuuttirinsessaksi kelvata, kun olen 26v.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.06.2008 13:23

Lainaus: Heetteri

Mä en taida nyt ihan kuuttirinsessaksi kelvata, kun olen 26v.

ei siellä ollu mitään ikärajaa. siitä vaan mene jööttirinsessaks!
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.06.2008 13:55
Nyt pyyhkästiin yli parodiahorisontin.
  • Lähetetty: 11.06.2008 14:01

Lainaus: Valkyria

ei siellä ollu mitään ikärajaa. siitä vaan mene jööttirinsessaks!

No katsotaan nyt onko rahaa, tai saanko otatettua kuvia. Emmätiä. Oishan se hyvä läppä, kun kerran olen minä. D
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.06.2008 14:34
Tämä kyllä tosiaan vähän venytti naamaa. Tähän sitä ollaan tultu ja kyllä hieman vanhaksi taas tuntee itsensä...että vanhempien luvat ja kaikki pitää olla...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2008 15:34
Voisihan sitä ihan piruuttaan osallistuakin jos olisi joku joka räiskisi niitä kuvia. Voisi hankkia kruununkin niihin kuviin jo valmiiksi! Älkää nyt kaikki olko niin negatiivisia kun kerrankin joku tempaisee jotain hupaisaa!!
  • Lähetetty: 11.06.2008 15:36

Lainaus: Piiskansiima

Älkää nyt kaikki olko niin negatiivisia kun kerrankin joku tempaisee jotain hupaisaa!!

Mutku mä en halua mallisopimusta Qumman kaa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2008 15:41
Hei, sehän voi poikia tositeeveesopimuksen! Qumman kaa ja silleen... Ja mikä ihmeen "mallisopimus"? Eikö mallisopimus tarkoita sitä että jonkun tahon x kautta sitten saadaan niitä mallintöitä? Hommaako Qumma sitten voittajalle töitä vai tarkoitetaanko tuolla että Qumma ottaa voittajasta setin kuvia?

Qumman kuvat kyllä toistavat itseään rankasti, että jos koottirinsessan tuntomerkki on olla samannäköinen miljuunan muun koottirinsessan kanssa, niin... :/ Olisivat ottaneet sen tälläkin foorumilla pyörivät Trnquillin mukaan, sillä sedällä on oikeasti taitoa!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit