Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottiprinsessa -skaba

Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.06.2008 15:56
Saavuin julistamaan idiotismin ilosanomaa kysäisemällä tarkempaa tietoa, mikä tuo minun pääkopalleni mystinen Qumma on ...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2008 16:28
Tsekkaapa ihqgalleriasta yhteisö qumman mallit (mamman qull... ). Qumma on siis valokuvaaja jonka kuvia on galleriassa jokaisella Itseään Kunnioittavalla Gootilla. Sinänsä ihan hienoja kuvia jos katsastaa vain muutaman, sen jälkeen kun on nähnyt kymmeniä ja kaikki ovat jotenkin niin samasta muotista niin alkaa puuduttamaan ja rankasti.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2008 16:41
Qumma ei ole pelkästään goottivalokuvaaja, vaan pääpainoisesti fetishkuvaaja. Googleta, löytyy Qumman sivustot. Siellä nämä goottikuvat ovat (IMO) tylsintä ja huonointa matskua.

No joo, en itse lähtisi poseeraamaan Qummalle, en vaatteet päällä goottikuviin tai sitten vaatteetta fetishkuviin, mutta ei tuo välttämättä huonoin mahdollinen palkinto ole.
Kirjoittanut: Superstara (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.06.2008 16:56
Älkää nyt herran jesta ottako asiaa niin vakavasti.

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Tämä kyllä tosiaan vähän venytti naamaa. Tähän sitä ollaan tultu ja kyllä hieman vanhaksi taas tuntee itsensä...että vanhempien luvat ja kaikki pitää olla...

Kilpailussa ei ole mitään yläikärajaa, mutta annetaan myös alaikäisille mahdollisuus osallistua kilpailuun, jonka vuoksi alle 18vuotialta vaaditaan vanhempien lupa osallistua kilpailuun.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2008 17:12
Noh noh, eipäs kritisoida Qummaa. Ihan ok kuvia otellut.
Minulla ei ole kovinkaan mahtavia kuvia itsestäni. Melko tavallisia otoksia kukkatapetti- taustoineen yms. Mutta haluaisin kyllä joskus, että joku ammatti-ihminen ottaisi hieman erilaisia kuvia... Sitten joskus.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.06.2008 19:09
Ehkä osallistuisinkin jos olis joku senioriosasto! Mähän oon niin niin rinssessa ettei mitään rajaa!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2008 20:08
Mulla o ongelmana vain välimatka >.<
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2008 18:10
http://www.iltalehti.fi/viihde/200807047905357_vi. shtml
Hassua että tätä linkkiä ei oltu vielä postattu tänne.
No mutta kuitenkin haluun kommentoida tännekin kaikille että on kiva tietää vihdoinkin se uber totuus että gootteus on lähtöisin kasarihevistä.
Ja vielä siis sekin että mehän kaikki tiedetään että iltalehti on totuudenlähde
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.07.2008 18:17
Aika typerryttävää... Onhan varmaan tosi gootti kun tuo musiikkihistoriakin joo täysin vi-tuiksi ja kun tuo "raskas musiikki" taas mainittiin niin varmaan kyseessä taas joku hevimuija joka on mielummin gååtti kun se on siistimpää...

Kyllä taas tuntee itsensä hölmöksi kun tähän alakulttuuriin littyvät jutut tuntuu menevän koko ajan älyttömämpään suuntaan. Väkisinkin tulee mieleen tuo tavallinen missikisa-juttu (mikä tämäkin oikeastaan on), mun mielestä niin oksettavaa pinnallista roskaa, junteille taviksille kun pitää joka vuosi valita joku persoonaton tyhjäpää Miss Suomi läähätettäväksi ja se sitten saa pousata tuulipukukansalle jossain Euromarketissa ja puhella ihmisille kivoja ja teeskennellä iloista.
Että kun mun ns. goottina olemisen idea on myös vastustaa sellaista roskaa ja olenkin kääntänyt sille täysin selkäni. Nyt sitten tuo juttu tuodaan tähän "goottikulttuuriin" (lainausmerkeissä siksi että se median käsitys siitä mitä se on on niin toisenlainen kuin mitä se oikeasti onkaan) niin voi morjes taas kerran.
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2008 19:00
En olis uskonut, että suomesta löytyi 53 tyrkkyä, jotka maksoivat pääsystä ehdolle kyseiseen titteliin. Goottityrkyt pesee noloudessa tavalliset missit 6-0.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit