Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Emilie Autumn Suomeen

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 02.07.2008 11:18
voisin raahautua tuonne pällistelemään, jos vaan on rahaa ja jos joku suostuu lähtemään mukaani. Kukaan tutuistani ei tykkää EA:sta . Yksin ei ihan kauhean hauskaa saa aikaiseksi .
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 03.07.2008 13:18
Woh, tämä tyttö on takuuvarmasti menossa!
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2008 14:42
Tonne olis niin ihanaa päästä, mutta...
- en keksi juuri nyt kyytiä tuonne
- kukaan ei tule mun kanssa sinne, paitsi äitini, ja tuota noin krhm hänelle emilie autumn saattaa olla pieni järkytys, koska luulee, että kuuntelen jtn tiktakia
- en keksi missä olen yötä
- konsertti saattaa olla k18
- Jos ilmestyn paikalle, pelottavat gootti.netläiset syövät minut luullen minua japsi-ihkuttajaksi
(melkein pyydän anteeksi kuivaa vitsiäni , )
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 07.07.2008 16:47
Näin ko. artistin viime vuoden M'era Lunassa ja olihan se melkoinen "Victorian goth tea party" show. Näyttävän näköisiä asusteita ja viktoriaanista hienostelua teekannuineen, aurinkovarjoineen ja kaikkineen, mutta musiikillisesti oli aikamoistä riäkymistä ja viulunrääkkäystä, vielä pahempaa kuin levyllä :/
Kirjoittanut: Sweet little Emilie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 09:15
Pakko päästä!Pakko!!!!!!
Kumpa ei tulisi k-18 keikkaa...
Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2008 13:24
Joo alkaa vahvasti näyttämään siltä että omalta osaltani jää konsertti väliin. Ottakaahan joku sitten hirmuisesti kuvia ;
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.07.2008 19:27
Luulen että raahaudun tuonne vaikka keskenäni, kun nuo kaverini eivät kerta ymmärrä hyvänpäälle...Ainakin tuli sellainen olo, ettei tuota voi missata.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.07.2008 14:40
Mitä luin EA'n foorumia, niin toivottavasti keikka on PA-18! Helvetti sentään, haluun kuunnella keikalla muutakin kuin pikkutyttöjen kiljuntaa.. Olis meinaan kiva kuulla musiikkiakin. Täytynee selvästikin pistää Tavastiaan viestiä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.07.2008 17:18
:<<

MIKSI VITUSSA OLEN VASTA 17, MIKSI?! Kaikki kaverini ja luokkatoverinikin ovat jo 18 ja minä ***** täytän vasta ensi vuonna! Helvettiperkele*****saatana ÄÄÄÄÄÄ

Tulisi K-15 edes, tai K-16, mutta ei K-18! Lupaan olla ihan rauhallinen ja tungen kaikki muut täyteen rauhoittavia että pysyvät hiljaa ja tyytyväisinä.

ÄRGH maailma on epäoikeudenmukainen paikka.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2008 17:55

Lainaus: DeadlyNightshade

Kaikki kaverini ja luokkatoverinikin ovat jo 18 ja minä ***** täytän vasta ensi vuonna!

Et ole yksin, munkin tosi moni kaveri yms. on 18 ja ite täytän vasta ens vuonna. Turhauttavaahan se on mut ei voi mitään.

Lainaus: DeadlyNightshade

Tulisi K-15 edes, tai K-16, mutta ei K-18!

Niinpä, pitäiskö pistää tonne Tavastian suuntaan viestiä meidänkin..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit