Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Mystification
  • Lähetetty: 29.07.2008 19:07

Lainaus: Deadboy

Isäni ei sitten halua olla missään yhteydessä.

Liityn marisemaan aiheesta, alkaa hiljalleen pänniä ettei isäni suostu ilman jo korvistani tursuavaa samaa gaggaa lisäämättä, valittamalla, vihjailemalla, nöyryyttämällä, ja jälkeenpäin asiasta selkäni takana puhumalla liikkumaan julkisilla paikoilla kanssani.

Mikäli hän suostuu, kävelykadulla hän viipottaa 10m päässä itsestäni ja välillä mulkoilee vihaisesti taakseen. Kaikki sen vuoksi, että hän luulee ihmisten ajattelevan meidän olevan jotakin muuta kuin isä ja tytär - Hän on varsin hyvin ilmaissut vihansa korkokenkiäni, minimekkoani ja musta-punaista katseet keräävää kokonaisuuttani kohtaan.

Ei tietääkseni ole minun vikani, että oma isäni on vainoharhainen sovinisti, jonka pää on täynnä tuollaisia ajatuksia. Muutenkin alkaa usein hänen seurassaan etomaan, sillä liian usein kuulen häneltä letkautuksen esim. miesporukan ohittaessa itseni tähän tyyliin: "Tiedän mitä nuo aattelevat, pelkän nuoren tytön p*llun perään, mene sitten tarjoamaan kun tuon näköinen olet." En tiedä miksi se etoo, mutta jos häneltä pääsee letkautus jossa mainitsee minut ja minun alapääni, alan lähes kakomaan.
Vastaavaa on tullut kuultua ah niin ihanan isukkini suusta että nykyään minä olen kieltäytynyt tapaamasta häntä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.07.2008 19:52

Lainaus: Mystification

Tiedän mitä nuo aattelevat, pelkän nuoren tytön p*llun perään, mene sitten tarjoamaan kun tuon näköinen olet." En tiedä miksi se etoo, mutta jos häneltä pääsee letkautus jossa mainitsee minut ja minun alapääni, alan lähes kakomaan.
Va

Toihan on ihan kamalaa törkyä. Miten oot kestänyt tuollaista?
Turpiin vain tuollaista
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.07.2008 20:08

Lainaus: Heetteri

Njahas, HOAS sanoo irti määräaikaisen sopimukseni kuukauden varoajalla.

Kuukauden päästähän minäkin lähden, kun en ole enää opiskelija. Minulle tosin ilmoitettiin siitä jo toukokuussa. Opiskelijoillehan HOAS on, että jos et enää opiskele, et saa siellä asuakaan.

Mutta minä olen vain tyytyväinen, että nyt voin lähteä sieltä!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.07.2008 20:24

Lainaus: Iiriva

Kuukauden päästähän minäkin lähden, kun en ole enää opiskelija. Minulle tosin ilmoitettiin siitä jo toukokuussa. Opiskelijoillehan HOAS on, että jos et enää opiskele, et saa siellä asuakaan.

Joo, mutta kun mä opiskelen vielä. Pitää varmaan toimittaa tuo harjoittelutodistus sinne tms.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.07.2008 20:30

Lainaus: Heetteri

Joo, mutta kun mä opiskelen vielä. Pitää varmaan toimittaa tuo harjoittelutodistus sinne tms.

Teepä niin, notta et tule potkituksi! Minä tulen, mutta olen siitä vain happy happy joy joy, vaikka korkeampaa vuokraa se sitten tarkoittaakin.

Vapaapäivät on muuten tylsiä silloin, kun vain haahua pitkin taloa. Siskoni valtasi läppärini kahdeksaksi tunniksi pelatakseen Sims 2:sta. O.o Olisinhan minä voinut tehdä vaikka mitä järkevää, mutta arvatkaa vaan, saanko minä laiska ja saamaton p*ska mitään ikinä aikaiseksi.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 22:02
Ameriikkalaisten hämmästyttävä hinku laittaa aina kaikkialle onnellinen loppuratkaisu pilaa hyvätkin sarjat. Tämänpäiväinen Todistettavasti syyllinen oli tarinaltaan realistinen ja ehkä jopa jollain tapaa koskettava kun on täältäkin lukenut miten yhteiskunnan kelkasta voi apua tarvitseva tippua hyvinkin nopeasti. Mahtava loppu pilattiin kuitenkin lässytyksellä. Prkl.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.07.2008 03:04
WoW vei elämän D:
Srsly, valvon yöt pelaten, nukun myöhään ja aloitan taas.
Noh, eipä se ketään haittaa... Niin kauan kun muistan lenkittää koirat.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.07.2008 06:05
Jeah, kuuloni on mennyt lopullisesti vasemmasta korvasta. Jeah.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.07.2008 11:26
argh, ihooni on ilmestynyt jotain pieniä pisteitä , jotka kutittavat kauheasti (eivät ole ötökänpuremia). Olen jo raapinut käsivarteni verille. Ilmeisesti olen allerginen jollekin, mutta kysymys kuuluu että mille...!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 11:33
Meninpäs eilen taas avaamaan suuni tyhmistä asioista... saan kiittää tästä monta asiaa...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit