Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.10.2008 22:08

Lainaus: Tyhjäpää

Voi kiitos! Mitäs sun käsilles on sattunu...? Toivottavasti selviät mustelmistasi

Lyöntejä ja torjuntoja on harjoiteltu (, siis krav maga -tunneilla ihan asiallisesti). Jos lyönneistä ei sentään tule tyrmäystä niin kylmägeelin mentholin kärystä viimeistään. Eau de Jomo Ice ei ole mikään viettelevä vaan äärimmäisen raikas tuoksu. Täytyy ottaa muut kylmähaudekonstit käyttöön, mä en kestä tätä Mynthon-efektiä.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2008 22:11
takas sisiliasta.. perkule.. olis voinut olla pitempään.. ei se auringon poltto haittanut ku oli schaatanasti aurinkovoidetta
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2008 22:42
ottaa päähän. olin mesessä tän kaverin kans josta valitin vähän aikasemmin ketjussa. no siinä juteltiin ja se oli pitkään hiljaa ja sit kysyy et miksen vastaa sille (ei siis ollu viestit tullu mulle perille) ja sit vastasin että ai oliks hän sanonu jotain ku en ollu saanu. heti sitten alkaa "no ihme kun nyt vastaat kun kysyn sitä" ja miä sit sanon sille että ihan oikeesti ei tullu perille. no se on siinä vähän epäluuloisena ja miä sanon sille et ei tartte sit uskoo ja laitan offline tilaksi (näennäisesti) ni tulee siltä että ei hän mitään uskomisesta puhunu, vaan alko epäilyttää kun heti niin kärkkäästi puolustelen. PUOLUSTELEN?????? SANOIN VAAN ETTÄ ONKO SE SIT SANONU JOTAIN!!!! saatanan saatana. tällä kertaa kiehahti kunnolla.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2008 22:37
Hihhei. Pomo kertoi, että olen sitten perjantain jälkeen työtön. Se on sitten ruvettava vaan hakemaan uutta työtä. Lievästi sanottuna ottaa pannuun.

Työtön, masentunut ihminen, joka ei tiedä, minne jatkaa ja mitä tehdä tulevaisuudessa. Mulla menee hyvin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.10.2008 10:45
Yhyy, rahat ei riitä mihinkään vaikka oon töissäkin.. Perkele. En vaan oo tarpeeks hyvä puhumaan, kai sit vissiin..? Jaa liittymä paukahti just kiinni maksamattomien laskujen takia, ***** hienoa.. Anteeks kielenkäyttö
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 11:14
Mun molemmat polvet hajoo. Käveleminen on yhtä tuskaa ja paikalla olollakaan ei pääse kivuitta. Ei näistä särky napeistakaan ole taas mitään hyötyä. Vammapolvi mikä vammapolvi. Ärh
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2008 13:41
ärsyttävää kun en tiedä mitä helllvettiä eräs musta haluaa, mutta vaisto käskee epäillä huonointa vaihtoehtoa. Enkä edes voi kysyä tätä suoraan, koska tuskinpa saisin rehellistä vastausta.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 14:22
Voi hitto. Sen lisäksi, että jään nyt työttömäksi, meille on tulossa ensi viikoksi vino pino levyjä ja leffoja, yksi kauan etsimäni tietokonepeli sekä kaiken huipuksi Playstation 3. Millä ihmeellä pystyn etsimään töitä, kun kotona on kaikkea kivaa puuhattavaa?

Tämähän nyt on aivan anaalista.
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 22:05
Pitäisi lukea historiaa, muttei oikein jaksa vaan kiinnostaaa.. blaah. Tietty se voi johtua siitäkin, että on univelkaa. Liikaa
Kirjoittanut: vermin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.10.2008 09:07
Koko viikon olen potenut enterorokkoa. Hemmetti mikä tauti, ensin kova kuume, sitten suu, jalat ja kädet ihan rikki. Ei pysty nielemään mitään kiinteää. En muista koska olisin ollut niin kovassa kuumeessa kuin eilen, nyt se on hiukan parempi kun on säännöllisesti ottanut jotain parasetamolia. En toivoisi tätä kenellekkään.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit