Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.10.2008 14:23

Lainaus: Chrystalis

Helvettiperkele, myöhästyn töistä kun iki-ihana joukkoliikenne ei voi pitää paikkaansa

Täytyy varmaankin hankkia se oma kulkupeli, prkl..

Liityn kerhoon, miekin myöhästyin tänään hieman kun ei bussit taas kulkeneet ajallaan :/
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2008 17:23
Ihmisten kusipäisyys ********, kaikki ihmiset olevinaan mua parempia. Ei huolita mua messiin mihinkää ja haukutaan ja vähätellään ja hyväkskäytetään rahallisesti/aineellisesti... Tiedän että olen huonomman näköinen kuin valtaväetsö mutta silti...

Ei ole yhtäkään ihmistä joka tulisi pyyteettömästi vaan pitämään seuraa tai kutsuisi luokseen. On vaan muutama ******* jotka tulee tänne sillä ehdolla että tarjoan sitä ja tätä niin ja näin paljo tai lainaan rahaa (takaisin ei tule, kukaan ei maksa entisiäänkään velkoja. vaikka 5 vuoden kaveruus takana ni ennemmin jätetää 20 eur velka maksamatta ja pannaan kaveruus poikki, niin halpa minä olen).

Mikä musta tekee niin huonon ihmisen että joudun maksamaan ihmisseurasta ? Kai se on tämä ulkonäkö, kukaan ei kestä katsella tällaista läskiä. En jaksa enää maksaa seurasta ku jää nii ***** maku suuhun joka kerta, mesessä sain taaskin kuulla kuinka olen itsekäs ******* kun eilen kävi yks sellanen tuttu jolle sai tarjoilla saavikaupalla kaikkea ja huomautin varovasti että hän vois joskus tarjota mulle (kun ei ole ikinä tarjonnu ja mä oon hänelle joutunu satoja kertoja tarjoomaan). Ei jaksa enää moista touhua mut ei ***** jaksais yksinkään olla AINA ja iänkaikkisesti...

Ois kiva edes ***** netissä jutella jonkun kanssa mutta kaikki joko haistataa vitut tai ignooraa. Tuntuu niin monessa paikkaa, ircissä, missä vaan, että mun tekstit ovat näkymättömiä kun kukaan ei mitenkään noteeraa mutta siihen on tietysti syy, se että ne tekstit ovat minulta.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.10.2008 19:10

Lainaus: nexubus

Mikä musta tekee niin huonon ihmisen että joudun maksamaan ihmisseurasta ?

Mehän ollaan ilmaista seuraa täällä! Tuollaiset verenimijäkaverit kuin sulla karkottaa luultavasti kaikki mukavammat ihmiset pois lähietäisyydeltä.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2008 19:33
Kylmä x/
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2008 19:41

Lainaus: Severana

Tuollaiset verenimijäkaverit kuin sulla karkottaa luultavasti kaikki mukavammat ihmiset pois lähietäisyydeltä.

niinpä. ei tommosista kannata välittää. ja sitä paitsi. et sinä miusta mikään ruma ole. suomalainen perusuros. mieti vaan että et oo tavannu niitä ihmisiä jotka osaa katsoa kuoren alle välittämättä ulkonäöstä ja jotka ansaitsee siun seuras.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2008 20:02
Eih jumalauta nyt riitti!
Oon vetäny naamariin viimese kuukauden ajan kaikkee lihottavaa. Nyt alkaa sitten sellane makee lakko ettei enne oo nähty.
En jaksa enään tätä touhua, MÄ nään itteni pulleena, mutta kaverit vaan on '' ei ei ei ei sä oot laiha :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'' Enhän mä mikään isokokonen oo, mutta nään tossa tollasen ihana pömppiksen että en jaksa enää. Ja lenkille lähtö on huomenna!!!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.10.2008 08:42
Mä en voi käsittää, miksi mun tarttis kumarrella tuntemattomia? Jos ne ei itte osaa puolustautua kritiikiltä, ni ********* siihe muut puuttuu? Mä en voi käsittää miten ihmiset kuvittelee että kaikki pitää vaa hyväksyä!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2008 12:43
Mulla menee niin hermo pari kaverii jotka vaa jauhaa sitä perus ****** että halus vaa et mul ois kaikki hyvin ja yrittää jaella niitä neuvojaa et olis parempi olla. Todellisuudessa ne vaan pahentaa mun oloa ja voisivat joskus jättää mut rauhaa!
Kirjoittanut: BlackWolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 26.10.2008 16:32
Hyi saatana! Olen saanut jonkun 40-kymppisen miesihailijan joka odottaa multa seuraa ja ahdistelee sähköpostin välityksellä. Uhkailin jo poliisilla mutta ei tehoa...löysin tämän tyypin galleriastakin (VAROKAA nickillä veski liikkuvaa tyyppiä). Raivostuttavinta on se kun laitoin tälle kyseiselle henkilölle selvästi että olen jo onnellisesti suhteessa, ei kiitos, en halua sua niin takasin tulee että "kaikkihan sanoo olevansa onnellisesti suhteessa ja silti etsii seuraa ja sun miehes on varmaan semmonen läski ja luulis sun valitsevan seuras paremmin kun mua haluaa kaikki ja sä et sitten varmaan halua ketään ja kuitenkin haluat että roikun sun perässäs"
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.10.2008 16:55

Lainaus: BlackWolver

ei kiitos

Älä vastaa sille yhtään mitään.

Lainaus: BlackWolver

veski

Vessasta alas moiset veskit, hitto...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit