Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.08.2008 13:32
Vaihtoehtovaatetuksen kauppa Keravalle- PIM ja katukuvassa vilisee 150 pikkuista rankkaa ipanaa lisää jotka huutelee olemistaan. No ehkäpä se muuttaa tällaisen pikkukapungin ahtaita asenteita kun vaihtoehtoisuus lisääntyy tai sitten ei.
Ihan sama, ostakoon vaatteensa sieltä tai tehkööt itteistään pellejä, niin kauan ku ne ei oo sitä oikeesti tai hakevat vain olemisellaan huomiota, se on mulle aivan sama. Tulepahan kurjii päivii ilmettä ja naurua.Paljon on niitäkin jotka eivät tiedä mitään.
Saapahan sitten olla niitä harvoja alkuperäisiä alakulttuurin edustajia, jotka oli jo vuosia sitten tällaisia eivätkä muutu vaikka muoti tulee ja menee.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2008 13:39
Meillä oli netti rikki vaikka kuinka kauan enkä päässy foorumille. Voitte jo arvailla sen sähköposti määrän mikä odotti kun pääsin nettiin!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.08.2008 13:51
On se koripallo kivaa, mursin eilen varpaani ja naamassani on aivan enourmous mustelma oikean silmän ja posken alueella... Ja näiden lisäksi vielä kuumetta. Jotenkin toivon että kuumeilut ja lämpötilan vaihtelut olisivat hormotionaalista, koska haluaisin päästä läheisimmän kaverini konfirmaatiojuhlaan huomenna.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.08.2008 14:52
Viikonloppu vasta alkaa ja olo on kuin ameeballa. Tekisi mieli vaan fuusioitua sohvan kanssa ja jättää maailmallajuokseminen tälläkertaa väliin.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.08.2008 15:48
Yhyy olen ollut kesällä niin epäaktiivinen että.. Mutta nyt lupaan parantaa. Taas on paha vitutus päällä. Kaveria haukuttiin tosi pahasti lesboksi pari päivää sitten, ja hän ei edes ole. Olisi huudettu mielummin minulle. Ja olin kasvattunut koko kesän ajan itselleni todella pitkät kynnet, mutta kaikkiin tuli säröt ja jouduin leikkaamaan ne
Ja joudun vielä viikonlopuksi mökille. Huoh..
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.08.2008 19:20
Ne vissiin myy mun rakkaan hoitohevosen pois. Viisi vuotta yhteistä taivalta takana ja se hevonen on kuin oma lapsi, siihen on vaan kasvanut niin kiinni. Tuntuu että multa todellakin viedään elämä kylmästi pois kun ja jos joku ostaa tamman itselleen. Ajatus että siitä joutuu luopumaan sattuu niin paljon....
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 19:58
....Minua loukattiin henkisesti todella pahasti eilen....
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2008 20:05
********. Töitä ei ole ja kämppää ei ole ja elämää ei ole ja mitään ei ole, varsinkaan tänään ja nyt. PRKL. En halua takaisin vanhaan duunipaikkaani, koska inhoan sitä nöyristelevää pascaa ja olen niin kurkkuani myöten täynnä aivottomia asiakkaita ja tekohymyjä.

Päätin juuri vihata koko maailmaa. Piste.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 20:26
Tämän foorumin taso on laskenut niin ropisten... Oli ennen kivaa kirjoitella kun joka tuutista ei tunkenut noita ihquraxupoxuja tuplatriplamega-onelinerpostauksineen, etsi-toiminnon käytön ongelmineen ja kirjo tus vriheineen. Vtu.

Ja kyllä, se on minulta pois jos jotain ketjua ei voi lukea läpi vaan siellä pitää kahlata raxu poxujen halki löytääkseen jotain järkevää tekstiä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2008 20:31
Piiskansiima, i think i just fell in love... :P lol

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit