Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.09.2008 14:07

Lainaus: Iiriva

Pistäkää vaseliinia otsaan, poskille, korviin, korvien taakse ja niskaan, kaikkialle lähelle hiusrajaa, eipähän hiusväri tartu niin kovasti kiinni. Ja tämä siis ennen värjäystä. Minä alan myös pyyhkiä iholle mennyttä väriä pois heti kun kaikki väri on päässä, kasvovedellä lähtee hyvin.

Kiitti vinkistä. Tätä pitää kokeilla. Itellä kun on kanssa välillä onkeleita noitten värien kanssa.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 04.09.2008 15:36
Otin eilen 170 kuvaa ja niistä pitäisi valita parisenkymmentä kuvaa internetjulkaisua varten... >.< Ja kuvat lienevät melkolailla kökköä johtuen kokemattomuudestani kyseisen kameran kanssa.. ..perkele..
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.09.2008 16:57
Miulla on kamala nälkä. Koko päivä ollut kamalaa tanssirääkkiä ja ei oo ehtiny syödä mittään. -__-
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.09.2008 17:20

Lainaus: Not the nicest girl

Mul elämä rajoittuu koulun, kodin ja kaupungin välille.
Oon saanu muutaman kaverin lukiosta, mutta eihän mulla ole elämää koulun jälkeen.

Tiedän mitä tarkoitat. Pistetääs paremmaksi: elämäni rajoittuu kodin ja koulun välille, eikä minulla ole yhtään kaveria lukiosta. Olen siis aina yksin, koulussa ja koulun jälkeen. On tässä vähän aihettakin kitistä ja vinkua.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2008 18:28
ARH!! Nyt rupesi ärsyttämään -.-
Meillä on saksan ryhmän kanssa lähtö saksaan maaliskuussa, johonkin hiton peräkylään. Noh, ei siinä mitään. Mutta:
Opettajani ja saksan päässä oleva opettaja olivat keskustelleet MUSTA ja mun vaatetuksestani...
Ja tänään opettaja tuli selittämään että '' Jos voisit vähän iisimmin pukeutua, koska siellä mihin menemme on niiiin paljon kaikkia uskovaisia ja vanhoillisia, ja kun koulussa johon menemme, ei ole yhtään edes goottityylistä ihmistä, että jos voisit jättää rajummat vaatteet kotiin''
Noh minäpäs sanoin että jos en saa olla se mikä olen ja pitää omia vaatteitani niin on turha toivoa ett'ä lähtisin mukaan, ja pyysin opettajaa keskustelemaan uudestaan sen saksan päässä olevan opettajan kanssa. Ja kertomaan että en ala kyllä tuommoiseen että en saisi pitää omia vaatteitani joista pidän. -.-
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.09.2008 19:06

Lainaus: Vampiric_

Ja tänään opettaja tuli selittämään että '' Jos voisit vähän iisimmin pukeutua, koska siellä mihin menemme on niiiin paljon kaikkia uskovaisia ja vanhoillisia, ja kun koulussa johon menemme, ei ole yhtään edes goottityylistä ihmistä, että jos voisit jättää rajummat vaatteet kotiin''

No ompa typerää, ja perin vanhoillista touhua.
Tosi pintapuolista
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2008 19:53
Vampiric_
Sehän on sairasta, ihan tyhmää >.<. Ihmiset aina jaksaa valittaa, ja mitä se sitä paitsi muka niitä "uskovaisia ja vanhoillisia" sitten niin paljon häiritsee miten muut pukeutuvat? Täytyy olla aika pintapuolinen, niin kuin poison sanoi, jos jaksaa siitä häiriintyä. (Alkoi nyt ärsyttää sun puolesta.)
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2008 20:48
Niin, sepäs on niiden oma ongelma ja häpeä jos ei pysty ennakkoluulojen/pelon takia hyväksymään erilaista ihmistä...
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.09.2008 21:33

Opettajani ja saksan päässä oleva opettaja olivat keskustelleet MUSTA ja mun vaatetuksestani...
Ja tänään opettaja tuli selittämään että '' Jos voisit vähän iisimmin pukeutua, koska siellä mihin menemme on niiiin paljon kaikkia uskovaisia ja vanhoillisia..

Voi ihme. Ei hel###ti voiks tollasta tapahtuu 2000 luvulla. Mut oikeestaan ku se opettajasi vetäs tohon nämä uskovat Ni joo en ihmettele yhtään.. Ne kaiketi ei oo niitä kaikkein suvaitevaisimpii.
. Mutta pukeutumisen rajoittaminen loukkaa yksilön vapautta. Goottivaatetus ei varmaan siellä saksan maassa ole mitenkään kriminalisoitua.

Ylläpito muokkasi: tagit kuntoon
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2008 21:37

Noh minäpäs sanoin että jos en saa olla se mikä olen ja pitää omia vaatteitani niin on turha toivoa ett'ä lähtisin mukaan

Voin sanoa näin kokeneena vaihto-oppilaana, että ole juuri sitä, mitä olet. Minä kun menin Saksaan, sain aivan samanlaiset ohjeet, mutta minä en välittänyt. Tietenkään en lähtenyt pvc-hameessa ja verkkopaidassa kouluun, mutta pidin kuitenkin tyylistäni kiinni. Alussa en juuri meikannut raskaammin, mutta kun lähdimme esim. tutustumaan yöelämään tai suurempiin kaupunkeihin, en juuri miettinyt miltä näytän kyläläisten silmissä, pidin niitä vaatteita missä yleensäkin biletin. Kyllä he siihen tottuivat ja tärkeintähän on, että tulet isäntäperheesi kanssa toimeen. Ja hurmaat kaikki käytökselläsi ;)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit