Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2008 10:16
Anteeksi, en kitise nyt Kauhajoesta.

Olisin halunnut nukkua vielä :< Ja mun korvat on tukossa >.<
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:30
Minua ahdistaa. Ja hämmentää se ettei kouluammuskelu liikauttanut minua.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:37
ihan sama juttu. onhan se hirveää kun vuoden sisään jokelan tapauksesta käy näin mutta ei vaan jostain syystä kosketa yhtään enempää kuin mikä tahansa muu uutinen.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:38

Lainaus: Heetteri

Minua ahdistaa. Ja hämmentää se ettei kouluammuskelu liikauttanut minua.

et ole ainoa.. tuli vaan sellainen "joko nyt taas" olo.

Ja kitinä: pää sattuu, niska sattuu, silmät sattuu, kylmä ja kuumetta enkä uskalla syödä mitään kun pelkään että lentää ylös.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:44
"Jos ajatuksia herättää, voit hengähtää rauhassa; olet ihminen."

Noin sanottiin hevostallinetin samaa aihetta käsittelevässä keskustelussa. Tuntemattomien vuoksi ei ole välttämätöntä parkua, pää kannattaa käydä tarkistuttamassa vasta siinä vaiheessa jos olet perustamassa ampujalle faniklubia.

Että samat fiilikset minullakin: kauheaa, muttei maailmoja mullistavaa. Jokela oli lähempänä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:44
darkAngel
MissAnnThrope

On kamalaa miten maailman uutistulva turruttaa ihmiset tällä tavoin tunnekylmiksi lähimmäisiä kohtaan. Se tekee minut surullisemmaksi kuin mikään kouluammuskelu. Kunpa voisinkin tuntea jotakin.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:55

Lainaus: Heetteri

On kamalaa miten maailman uutistulva turruttaa ihmiset tällä tavoin tunnekylmiksi lähimmäisiä kohtaan. Se tekee minut surullisemmaksi kuin mikään kouluammuskelu. Kunpa voisinkin tuntea jotakin.

Minäkin tässä kaipaisin jotain merkkejä inhimillisyydestäni... No voimmehan aina itkeä sitä, että media on tehnyt meistä sisältä kuolleita.

tässä käy muuten selkeästi niin että kaikki muistavat Auvisen, muttei kukaan muista Matti Saarta.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.09.2008 12:00

Lainaus: MissAnnThrope

Minäkin tässä kaipaisin jotain merkkejä inhimillisyydestäni

samoin. aattelin että ehkä tällä kerralla sitten tuntisin vähän edes jotain. mutta ei kun ei. joskus tulee semmonen ajatus että tuntisinko yhtään mitään vaikka omassa koulussa olisi ammuskelija pitämässä asetta miun ohimolla.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2008 12:58
Muistan ajan jolloin uutiset itketti minua, olin noin 6 vuotias silloin. Mutta eipä enää juuri mitkään uutiset hetkauta, saati sitten aiheuta kyynel tulvaa.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2008 15:16
Täytyy sanoa, ettei tuo kouluammuskelu hetkauttanu ennen, ku kuulin et tuntemani henkilö sattui olemaan paikalla tuossa rakennuksessa ja tunti viereisessä luokassa. Tosin onneksi ei ollut juuri ampumahetkellä siellä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit