Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.10.2008 12:48
Hmmph... 4 joulukuuta mun jalkani operoidaan.. .__.'
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.10.2008 12:50

Lainaus: Chrystalis

Hmmph... 4 joulukuuta mun jalkani operoidaan.. .__.'

Eikö se ole hyvä asia? Mitäs ne koivellesi tekevät?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 13:44
Note to self: älä pese hiuslisäkettä suihkussa vaatteet päällä. Polveen asti märät sukkahousut tuntuvat epämukavilta ja jättävät liukkaita tassunjälkiä muovilattiaan...
  • Lähetetty: 24.10.2008 13:53

Lainaus: Heetteri

Eikö se ole hyvä asia? Mitäs ne koivellesi tekevät?

Multa poistetaan tosiaan se naula ja 5 ruuvia... Ja ei se sinällään oo mukava asia kun saikkua tulee pari viikkoa ja arvaa vaan ahistaako sit kun ei pysty kunnolla liikkumaan... ._.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.10.2008 14:01

Lainaus: Chrystalis

Multa poistetaan tosiaan se naula ja 5 ruuvia... Ja ei se sinällään oo mukava asia kun saikkua tulee pari viikkoa ja arvaa vaan ahistaako sit kun ei pysty kunnolla liikkumaan... ._.

..Palkallista saikkua kai sentään?
  • Lähetetty: 24.10.2008 14:04
Tokitoki, saan ihan mukavat kipurahat, vakuutusyhtiöltä... Mut se on se etten voi liiemmin liikuskella.. Noh, positiivista on sentään se että oon sit himas möllöttämässä systerin kahden koiran kanssa, kun systa lähtee britteihin.

perkele, eikä ees oo omaa palvelijaa ;(
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.10.2008 19:53
Taas tylsä ilta yksin kotona. Miun sosiaalinen elämä on niin kuollutta ja yksin ei viitsisi lähteä ihmistenilmoille, kun olisin sielläkin vain yksin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 24.10.2008 21:21

Lainaus: Kaihomieli

Taas tylsä ilta yksin kotona. Miun sosiaalinen elämä on niin kuollutta ja yksin ei viitsisi lähteä ihmistenilmoille, kun olisin sielläkin vain yksin

mulla on ihan sama ongelma. senpä takia miä oon toistaseksi olenkin aina juonut kotona, kun ei kukaan vaan pyydä miua kanssaan baariin. yksikin kaveri aina tavattaessa sanoo että "ainiin säkin olet jo 18! pitää tosiaan muistaa pyytää mukaan seuraavalla kerralla." ei harmita yhtään ei. voishan sitä sjoskus käydä miitissä mutta siihen tulee se ajatus että jos kaverit ei kaipaa niin entäs sitten melkeimpä ventovieraat...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.10.2008 21:24
Harmittaa siivoaminen... nooh itsepä olen paikan tähän kuntoon päästänyt. *huoh*
  • Lähetetty: 24.10.2008 21:26
Kuule, kaikki on aina miiteissä ensimmäistä kertaa.. Ei muuta kuin mukaan vaan ja hankkimaan ystäviä! Tai tuttuja, tms..

Tiesitkös, 31 pvä on Synapsi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit