Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2008 15:17
keskellä yötä (eli jossain neljän aikoihin) luulin että mun päälle kaatuu kaappi ja rupesin huutamaan apua. en oo vähään aikaan edes säpsähdellyt ja nyt tollai meen ja herätän koko talon väen. kyllä nolotti siinä vaiheessa kun huomasin että se olikin unta ja en pidellyt kaappia vaan kerrossängyn ylintä sänkyä. ja kun äitikin oli toisesta huoneesta toisesta päästä taloa herännyt ja tullut katsomaan mikä on hätänä.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Not the nicest girl
  • Lähetetty: 23.10.2008 19:28
Uaah, osaisko joku selittää, mitä tää tarkottaa?
Suurin elektronegatiivisuusarvo on siis fluorilla (4,0) ja pienin cesiumilla (0,7). Hiiliatomin elektronegatiivisuus on näiden kahden ääripään välillä (2,5)
Miten helkutissa 2,5!?! Ja osaisko joku selittää, mikä on amiinin tunnus?

En tajua yhtää
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2008 19:43
Katso wikipediasta!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.10.2008 20:32
Wikipedia on jumala

...aivan kuten Xerxes
Kirjoittanut: BlackWolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.10.2008 21:23
Yhyy! En pääse pelaa Runascapea kun niitten serverit on tukossa...byäääh!!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.10.2008 03:39
Minulla on tänään perjantaina synttärit ja lisäksi meillä on miehekkeeni kanssa tänään vuosipäivä. Sehän on siis hyvä uutinen, MUTTA meidän oli tarkoitus tänään lähteä juhlistamaan näitä kahta asiaa kartanohotelliyön (Haikon kartano) ja hienon ruoan merkeissä ja minä olen ihan hirveän kipeänä! Ihan törkeän huono olo, ei puhettakaan että voisin tästä mihinkään lähteä tämän vuorokauden aikana. Ja en saa untakaan, siksi kirjoittelen täällä aamuyöstä. Tätä sietämätöntä oloa on jatkunut kohta kome päivää, Gehenna soikoon!

Eikä meillä edes netti toimi kunnolla syystä tuntemattomasta, hyvä jos saan tämänkään viestin läpi.

"Happy birthday to me..."
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2008 10:18
Onneksi mulla on tänään vapaapäivä. Heti aamusta vatsa nimittäin kipeenä ja ihan kuralla. Muuten ei ole kipeä olo. Ei okseta, ei kuumetta, ei pää kipeänä. Ainoo syy jonka keksin, on että tää johtuu taas vehnästä. Ja sitäkin pidän epätodennnäköisenä, koska koko juttu oli jo ohi.
Toivottavasti loppuu iltapäivään mennessä, koska mie haluan mun Tarkkari-sormuksen tänään...
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 10:54
Hrmhrmrhhmm. Töissä käy hirveä kuhina, kun täällä järjestetään ilmailuharrastepäiviä. Mahdotonta vaipua tavalliseen apatiaan, kun kuusi ihmistä kanniskelee pöytiä ympäriinsä! Sitä paitsi, eräässä jalokivikaupassa on alennusmyynti, enkä voi keskittyä selaamaan valikoimaa, kun koko ajan keskeytetään.

Elämäni tragedia
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.10.2008 11:39
Rassaa yhden henkilön itsekeskeisyys ja kyvyttömyys kunnioittaa muiden näkemyksiä. Itse olen sen viimeinkin oppinut. GNNHG.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2008 12:30
Tylsää ! Joka päivä samaa pakkopullaa, yksin koneen ääressä, edes viikonloppuisin ei löydy seuraa tai tekemistä :/ Tahtois joskus jotain muutakin ku yksikseni kattella tv-sarjoja. Ei näitä päiviä erota toisistaan kuin numero.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit