Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tarvitsisin mielikuvianne Morticiasta koulutehtävää varten

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Dark Eyes
  • Lähetetty: 25.09.2008 14:57
Olikos selvä otsikko?

Eli siis.. Osana tämänhetkisiä opintojani tarvitsisin foorumilaisilta tietoja siitä, millaisen mielikuvan olette saaneet Morticiasta. Olen kysynyt myös ko. firmalta heidän tavoitettaan mielikuvien suhteen, ja yrittäisin näiden vastausten perusteella selvittää sitä, kuinka hyvin he ovat tässä onnistuneet..

Mikäli teiltä riittää aikaa/kiinnostusta ojentaa auttavaa kättä asian suhteen, ottaisin mielelläni privaviestinä ajatuksianne aiheesta.

Kiitoksia
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 25.09.2008 15:12
Milestäni Morticia on yleisesti ottaen parempi kuin muut suomalaiset goottikaupat , joissa olen käynyt (muissa on usein joko sekunda laatua tai ylihinnoittelua ja pahimmassa tapauksessa molempia). Morticiassa on valikoimaa eri tyyleihin sovellettavaksi ja tuotteet ovat ihan ok. hintaisia (ainahan alternative vaatetus on hintavaa). Asiakas palvelu on ollut lähes aina (kahta myyjää lukuunottamatta ) tasokasta . Ihailen Riittaa yrittäjänä , sillä näin pienessä maassa on vaikea saada vain tietylle ryhmälle tarkoitettua liikettä menestymään .
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2008 15:54
Itselläni vähän samankaltainen mielikuva kuin edellisellä, vaikka olen vain pari kertaa putiikissa käynyt...
Tuotteet ok, jotkin kalliita laatuunsa nähden.
Postimyyntiin olen heillä kiinnittänyt vähän negatiivista huomiota kun maksattavat asiakkaalla sen palautuksesta johtuvan postimaksun ja sen että joitakin tuotteita joutuu sieltä odottamaan mahdottoman kauan.
Riitta on menestynyt hyvin ja hienoa että suomessa on tällaisia putiikkeja
Tosin itsekin olen kuullut juttua joistain huonoista myyjistä 0.0
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 25.09.2008 16:15
Oma kokemus parin vuoden takaa, kun siellä kävin niin:
+asiakas palvelu oli hyvää ja ystävällistä!
+Valikoima oli runsasta
+Ja muutenkin sisältä liiketilat olivat puoleensa vetävät ja siellä olisi viihtynyt vaikka vaan katselemassa pitkään.

-Paikka oli vähän sivussa ja vaikeasta löydettävissä >: (
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 25.09.2008 16:32
Joo eli asiakaspalvelu on oikein hyvää ja Riitta ja Kari on kovin mukavia henkilöitä. Vaatteita en oo aikoihin hankkinu sieltä, kun ne on minusta jotenki ollu niin mälsiä.
Se on muutenki hirmu keskittynyt tommoseen Cyber ja perus teinikojootti vaatetukseen. Mielelläni enempi jotai verkko/bändipaitoja(Alien Sex Fiend paidatki loppu heti paitti jotku XL:ät) siel näkisin.(Onneks on kuitenki D.I.Y..) Viimekertasella käynnillä huvitusta herätti Tokio Hotel housut, mitä siellä oli. Hiusvärit nyt tulee hankittua, kun on edullista(välillä jopa ilmasta, jos niillä on hyvä päivä!) Manic Paniccia tarjolla.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.09.2008 21:35
Itselläni tulee mieleen, että kyseinen liike on pikkutytöille ja pojille. Ja juu ei tarkoiteta ikää. Samanlainen siis kuin kaikki muutkin "goottiliikkeet" suomessa. Ei isoille tytöille (ja pojille) mitään. Mekin haluaisimme pukeutua kauniisti. Muuta sanottavaa liikkeestä ei ole, sillä kyseisestä syystä en ole ollut firman kanssa tekemisissä.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.09.2008 21:58
Mjaa... Morticiassa asiakaspalvelu on aina ollut loistavaa, vaatteissa on ollut valinnanvaraa (tosin usein jotakin vaatekappaletta on ollut vain 1 ja sekin yleensä väärää kokoa...) ja itse pidin hyvin paljon Eerikinkadun liikkeen sisustuksesta... Vähän tasokkaampi tyyli kuin yleensä goottiputiikeissa. Kamppi ei ole niin kiintoisa. Vaatteet on kyllä kalliita, mutta milloinkas ne ei olisi... Ainakaan oman maun mukaiset vaatteet.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.09.2008 09:48
Morticia on minulle ensisijaisesti Suomen vanhimpia goottiliikkeitä. Muistan aikaa kun Tamperrreella ei ollut mitään. Lentelin Lontooseen kenkien takia Mortician liikkeessä olen käynyt itse vain muutaman kerran, Hesassa kun ei tule käytyä usein.
Nettikaupasta voisin sanoa sen verran että on kyllä aika surkeet sivut ollut aina, niihin voisi panostaa!!! Tykkään itse harrastaa nettishoppailua (koska putiikkeja lähistöllä vähän ja niin edelleen) ja Mortician nettiputiikki on ollut ainainen pettymys.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.09.2008 11:33

Lainaus: Nocturne

. Ei isoille tytöille (ja pojille) mitään. Mekin haluaisimme pukeutua kauniisti.

Aivan ! Mua rassaa erityisesti (tämä ei nyt ole pelkästään Mortician ongelma) se, että ei ole riittävän suuria housukokoja. Tarvitsisin 40-tuumaiset, mutta usein koot loppuu johonkin 34-36 tuuman kohdalle
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.09.2008 11:49
Minulle taas Mortician koot ovat oikein hyviä, tosin aina ei meinaa löytyä tarpeeksi pientä. Kaikille ei vain voi löytyä kokoa, niin kurjaa kuin se onkin. Yleensäkin kaupoissa panostetaan selvästi, niin vaatteissa kuin kengissä, tavallisimpiiin kokoihin. Tympeää kyllä, ihmiset ovat niin eri kokoisia ja -muotoisia.

Morticia erottuu mielestäni yhdessä asiassa edukseen muista vastaavia tuotteita myyvistä liikkeistä: sen tuotteet ovat tosiaan keskittynyt vain yhteen tyyliin, eikä kuten monet muut kaupat yrittävät myydä vähän jokaiselle jotakin, tuloksena sillisalaatti. Muutenkin usein muissa vastaavissa kaupoissa tuotteet ovat enemmän rock-henkisiä, yhtään Morticiaa paljolti vastaavaa liikettä en ainakaan itse tunne.

Asiakaspalvelusta on vain hyvää sanottavaa, myyjät ovat aina olleet avuliaita mutta myös ymmärtäneet, mikäli olen ollut vain katselemassa. Kiitokset myös tyylisilmästä, mm. rippijuhlavaatteideni löytymisestä kuuluu kunnia täysin yhdelle myyjälle. hinnakkaitahan nuo vaatteet ovat, mutta niin ne ovat kaikkialla. Liikkeen sisustus on kyllä vielä mainittava!

Oikeastaan ainus miinus joka näin äkkiseltään tulee mieleen on nettikaupan huonot valikoimat (ja kirjoitusvirheet, laskee itselläni uskottavuutta). Mutta vaikeaahan se on päivittää tuotteita, joita on vain muutamia kappaleita. Silti parannusta siihen suuntaan olisi kiva saada.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit