Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2008 12:51
Nonniin nyt mäkin sain kuvia koneelle ja jopa nettiin. Käykääpä katselemassa täältä (Pikkujouluista ja Klub Kalmasta.)
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:57
En saa noita emanon:in kuvia taallennettuuuuaaaaa?!! :<

*muoks* Sain sittenkin :3 Aluksi se sanoo ettei saa O_o"
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2008 19:19

Lainaus: Chrystalis

Ja saikos nuita käyttää internetpohjaisissa kuvagallerioisssa muutoinkin, esimerkiksi ihQ-galleriat, etc ?

Samaa mietin minä, tuo on nimittäin niin mahtava posse kuva -> URL :P
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.12.2008 21:13
Mun puolesta ainakin noita mun ottamia kuvia saa käyttä ihan vapaasti nyt ja tulevaisuudessa - kunhan kuvissa olevat henkilöt eivät itse pahastu.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.12.2008 21:30
Kiitus emanon!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2008 22:02
Minä en haluaisi että naamaani levitellään ympäriinsä. Olen miettinyt tätä jo pidempään todettuani, että näytän miittikuvissa enemmän tai vähemmän kamalalta. Joten: tähän asti otetuille kuville saa vapaasti naureskella mutta toivoisin että niitä löytyisi vain miittikuvaketjuista. Tulevaisuudessa aion pysytellä kameranlinssin ulottumattomissa, ellei kyseessä ole ammattikuvaaja (tai edes kunnollinen harrastaja) ja mietitty tilanne.

Piiska kiittää, kumartaa ja painuu ostamaan sitä Ronald Reagan -naamaria.
  • Lähetetty: 15.12.2008 22:11
Juu, sensuuraan naaman ja kaiken tunnistettavan kohan sinusta, käykö sitten? :3
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2008 22:13
"Kaiken tunnistettavan" tarkoittaen...mitä?

Joo, eli laatikoita vaan lärvin ja vaikka sitten tissienkin päälle ettei kenenkään tarvi kysellä niiden omistajan kasvonpiirteiden perään. Kelpuutan myös, jos päälle photoshoppaa jonkun muun tyypin naaman.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.12.2008 22:19

Lainaus: Piiskansiima

Kelpuutan myös, jos päälle photoshoppaa jonkun muun tyypin naaman.

Phahah, jännityksellä jään odottamaan kuka ensimmäisenä photoshoppaa oman naamansa Piiskansiiman kroppaan
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 15.12.2008 22:23

Lainaus: emanon

Phahah, jännityksellä jään odottamaan kuka ensimmäisenä photoshoppaa oman naamansa Piiskansiiman kroppaan

Sain hyvän idean peitellä.....
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit