Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:25
Noniin, ois taas se aika vuodesta, et Ninnuskan pitäis järkkää ne pikkujoulut joita on pidetty jo vuosina 2006 (meillä) ja 2007 (Poisonilla järkättiin yhdessä).
Perinne foorumilla siis jo tämäkin!
Ideanahan on, että porukka raahautuu meille ja tuo tullessaan lahjapaperiin kiedotun kynttilän! (jokavuotinen juttu!) Sit voi tuoda myös omia juominkeja ym ja talon puolesta on jotain naposteltavaa.
Ihan perinteistä illan istumista, mutta kaikilla toivotaan olevan JOTAIN punaista tai jouluun liittyvää härpäkettä yllään (Hetsq ja Aditu, hiustenväri ei riitä )
Ja sit se lahjakynttilä on pakollinen!!!! Ne kaikkien tuomat lahjat sit loppuillasta laitetaan koriin ja Ninnuska toimii pukkina ja jokainen vuorotellen kaivaa korista lahjan itselleen! (ei tietty sitä itse ostettua)
Nyt vaan ehdotteleen päivämääriä ja tähän ketjuun ilmoittautumaan ketä olis tähän iloiseen perinnejuhlaan tulossa (Ninnin kynttilärituaali kuten herra Kuopassa taannoin tokaisi kemuista lähdettyään )
Itse ajattelin 13.12. Se olis lauantai. Sopiiko ämä vai mitenkäs???
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:27
Minulle sopis kyllä päivämäärä ihan hyvin, ja oishan se mukava olla mukana tässä rituaalissa [synkkää!], mutta miten lie, onko alaikäisillä kakaroilla asiaa bileisiin?
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:29

Lainaus: neo_shaman

onko alaikäisillä kakaroilla asiaa bileisiin?

Ikärajaa EI OLE!!!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:31

Lainaus: Ninni

Ikärajaa EI OLE!!

Jihhuu! Sitten täytyy enää kysyä asiaa suuremmilta ja korkeimmilta voimilta [= äiskä]. Eiköhän se onnistu.
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:43

Lainaus: neo_shaman

Eiköhän se onnistu.

No parasta on onnistua ku sua ei oo ennen tässä rituaalissa nähtykään, ja mä ostan näitä kemuja varten kuusenkin!!!!
2006 ei ollut kuusta, vaan helvetisti kynttilöitä, mut nuo viime vuoden pikkujoulukuvathan on tuolla mun flickrissä! Ja sinne kemuihinhan me Poisonin kanssa käytiin katkaiseen siitä lähimetästä sellanen pikku kuusen näre (mun rikkinäisellä kirveellä) ja sitä me sit mainostettiin "goottikuusena" kun laitettiin siihen roikkuun kaikkia kumiluurankoja, goottiklubien flyereistä askartelin sellasen "nauhan" joka kiersi kuusta, latvatähtenä oli tietty pentagrammi ja mitä kaikkee älytöntä siinä nyt roikkuikaan Mut käykääpi tsekkaan sitä ylvästä goottikuusta sieltä mun miittikuvien linkit-ketjusta! Kuusen alla oli sit lahjakynttilät niin söpösti...
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:15
Pitääpä kysellä kissanhoitajalta jos on vapaana tuona viikonloppuna niin voitaisiin sitten Azopin kanssa tulla
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:36

Lainaus: Ninni

Hetsq ja Aditu, hiustenväri ei riitä

Wohoo, mulla riittää hiustenväri, mua ei ole mainittu!!! Tulossa ollaan.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:47

Lainaus: Piiskansiima

Tulossa ollaan.

Et sit edes vaivautunu kysymään mun mielipidettä? .

No joo, kyllähän minäkin voin tulla, kunhan punainen paita riittää "jouluiseksi koristautumiseksi"
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:48
v1ttu perkele en pääse......
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:55

Lainaus: Blackrat

Et sit edes vaivautunu kysymään mun mielipidettä?

Ei asusteilta ole ennenkään mielipidettä kysytty! ;P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit