Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.12.2008 03:42
Oli kyllä kivat pikkujoulut. Kiitän kaikkia seurasta. Erityisen otettu olin siitä, että mun avatar-kuva oli tunnistettu ja sen taustalla oleva vitsi ymmärretty Silti toi emo-juttu sylettää, sillä ei siihen aikaan ollut mitään semmosia. Nyt on vaan helppoo mapittaa kaikki itsetuhoiset emoiksi...

Tykkäsin, että paikalla oli niin paljon ulkopaikkakuntalaisia - peloitteluista huolimatta, ja vanhojen miittikuvien näkeminen siellä taustalla oli venkeää. Olette näemmä muuttuneet hieman muutamassa vuodessa. Tosin enhän minä teitä ketään silloin tuntenutkaan.
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2008 11:34
Suuri Kiitos Ninnille pikkujoulujen järjestämisestä Oli kiva tavata porukkaa ja emanoniakin näin pitkästä aikaa (teinien rähinäviina ) Tosiaan porukka oli mukavaa, musiikki hyvää ja muutenkin oli mahtavaa, kiitän.

(Erityiskiitokset vielä Piiskansiimalle ja hänen asusteelleen (BlackRatille) )
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.12.2008 12:35
Kiitos kaikille! Oli todella kivaa viettää iltaa teidän kanssanne, vaikka lähdinkin ennenkuin kaikki ehtivät paikalle... No mutta anygays, mulla ainakin oli törkeen hauskaa!
Laittelen valokuvia linkkinä tänne jakoon kun saan ne upittua koneelle.
[Ja yksärillä voi pyytää sitten poistelemaan naamoja kuvista, jos ei halua myöntää olleensa paikalla]
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.12.2008 13:11
Kiitoksia emännälle ja isännälle kivoista kemuista ja kaikille paikalla olleille loistavasta seurasta, oli taas yybermainio ilta
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.12.2008 13:39
Kiitos Ninnille juhlista, Tarekille peli-ohjeista :3
ja muille tietenkin seurasta! Oli kivaa
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.12.2008 15:47
Kiitos hanipööt Oli oikein mukava ilta, ja taisinpa jopa saada pestin hierojana.. :'D Parikin itseasiassa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.12.2008 16:12
Okei! Kuvat löytyvät seuraavasta osoitteesta:
http://s718.photobucket.com/albums/ww185/fumetsuFM /Goottinetin%20Pikkujoulut/?start=0
Toivottavasti Ninnillä on taas lisää kuvia, sillä suurin osa mun ottamista oli tärähtäneitä [johtuneeko kuvaajasta vai kuvissa esiintyvistä persoonista...? ]. Mutta olihan se menokin aika tärähtänyttä, joten haitanneeko tuo

Kuvia saa minun puolestani käyttää vapaasti/tallentaa koneelle tms.
PS. Haluatteko että laitan albumeihin salasanat, etteivät kaikenmaailman friikit pääse niitä katselemaan?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.12.2008 16:28
No mun puolestani ei tarvitse laittaa, sillä tiedän että kaikenmaailman friikit katselee ja faputtaa mun kuvalle

...not
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.12.2008 16:51
Kuvien perusteella on ollu hauskat kekkerit Harmi ettei päästy Azopin kanssa (toisaalta en harmittele ollenkaan kun siellä näköjään poltettiin sisällä ) Joo...olen tupakkanipo
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2008 17:05
Jees poks kiitoks kaikille vain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit