Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.12.2008 12:22
Minäkin voisin tänne muistutella siitä, että minusta räpsittyjä kuvia ei tarvitse julkaista missään. Olen ollut näillä linjoilla lähes koko foorumiaikani, koska haluan säilyttää anonymiteettini. Kuvata toki saa mutta en halua kuvia julkiseksi. Tämän vuoksi yritänkin yleensä vältellä kameroita miiteissä, että ihmisiltä säästyisi se sensuroinnin vaiva. Kiitos
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.12.2008 13:06
Aditu

..Mutta kuitenkin olet irc-galtsussa..? O_o
  • Lähetetty: 16.12.2008 13:27

Lainaus: Heetteri

.Mutta kuitenkin olet irc-galtsussa..?

Se on vähän eri asia, siellä olevista kuvista saan itse päättää. Ja niiden näkyyvyyttä voi rajata, ettei ihan kuka vaan pääse kyyläilemään. On kyllä hieman ihmeellistä et mie oon ainut, jolle valitetaan tästä julkaisukiellosta, vaikka on ollut muitakin foorumilaisia, jotka ovat sanoneet etteivät halua kuviaan julkaistavaksi.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 16.12.2008 21:02
http://emanon.myphotoalbum.com/view_photo.php?set_ albumName=album02&id=2008_12_13_gootti_029

Tarviiko tuosta kuvasta Aditua piilottaa? :3 Piiskiksen kyllä olen siitä jo piilottanut! ;P
Ajattelin Irc-Galleriaan laittaa :3
  • Lähetetty: 17.12.2008 14:43

Lainaus: Suokas

Tarviiko tuosta kuvasta Aditua piilottaa? :3 Piiskiksen kyllä olen siitä jo piilottanut! ;P
Ajattelin Irc-Galleriaan laittaa :3

Ei tarvitse, olen kuitenkin selin ja siten en tunnistettavissa
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2008 19:30
Jaahas, kiitos myös meiltä siitä öisestä tunnista, minkä siellä vietimme. Muistutan, että jos minusta on pöljiä kuvia (erittäin todennäköistä), niin minun kasvoni saa sensuroida sillä Hitler-kuvalla.
  • Lähetetty: 17.12.2008 20:45

Lainaus: Aditu

Ei tarvitse, olen kuitenkin selin ja siten en tunnistettavissa

Oookei :3 Laitan sen nyt galleriaan näkyviin!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 17.12.2008 20:56
BILEIDEN EMÄNTÄ KIITTÄÄ TEITÄ KAIKKIA IHANAISIA JA IHAMIEHIÄ VASTA NYT!!!!!!!
Oli tosi kivat kemut ja mä otin ihan helvetisti kuvia. Mulla vaan on vielä Heetterin tuparit ja Vantaa-miitti laitettavina esille pikkujoulukuvia ennen.... Mut muut olitte kuvanneet niin paljon, niin ei noilla mun räpsimillä niin kiirettä. Neon kuva musta oli,sanotaan nyt et maailman järkyttävin, enkä edes juonu mitään!!! emanonin kuvia en saanu tallennettua, Layilin kuvissa oli ihan ok kuvia munki pärstästä, kaikki saapi olla esillä.
Piiskansiima; mähän laitan vaan miittikuvaketjuun kuvat aina, joten laitan ne mitä tähän asti on otettu noista kolmesta viimisimmästä (Hetsqun länkkärikemut, Vantaakaffittelu+mun pikkujoulut) niin katotaan sit miten siitä eteen päin...
Mut oli kyl niin hubaa, ja mulle jäi jostain ihme syystä 4 kynttilää ja niiden lisäks Natassjan tuoma ihq joulukukka, vaik ite olin ostanu sen yhden kynttilän (tai se oli tuikkukippo tuikulla jonka Neo sai)
Muut taisikin näkyä noissa kuvissa paitsi TaruinenAave koristeineen, heistä siis kuvia sit kun saan omani laitettua. Mut eka alan laittaa niitä wild west-kuvia, ne teitä varmaan täl hetkel enemmän kiinnostaakin..?VIELÄ KERRAN SUPER-YYBER ISOT KIITOKSET KAIKILLE VIERAILLE IHANASTA ILLASTA, LÄSNÄOLOLLANNE PIDITTE FOORUMIN PERINNETTÄ PYSTYSSÄ JA LOITTE VALOA TÄN EMÄNNÄN SYNKKÄÄN TALVEEN!!!!!
  • Lähetetty: 17.12.2008 21:27
Mitä vain sinulle Ninni
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.12.2008 22:52

Lainaus: Ninni

Mut eka alan laittaa niitä wild west-kuvia, ne teitä varmaan täl hetkel enemmän kiinnostaakin..?
Kyllä kiinnostaa!

(Sillä onhan niissä MINÄ! Saattaa sisältää hitusen itseironiaa.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit