Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2008 15:56
Pitäisiköhän kysellä vanhemmilta jos olisi mahdollisuus päästä, kun asuu täällä vähän kauempana, niin pitäisi saada jostain kyyti..
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 16:21
Minä tulen tietenkin! Mahtuuko ukko mukaan, vai jätänkö sen kotiin murjottamaan? Hyvä, että tuli ostettua punainen paita pari päivää sitten...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 17:31

Lainaus: Ninni

Ideanahan on, että porukka raahautuu meille

Muuten melko varmasti pääsisin tulemaan, mutta missäs sinä sitten oikein asustelet?

Ja mihin kellonaikaan juhla sijoittuisi... Päivämäärä sopii loistavasti.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2008 17:55
Voih - juuri nimenomaan tuo 12-14.12 vkl ei sovi miulle
Löytyisikö joku muu, joka sopisi muille?
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2008 17:55
Minäkin taidan raahata luuni tänne. Teemmekö niin kuin viime vuonna, että tavataan jossain tietyssä paikassa ja lähdetään siitä sitten yhdessä Ninnin kämpille?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:04
Ikävä kyllä minulla on toiset pikkujoulut tuossa päällä. Teemana ydintuho.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:27
Ahaa, en millään voi tulla kun menenkin Espooseen rakkaan veljeni luo
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:44
Hmm. Olisi kivaa osallistua. Mulla on siinä työteliäs viikonloppu, just 2 edellistä yötä yövuorossa ja sunnuntaina pitäisi kyetä menemään iltavuoroon. Jos en ole kovin väsynyt, niin voisin tulla.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:52

Lainaus: Heetteri

Ikävä kyllä minulla on toiset pikkujoulut tuossa päällä.

Niin minullakin. Muuten kävisi melkein mikä päivä vaan ja tulossa olisin, jos ei olisi noita toisia. Tosin, ne ei ihan täysin varmat ole vielä.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:57
Mullekin vihdoin viimein pvm kävis näil näkymin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit