Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 17:30
Missäs pikkujoulut pidetään??
Jaa,huolittekos 12vuotiasta kakaraa mukaan
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.11.2008 23:48
tulisin muuten mutta tulee sukulaisia kylään sillon ainakin tietääkseni.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.11.2008 23:53
Mietin asiaa.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2008 10:32

Lainaus: Chrystalis

Ens alkuun ajattelin että voisin tulla, sillä olen 22.12 saakka sairaslomalla.. Mutta jättänen sittenkin väliin.

Why? Is no fun without you...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.12.2008 11:07

Lainaus: Blackrat

Why? Is no fun without you...

Eiköhän syy ole selvillä. Mutta kaikki joilla on nyt ongelmia mun/Jonepeikon kanssa voivat olla rauhallisin mielin; emme ole tulossa häiritsemään joulurauhaanne. Lol.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2008 11:15

Lainaus: Heetteri

Eiköhän syy ole selvillä.

Not for me

Mutta kaikki joilla on nyt ongelmia mun/Jonepeikon kanssa voivat olla rauhallisin mielin; emme ole tulossa häiritsemään joulurauhaanne. Lol.

Is no fun without you either. Mutta te sentään kerroitte miksi. Ongelmista taas minä en tiedä mitään...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.12.2008 11:23

Eiköhän syy ole selvillä. Mutta kaikki joilla on nyt ongelmia mun/Jonepeikon kanssa voivat olla rauhallisin mielin; emme ole tulossa häiritsemään joulurauhaanne. Lol.

Kaikkea ei kannata ottaa itsestäänselvyytenä. Tuo päätös oli tullut jo ennen kaikkea kakkendaalia. So kthxbai.

Lainaus: Blackrat

Why?

Koska olen pettynyt ihmisiin. Olin pettynyt ja olen edelleen. Humans are scum.

angstkukkuu ja sillai ?
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 01.12.2008 13:30
Ei päästäkkään Azopin kanssa osallistumaan kekkereihin :/
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.12.2008 19:44
Minä pääsen tulemaan :3 Tiedustelisin vain mihin aikaan päivästä kekkerit sijoittuisivat?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2008 13:33
No voihan pienet munat sentään, en muistanut ollenkaan, että olemme menossa teatteriin 13. päivä! Hitto vie, olen tienyt siitä varmaan puoli vuotta, mutta eipä tullut mieleeni. Ja näytös loppuu vasta kymmenen jälkeen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit