Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: zoeq (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2008 14:18
Snif :.( ohejelmaa koko viikonloppu pullollaan...muuten kylä oisin roudannut itseni paikalle...no joku toinen kerta sitten
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.12.2008 15:48

Lainaus: Ninni

Ja sit se lahjakynttilä on pakollinen!!!!

Onks väliä millanen? Tai siis muuten, ku et tiettty hieno
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 15:53

Lainaus: pikkumyy

Onks väliä millanen? Tai siis muuten, ku et tiettty hieno

No minulta ja piiskalta tulee itsetehdyt kynttilät. Tai siis minun itsetekemät . Olen näppärä käsistäni.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 04.12.2008 16:51
Itse ilmoittaudun mukaan! Pääsisikös kaverinikin paikalle? Hän ei kuiteskaan mikään gootti ole

Lainaus: Chrystalis

Mutta jättänen sittenkin väliin

Aww's I will miss you :<

Lainaus: Zanette

Jaa,huolittekos 12vuotiasta kakaraa mukaan

Kyllähän sä mun pualesta voit tulla Ikä ei rajoita ihmisten tapaamista (ainakaan mun mielest ei sen pitäis)
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.12.2008 16:59
Nyt oli niin monta kysymystä, et muistankohan kaikki...
Joo, eli perinteiset pikkujoulut järjestetään Helsingin Roihuvuoressa (metrolla pääsee) 13.12 klo: 18 alkaen. Kaikkien avecit tervetulleita, kynttilällä ei oo väliä, kunhan se on KYNTTILÄ . Mitään ikärajaa ei ole!! Yleensäkin turha kysellä ikärajoista jos kirjotan ketjun jonka nimessä lukee vaan "foorumilaisille" koska se termi kattaa siis KAIKKI gootti.netin jäsenet (+ tässä tapauksessa ne avecitkin)
Harmi että teillä joillain on riitaa siellä, toivottavasti ne jutut selviää. Ja TaruinenAave ja koriste; kemut jatkuu kyllä varmaan niin pitkään et ehditte teatterin jälkeen vaikka käydä vaan pistäytyyn. (kun ei oo pitkä matka himaan )
Kertokaa nyt jos voitte niin vielä vahvistus ketkä tulee ja ketkä ei pääsekään niin tietää varautua.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 19:11
Minä tuun ainakin ukkoni kanssa... kunhan pääsen ensin Tampereelta Helsinkiin, mutta tulossa ollaan!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 22:31
Ninni
Päätimme, että kohdistamme "iltakävelyn" teille. Tuodaanko mekin kynttilät, vai onko ne siihen mennessä jo jaettu?
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.12.2008 22:35
Saatetaan tulla Selahin kanssa pistäytymään jos aikataulu antaa myöten kun ollaan menossa yksille synttäreille samana iltana ja mä pääsen vasta kuudelta töistä.
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: MOD
  • Lähetetty: 04.12.2008 23:07
Onko nää siis tyyliin jotkut ryyppäjäis bileet? Vai ihan sivistyneesti selvinpäinkö iltaa vietetään? Tulen paikalle jos vain ei mitään esteitä tule. Joku Daami olisi kyllä kiva löytää sinne koska en juurikaan porukkaa foorumilta tunne ja Kedira ei ole tulossa?
Ja Poison, JOs pidät ittees vanhana /ylikasvaneena (henkisesti) niin myös olet vanha mukaan vaan En halua olla porukan ainuita Äijiä Tai siis joo nää foorumilaiset kyllä sinne rahtaa toinen toistaan komeampia jätkiä varmaan joiden varjossa on hyvä piileskellä XD
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2008 23:17
HYVIN mahdollisesti pääsen tulemaan... Niin ja tosiaan ovatko nämä ryyppäjäiset vai sivistyneet kekkerit?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit