Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2010 15:15
Peräpohjolaa muuten kunnioittaen, mutta Oulun kenkäkaupoista ahdistuen: eikö täällä missään myydä Demonian tai Pleaserin kenkiä? Nyyrikit kun ovat aivan liian kalliita. Kouvolastakin löytyy pari mallia muutakin kuin New Rockeja
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2010 21:38

Lainaus: DeadlyNightshade

Peräpohjolaa muuten kunnioittaen, mutta Oulun kenkäkaupoista ahdistuen: eikö täällä missään myydä Demonian tai Pleaserin kenkiä? Nyyrikit kun ovat aivan liian kalliita.

ei todellakaan myydä : D Eikä New Rockejakaan kannata hitto mistään Kenkämeklarilta tai ees Leatherheavenista ostaa, ne yrittää ihan ylihintaan niitä myydä, jos vähänkään kehtaa vertailla hintoja löytää NR-kenkänsä satasen halvemmalla.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2010 08:43

Lainaus: Piiskansiima

Varmasti noita näkee klubeilla juomapeliksi asti

on aina ilo olla syy toisten juomiseen o/ offff.....
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2010 00:03

Lainaus: groomeri

käsityöliikkeet ja harraste kaupat myyvät ihan sitä samaa kangasnyöriä

Totta, mutta mun nauhoissa pitää ehdottomasti olla se muovisuoja siinä päässä. Olen yrittänyt kaikenlaista, mutta en vaan saa tuohon metritavarana myytävään nyöriin mieleistäni päätä askarreltua. Jos tähän ongelmaan löytyy vinkki joltakin, niin kiitollisuudella otetaan vastaan.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.01.2010 00:31
Halleluja! Löysin vihdoin täydellisesti oikkujani vastaavat ylipolvensaappaat Vagabondin liikkeestä. Muistan katselleeni niitä jo aikaisin syksyllä Ruotsissa, mutta alkuperäinen hintahan noilla on 129e, joten jäivät tuolloin kauppaan. Nyt kyseiset upeudet olivat alennuksessa Forumin Vagabondissa, ja jouduin vinguttamaan korttiani vain 90 euron edestä. (Tuo Vagabondin kuva ei muuten tee täysin oikeutta kyseisille kopsuttimille; ovat paljon näyttävämmät ja tummemmat luonnossa.)
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2010 08:32

Lainaus: Severana

en vaan saa tuohon metritavarana myytävään nyöriin mieleistäni päätä askarreltua. Jos tähän ongelmaan löytyy vinkki joltakin, niin kiitollisuudella otetaan vastaan.

Minä kärvennän ne päät sytkärillä, niin naru sulaa sen verran ettei langat purkaudu.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2010 01:06
^ Kiitos tästäkin vinkistä! Olen kokeillut tuota samaa, mutta en vaan pidä nauhoista sellaisina. Samalla tavalla tulee aina kärvennettyä esim. satiiniset korsetin nyörit, niin eivät purkaudu.
Eli hakusessa on edelleenkin valmisnauhat, joilla saisi olla pituutta suunnilleen 3,5m.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.01.2010 19:34
URL

Mä vihdoin löysin lämpimät kengät. Hyvät jalassa, ulkomuoto ei ihan mikään lemppari, mut kuitenkin siedettävä ja tärkein eli kärki pyöreä ja siro sekä korkoa pikkaisen, kuitenkin kun pitkän hameen alta ei kauheesti noita kenkiä näy. Tuli testattua ja varpaat ei ollutkaan jäässä, niinkuin yleensä (tuntuu että vartin jälkeen varpaat tippuu irti kun toisilla kengillä olivat niin jäässä).
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.01.2010 14:20
Äh, tahtoisi platformit muttakun.. En osaa kävellä niillä ja sitten olen ihan liian pitkä. Voi kyynel
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2010 15:55

Lainaus: Mina

sitten olen ihan liian pitkä.

minulle tulee yli 180cm pituutta (reilusti) kenkien kanssa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit