Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.01.2010 16:02

Lainaus: Mina

ja sitten olen ihan liian pitkä.

Olisit vaan ylpeä siitä. Gootti saakin olla näyttävä. Kyyristelkööt muut, mutta minä en: plattareilla myös minä olen yli 180cm.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2010 17:37

Lainaus: Natassja

Olisit vaan ylpeä siitä. Gootti saakin olla näyttävä. Kyyristelkööt muut, mutta minä en: plattareilla myös minä olen yli 180cm.
Minä en tarvitse kuin 5cm korkoa niin hujahdan yli 180cm. Joskus teininä se oli arka asia enkä uskaltanut käyttää korkoja ollenkaan. Nykyään tykkään revitellä korkeilla koroilla, jonkin verran tulee kyllä hillittyä silloin kun ukon kanssa on liikkeellä ettei aivan koominen vaikutelma tule (on vain muutaman sentin minua pidempi, eli aika äkkiä saan pienilläkin koroilla itsestäni amatsonin näköisen hänen vieressään).
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.01.2010 18:01
onneksi olen vain 165cm pitkä ja voin laittaa kaikenlaisia kivoja kenkiä jalkaan eikä tarvi huolehtia pituudesta paljoa...joskus tajuan miten lyhyt oikeasti olen kun kuljen matalapohjaisilla kengillä
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 14:00
Kiroan päivää jolloin lempparikenkäni (joita olen aina arkena käyttänyt ja hyvin ovatkin palvelleet monet vuodet) hajosivat kunnolla ja vielä enemmän kiroan etten löydä mitään uusia kivoja tilalle koska olen liian nirso kenkien suhteen. Yhdet hienot NR-kengät löytyi mutta ensinnäkin pitäisi raapia rahat kasaan ja toisekseen ei ole kokoja tuosta kyseisestä mallista saatavilla. Mitään susirumia kenkiä (mitä suurin osa nykykengistä on tämän silmään. Joko "kenkä" näyttää sukalta jossa on kumipohja tai sitten siltä ettei niitä ole ihmiselle edes tarkoitettu vaan lähinnä jonkin mininorsun jalkaan) en todellakaan ala ostamaan vaikka saisin ne halvemmallakin. Missä on kunnon kengät nykyään? Itku ja hampaitten kiristys, kuljetaan lopputalvi ilman kenkiä sitten... Tai ehkä on hätävarana tyydyttävä maihareihin sitten kunnes löytyisi jotkut paremmat kenkulit.
Demonioista löytyisi useampikin malli mistä tykkää mutta se niiden "laatu", ei tosiaan ole ilmeisesti tarkoitettu käyttöön.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2010 16:40
Tällä hetkellä haaveissa hankkia kesäksi uudet kengät. Meinasin kuolla kun näin nämä. Purrr, purrr, purrr! Vielä edessä päätös, otanko ne violetteina vai pinkkeinä.. Talven pärjään Demonian saappaillani aivan hyvin, vaikka niissä korko heiluukin jo hieman pahemmin kesän suutarireissusta huolimatta. Ensi talveksi hankin sitten uudet plattarisaappaat, ne ovat aivan täydellisiä, jos valitsee tarpeeksi ison koon ja pistää villasukat väliin. Malys_, suosittelen tätä sinullekin.. Itsekin olin jonkin aikaa sitten täysin vailla talvikenkiä ja kuljin tennareissa, kunnes tajusin, että kesällä minulle liian isot kengät voi täyttää villasukilla! Nyyrikkejä en ostaisi, sillä ovat aivan kauhean näköisiä ja hirvittävän kalliita, vaikka köyhällä ei olisikaan varaa ostaa halpaa..

Sitten kun olen rikas tilaan kaikki kenkäni Pennangalanilta.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 19:57

Lainaus: DeadlyNightshade

Meinasin kuolla kun näin nämä.

Ooh, no ei ihme. Nuo ovat tosi ihanat!

Samaa mieltä olen että NR-kengätkin ovat suurin osa aika kauheita, mutta nuo yhdet sopisivat kyllä täydellisesti metallisempaan tyyliini. Nyyrikkien hinta todellakin on melkoinen... ruoja.-.- Ja se että köyhän ei kannata ostaa halpaa ei nykypäivänä tunnu pätevän oikein missään kun ne muka-laadukkaammat tuotteet kestää joskus jopa huonommin kuin halpikset.
Pennangalanilta olen katsellut useamminkin myös kenkiä mutta vielä en ole löytänyt mitään ihan mieluisia. Paitsi ne yhdet nyyrikit.

Lainaus: DeadlyNightshade

suosittelen tätä sinullekin..

Eipä tässä paljon vaihtoehtoja taida olla joten sukkia vaan esiin Demonioihin. Tai ne maiharit kera sukkien. Huoh.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2010 20:25

Lainaus: Malys_

Eipä tässä paljon vaihtoehtoja taida olla joten sukkia vaan esiin Demonioihin. Tai ne maiharit kera sukkien. Huoh.

Kyllä se menee, varsinkin kun pakkasta on enemmän. Harvemmin tuppaa nimittäin näissä "goottikengissä" olemaan kovinkaan lämpöisiä malleja, joten paksukorkoiset plattarit joissa on tilaa villasukille ovat todella hyvä ratkaisu. Paksu korko antaa tukevuutta ja maan kylmyys ei pääse paksun pohjan läpi. Tietenkin pitää sipsutella hieman varovaisemmin kuin kesällä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.01.2010 00:30

Lainaus: Malys_

Mitään susirumia kenkiä (mitä suurin osa nykykengistä on tämän silmään.

Höh. Minusta juurikin viime sesonki oli täynnä upeita kenkiä, varsinkin, kun reisisaappaat tulivat muotiin. Hyvä on, kelpuutin lopulta itselleni vain Vagabondin Missyt, mutta mm. nilkkureissa oli useampikin kiva malli tänä talvena ja viime syksynä. Myös kesä-/juhlakengät olivat todella herkkuja. Eli vastalause!

Ostin uudet kengät: Täysin turhat, niiden kolmenkymmenen muun juhlakenkäparin rinnalle Biancosta. Mutta kun oli alennusmyynti! Blogistani löytyy kuvaa kyseisistä ihanuuksista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2010 00:34

Lainaus: Faith Black

Mutta kun oli alennusmyynti!

Heh, räyhäsin tästä jo blogisi kommenteissa mutta meikäläisen mielestä on edelleen väärin että pk-seudun Biancojen alet ovat surkeita. Ehkä täällä ihmiset vaan hullaantuvat enemmän jostain muutaman euron näennäisaleista taijotain (ylipäätään tämän vuoden aletarjonta on ollut aika kehnoa...), pistää silti köyhää harmittamaan.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.01.2010 01:22

Lainaus: Piiskansiima

Ehkä täällä ihmiset vaan hullaantuvat enemmän jostain muutaman euron näennäisaleista taijotain

Ja minä vastasinkin sinulle jo blogini kommenteissa, mutta lisään vielä lainaukseen liittyen, että tai sitten siellä kuvitellaan, että jos on varaa asua Helsingissä, niin on myös varaa ostella ylihintaisia kenkiä. Vaikka en tosiaan itse joudu lahtelaisena asiasta kärsimään, niin siitä huolimatta kaikki sympatiat sinne, ei ole reilua asettaa kenkäfriikkejä eriarvoiseen asemaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit