Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat - räyhäävä osa 8

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.08.2009 16:49
Kuume nousi yöllä, aamulla yli +38 astetta lämpöä. Ärsyttää, kun ei pääse kouluun = jää jälkeen. Eikä edellisestä antibioottikurssista ole kuin noin viikko aikaa.
Mur mur mur!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 16:57
Päätä särkee taas jälleen kerran En tiedä mikä on vikana kun nykyään tuntuu särkevän joka päivä päätä.. Lisäksi huomenna on ihana ihana koulukuvaus enkä todellakaan tedä mitä laitan päälle ja millaisen meikin teen
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 16:58
Niska on ihan jumissa >.< ei saa päätä käännettyä kunnolla. Sitten on mielenkiintoista opetella käyttämään pesukonetta mihin ei oo ohjekirjaa.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2009 17:07
Yyh. Kauheita onkelmia taas minulla: rakastan sinänsä näyttelemistä, mutta en oikein tiedä, haluanko sittenkään jatkaa teatterikoulussa. Tämä nyt taas kuullosta NIIN tyhmältä, mutta en oikein tiedä, "sopiiko teatteri+gootti yhteen". Ja lisäksi kun olen ryhmäni vanhin, ja muut ovat jotain 8-11-v...No, onhan siellä joitain minunkin ikäisiäni. Joo, olen taas jotenkin tyhmä. Ei ihan ole ilmastonmuutokseen verrattavissa minun ongelmani.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.08.2009 18:41

Lainaus: Gothica

"sopiiko teatteri+gootti yhteen

OFF/
Öh.... miksei muka sopisi?
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 25.08.2009 18:55
Hmm... Sori, kun kirjoitin tuota, niin olin jotenkin... Sekava?! Siis, kyllähän minä sitä teatteria jatkan!

Ja sori vielä Offi.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.08.2009 19:27
Aargh, tang tang, prkl! Hittolaine mite voi ottaa asiat aivoon. Mrr... Perkele ykski negatiivine kommentti mun ulkonäöstä tänään päi naamaa nii mun pää räjähtää ja aivot lentää pellolle ja suolet tursuu ulos kerpele >: (
- Kiitos, olen asiani hoitanut tässä topassa tältä päivältä
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 20:56
Olen vissiin mestari törmäämään henkilöihin, joihin en välttämättä haluaisi. Niin tänäänkin, niin vastaisuudessa. Tämän päivän tapaus ei sentään ollut vakava, kun taas pahemman tapauksen kanssa joudun lähikuukausina enemmänkin tekemisiin, enkä oikein mitenkään voi välttää sitä. Eikä se siihen lopu, kun epämääräiset ihmiset haluavat tavata/tutustua, eikä minulla ole sydäntä sanoa asiallisesti käyttäytyville ihmisille, että anteeksi, muttei todellakaan kiinnosta. Kaiken huipuksi myös oma äitini alkoi viime viikonloppuna ahdistella vähintäänkin, eh, ahdistavilla kysymyksillä.
= Ihmiset, ei niistä ole kuin harmia..! (Tai sitten olen vain sosiaalisesti täysin epäpätevä.)
Jottei elämä olisi liian helppoa, niin kyllä harjoitteluraportin kirjoittaminenkin tökkii.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.08.2009 21:40
Voi halavattu kun töitä olisi vaikka muille jakaa, tuntuu etten millään saa kaikkea yksin tehtyä. Ensin vähennetään työtunteja, mutta sitten löydän itseni paahtamasta töitä iltaa myöten ja myös viikonloppuna. Eikä näistä edes saa ylityökorvauksia muuten, kuin vapaana. Sitten kun olen pois töistä ylityövapaalla, niin hommat pääsee taas kasautumaan. Kierre on valmis... eikä lasten asioita voi mitenkään jättää hoitamatta. Perheellekin pitäisi jäädä aikaa. Minnehän mun oma elämä oikein katosi?
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2009 21:43
Kävin tänään lääkärissä missä multa poistettiin suusta sylkirauhaskysta, siis sellainen posken sisäpinnalla jo jonkun parisen vuotta ollut mukavan kokoinen patti. Se ei sinänsä mitenkään kovin harmillinen ollut, mutta kun siihen aina silloin tällöin puraisin niin sittenhän mokoma oli vähän aikaa kipeä kuin mikä. Nyt on sitten poissa, mutta siitä maksuna on tällä hetkellä poski vieläkin vähän turvoksissa ja jotenkin yhtä aikaa sekä kipeä että tunnoton; leikkauskohtaan sattuu aina kun sitä vahingossa sohaisen kielellä tai jollain, mutta samalla koko posken tunto on vähän heikkona niin, että pelkään puraisevani sitä kun syön. Äsken purkka jäi kiinni tikkien päihin, ja sitä oli tosi miellyttävää irroitella. Odottelen, että ne tikit siitä sulaa jossain vaiheessa ja koko muu hoito paranee. : )

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit