Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat - räyhäävä osa 8

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.10.2009 03:33
Voi helvetti mikä päivä taas. Alkoi koneen ja mokkulan sekoamisella ja sit luulin luurin kummittelevan kun tekstasin pomolle palkan toivossa ja TaruinenAave siellä samaan aikaan soittelikin ja olin vahingossa painanut vastaa-nappia. No palkka tuli joo, mut alle puolet vähemmän ku piti!! Ei siis päästy Morticiaan ja Synapsiin ei huvittanu mennä ja illalla pomo soitti et on mailannut mulle tekstin josta tehtävä juttu maanantaiks, en saanu eka koko tiedostoa auki, sit se näkyi miten sattuu ja tekstiä on aivan helvetisti ja aiheena joku alvien vaikutus lähitilojen maatalousroinaan tms ja se pitää kirjottaa huomenna vaik olis ollu ihan muut suunnitelmat kuten siivous yhtä juttua varten. kaiken huipuks tuli vielä naapurin äijä pyytään mua luokseen kahville koska siellä oli hänen ystävänsä joka minua kovasti haluaa!!!! Aargghhh!!!!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.10.2009 17:00
Sen kerran kun viitsisin laittaa profiiliin vihdoin ja viimein kuvia niin tämä ei suostu jostain syystä toimimaan! Murr..
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2009 20:40

Lainaus: Funereal Soul

Sen kerran kun viitsisin laittaa profiiliin vihdoin ja viimein kuvia niin tämä ei suostu jostain syystä toimimaan!

Ei toimi minullakaan, ja olen yrittänyt jo parikin viikkoa

Kotona on hiljaista ja ilmapiiri on niin kireä että sen voisi leikata veitsellä kahtia.

En halua täyttää 18 maanantaina. Tuskin sitä kukaan muistaakaan.

En päässyt läpi venäjän kirjoituksista. 125 oli pisteraja A:han. Sain 124 pistettä. Jumalauta.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.10.2009 17:21
Sadetta pidellessäni huomautan, että onko kuvanne olleet oikeassa tiedostomuodossa, muistaakseni siinä oli jokin vaatimus, kuin myös kuvan koolla. Kantsii analysoida kuvan koko, pakata se, ja verrata sitä vaadittuun maximiin.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.10.2009 17:26
Ääh, ihastuminen on todella rassaavaa. Kohde pyörii päässä 24/7 ja kaiken lisäksi päässä pyörii "mitä se niinQ ajattelee musta?" -tyyppisiä ajatuksia. Mröh.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2009 17:51
Blah, siellä alkaa sataa heti, kun päätän, että NYT lähden lenkille. Muutenkin ollut jo koko päivän neljän seinän sisällä tylsistymässä, vaikka lähtökohtaisesti ei pitäisi olla tylsää. Tiedän kaikenlaista, mitä voisin tai jopa haluaisin tehdä, mutta aloittaminen tuntuu jotenkin ylivoimaiselta. Eikä ole tarpeeksi luova hetki.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2009 17:58
Kivaa, postauksiani täälläkin kytätään ja juorutaan exälleni. Tai sitten hän kyttää näitä itse. Kivaa kun on joku paikka jossa ei tarvitse varoa sanomisiaan. Tämä on nyt niin perkeleen hankalaa, että katkon kohta kaikki yhteydet ulkomaailmaan. Naamakirjaprofiiliani kytätään, gallerian profiiliani kytätään, tekstiviestin vaihtoa ja vieraitani kytätään, ja nyt vielä tämä. VOI PERKELE!
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2009 18:07

Lainaus: BronzeRain

Naamakirjaprofiiliani kytätään, gallerian profiiliani kytätään, tekstiviestin vaihtoa ja vieraitani kytätään, ja nyt vielä tämä

Otan osaa, minulla on ollut aivan sama tilanne, ja tiedän ettei se ole oikeasti hauskaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2009 18:09

Lainaus: cyberhz

Otan osaa, minulla on ollut aivan sama tilanne, ja tiedän ettei se ole oikeasti hauskaa.

En oikeasti ymmärrä enää ihmisiä joita vielä joku aika sitten luulin ymmärtäväni... Kuvittelevatko ne että tällä lailla nurkkaan ahdistamalla minut saa takaisin yhteen sen miehen kanssa, vai haluaako väki vain aiheuttaa pahaa mieltä?
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2009 18:44

Lainaus: BronzeRain

Kuvittelevatko ne että tällä lailla nurkkaan ahdistamalla minut saa takaisin yhteen sen miehen kanssa, vai haluaako väki vain aiheuttaa pahaa mieltä?

Ihminen on luonnostaan kateellinen eläin. Jos jollakin menee hyvin, niin eihän se käy. Kenelläkään ei saa olla kivaa, kaikki pitää sössiä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit