Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat - räyhäävä osa 8

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.10.2009 19:26
Kamala olo. Olen taas vaihteeksi kipeä (tai no, olen ollut viimeiset 10 kk putkeen...), nukuin huonosti, väsyttää ja kenkuttaa eikä ole mitään hyvää mässytettävääkään. On myös kauhian ruma olo kun en ole jaksanut itselleni mitään tehdä, tukkakin on kuin linnunpesä. Ja on ikävä, piru vie.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.10.2009 19:55

Lainaus: Iiriva

tukkakin on kuin linnunpesä

Sama tuntemus täälläkin päin. Ensi kuussa tulee vuosi täyteen, kun en ole käynyt kampaajalla, nyt olisi siis korkea aika leikkauttaa tämä järkyttävä reuhka malliinsa. En vain saa soitettua sinne kampaajalle! Miksi minun pitää tehdä itselleni näitä omituisia mielen lukkoja? Oikeastihan sen luurin käteen ottaminen on niin helppoa, mutta minä en vain kykene moiseen normaaliin toimintaan.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.10.2009 00:21
Taas sairauslomalla, paraneminen ei etene yhtään. Valtava päivittäinen annos särkylääkkeitä ja lihasrelaksantteja saa minut nukahtamaan vähän väliä. Melkein joka päivä pitää käydä jollakin lääkärillä tai terapeutilla, en jaksaisi. Tuntuu kuin suossa tarpoisi. En enää jaksa käydä edes täällä foorumilla.
Ja huomenna on hautajaiset.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2009 08:32
Tsemppiä Severanalle. Voisinpa lähettää jotain apuvälineitä suossa rämpimisen helpottamiseksi.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2009 11:19
Pitäis päättää, että lopettaako koulun nyt tän kuun lopussa vai vasta kk päästä. Pitää myös toivoo et pääsisin sinne työharjoitteluun ja sitä myötä valokuvaajaksi >.< ärsyttää vain, kun en osaa tehdä päätöksiä!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2009 11:31
Netti pätkii. Se voikin ärsyttää ihan tavattomasti! Ja Facebookki on muuttunut ihan pyllyn suuntaan. Murr..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.10.2009 13:00

Lainaus: Faith Black

Ensi kuussa tulee vuosi täyteen, kun en ole käynyt kampaajalla

Minä en ole käynyt 1,5 vuoteen! Olen joskus itse vähän saksinut kuivia latvoja pois, mutta nyt on sellainen olo, että kunhan intistä pääsen, marssin kampaamoon ja sitten laitetaan petolinnun persaus kuntoon!

Flunssa sen kuin pahenee, todella mukava olla >___<
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2009 13:19
Bläääh mikä päivä töissä. Painavaa turvetta, löllyvää pskrapaa ja kitiseviä yksityispuolen asiakkaita. Tahtoo aikuisten ihmisten työpaikan josta saa oikeaa rahaa.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2009 14:02

Lainaus: Iiriva

Flunssa sen kuin pahenee, todella mukava olla >

Otappas candiminiä(saa luontaiskaupasta/C-vitamiiniä 2000mg/päiväs),niin takaan ,että olos helpottuu!
Kitinää,vai mihin raivo osioon menis tämäkin!.Kirpputorilla ollessani töis(työharj),niin 3 neekeri miestä
yrittivät pölliä"jonku dvd-laitteen..,kun Kassalta tuli yks työntekijä sanoo mulle,että seuraa noita 3(oli kamerasta nähnyt),niin seurailin,ja ottivat"Taas jotain",ja Yks nekruista otti Leipäveitsen,ja näytti sitä mulle!!"??Jos aion seurata"heitä"niin täältä pesee...Voi helv!!Mitäs minä,noooo lähin kävelee kohti sitä(veistä näyttänyttä),ja SE Säikähti",kun näki ,etten pelännytkään!Jippiii....,kuinka olin rohkea!
Paras keino on se,ettei näytä pelkoansa muille!!(mutta jälkeenpäin vähän tärisytti")..
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2009 18:36

Lainaus: azpzv

Kitinää,vai mihin raivo osioon menis tämäkin!.Kirpputorilla ollessani töis(työharj),niin 3 neekeri miestä
yrittivät pölliä"jonku dvd-laitteen..,kun Kassalta tuli yks työntekijä sanoo mulle,että seuraa noita 3(oli kamerasta nähnyt),niin seurailin,ja ottivat"Taas jotain",ja Yks nekruista otti Leipäveitsen,ja näytti sitä mulle!!"??Jos aion seurata"heitä"niin täältä pesee...Voi helv!!Mitäs minä,noooo lähin kävelee kohti sitä(veistä näyttänyttä),ja SE Säikähti",kun näki ,etten pelännytkään!Jippiii....,kuinka olin rohkea!
Paras keino on se,ettei näytä pelkoansa muille!!(mutta jälkeenpäin vähän tärisytti")..

Offia, mutta saitteko nyysityt tavarat vekeen noilta nekruilta?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit