Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 12:58
Kiva,kiva.Tänään piti tulla sairasloman palkka ja lomarahaa,mut eipä näy tilillä
Palkanlaskija puhu täyttä paskaa ja nyt elettävä 89e IIIIKKKKKKK
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.12.2009 17:24

Lainaus: AnnaAngel

Tänään piti tulla sairasloman palkka ja lomarahaa,mut eipä näy tilillä

Toi on tosi ikävää. Välillä kaikki tuntuu olevan vastaan. No, täällä on "puuropadat" jos haluat
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2009 20:11
Uusi vuosi, johonkin oltiin kovasti menossa mutta nyt dataan kotona porukoiden ja pikkuveljen seurassa. Ratkiriemukasta, varsinkin, kun ne, joiden kanssa piti johonkin mennä, bilettävät nyt jossain keskenään... Miten tässä näin kävi?!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 10:20
Noh, eilempä päätin katsoa, moniko lähettää minulle hyvää uuttavuotta - viestiä, kun en itse lähetä ensin. Tasan yksi, ei ainutkaan muu, joka olisi vastannut, jos itse olisin lähettänyt toivotukset ensin. Näin se taas menee, jos minä en ota yhteyttä, eivät hekään.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.01.2010 12:25

Lainaus: Vampiric_

Noh, eilempä päätin katsoa, moniko lähettää minulle hyvää uuttavuotta - viestiä, kun en itse lähetä ensin. Tasan yksi, ei ainutkaan muu, joka olisi vastannut, jos itse olisin lähettänyt toivotukset ensin. Näin se taas menee, jos minä en ota yhteyttä, eivät hekään.

Siinä ei auta muu kuin yrittää itse ryhdistäytyä, jos kaipaa yhteydenpitoa. Nimim. kokemusta on
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 13:01
No sehän siinä onkelma onkin, jos tarkoitat että jos en itse ota tarpeeksi ihmisiin yhteyttä/ olen ihminen jolle kukaan ei halua viestiä lähettää. Kun itse yritän aktiivisesti pitää kyseisiin ihmisiin yhteyttä, enkä ole kenenkään kanssa heistä riidoissa, enkä tietääkseni myöskään aiheuta ärsytystä millään tavalla..
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.01.2010 13:37

Lainaus: Vampiric_

No sehän siinä onkelma onkin, jos tarkoitat että jos en itse ota tarpeeksi ihmisiin yhteyttä/ olen ihminen jolle kukaan ei halua viestiä lähettää.

Tuttu tunne....

Ei se kuiteskaan ole maailmanloppu.

Vikinää ja vähän murjotustakin: En saanutkaan yhtä työpaikkaa johon hain ...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.01.2010 14:10
Vi.t.uttaa kun aina kaikilla muilla on asiat paremmin.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.01.2010 19:40

Lainaus: Necroerotica

Vi.t.uttaa kun aina kaikilla muilla on asiat paremmin.

Niinkö luulet!! Moni asia voi olla toisilla paljon pahemmin kuin sinä voisit edes kuvitellakkaan...

Kait kitinää..Ei ollut mitään ostettavaa Liikkeistä ja vielä vähemmän kirppareilta!
Venäläiset pyörii ja hyörii jokapaikassa ja luulevat omistavansa koko paikkakunnan...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2010 23:12

Lainaus: azpzv

Venäläiset pyörii ja hyörii jokapaikassa ja luulevat omistavansa koko paikkakunnan...

Ikävän tuttu tunne. Varsinkin tänään meinasi minulta palaa useaan otteeseen hermot, kun joka paikassa oli kauheat jonot, ja sitten siihen tulee vuoroon joku "harasoo" makselemaan, ja alkaa vinkumaan of course, tax free lappuja että saavat ilman veroja osteltua niitä kamoja.... Ja sitten hirvee lappujen ja lippujen täyttely ja jonot vaan kasvaa... Kirosin noita naapurikansalaisia hetken moneen otteeseen.

Hampaaseen särkee taas :S Ihan kamalan inhottava tunne Ja seuraava aika on minulla vasta maaliskuussa. Sitten varmaan aloittavat juurihoidon Todella ihanaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit