Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.01.2010 12:24
Tänään ei mikään onnistu..
Töihin tullessa bussikortti ei toiminut, vaikka latasin siihen eilen kolme kuukautta. Piti kaivaa kuitti jostain laukun perimmäisestä nurkasta ja kaikki bussissa olijat kyttää, että mikä siellä maksaa.. Ja töiden jälkeen pitää mennä selvittämään, että mikä kortissa mättää. Yök.
Töissä laitoin oven lukkoon, vaikka mun piti avata se. Ja leimasin itseni kaksi kertaa ulos, kunnes tajusin painaa "sisään"-nappia, jolloin se typerä kone oli jo ihan jumissa..
Huomasin töissä, että oma kännykkä on jäänyt kotiin. Kivaa. työkännykästä loppuu akku ihan just, enkä löydä siihen laturia. Kivaa.
Ei jaksa enää. En tee mitään, en liiku mihinkään, enkä puhu kenellekään enää. Ehkä tämä päivä jotenkin selvitään hengissä.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2010 12:59
Minulta poistettiin viisaudenhammas ja nyt on kolmatta päivää ollut kipeänä -.- + sain mehevän kuumeen vielä kaupanpäälle -.-
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.01.2010 15:19
Nyt on jännää... onkohan normi vai kenties sikalentsu.
Ylihuomenna olis tuo miittikin, mutta ei kehtaa mennä pärskimään toisten päälle.

Prkle että nämä lastentaudit osaa aikansa valita.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.01.2010 22:46
inssi meni persiilleen, ja koska se oli aamulla niin en pystynyt koulussakaan keskittymään mihinkään ja muutenkin vähän alavireinen olo.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2010 17:56
Vihaan kampaajia. Jos minulle ei voi myydä hiusväriä syystä x niin sen VOISI SANOA eikä vaan alkaa nokka pystyssä päteä sillä miten osaa ammattinsa jaadajaadan tosi yllättäen paremmin kuin asiakas. Ja jos haluan ostaa blondia väriä, älä ala selittää kuinka keskiruskea voi mennä vihreäksi.

Vttu, oli tasan vika kerta kun menen tämän kylän tanttakemppariin päinkään.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2010 21:24
Vitutuskäyrä hipoo korkeita lukemia!!!! Mua ärsyttää, kun sanotaan, että kivaa kun kävit, tuu useammin, ja nähdään enempi. Just joo, sitte huomaat muutaman viikon kuluttua, että oot itte nöyränä soittamassa kaiffareilles (joita ei liiemmälti edes ole). *****! Miks pitää sanoa, että kiva nähdä, kun kuitenkaan ei tarkota sitä? Kyllä kylmä tosiasia on se, että helevetin yksin sitä täällä vaan tallustaa. Mulla on kyllä niin p.a.s.k.a.t. jutut ja huumorintajuani ei ymmärrä kukaan=oon siis täysin kieroutunu paska-multi-persoona, siinä vissiin syytä riittää.
En myöskään tykkää, että asioitani ajetaan eteenpäin, kun ne ei kuitenkaan tuota mitään eteenpäin vievää. Hyväähän ne vissiin tarkottaa, mutta antasivat vaan olla!
Ja sitte vielä lässytetään, että kyllä sää osaat ja pystyt, voi perse vieköön! Jos itestä tuntuu, ettei oo mihinkään eikä osaa mitään, niiin olkoon se sitten niin! Ei tarvi lässyttää kun pikkukakaralle. Ne katsoo velvollisuudekseen valvoa ja kommentoida mun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Haistakoon pitkän...... Anteeksi kun tämä tuli taas teidän niskaan, ja sekavaahan tämä on, mutta helpotti vähän, ehkä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.01.2010 21:42

Lainaus: rumanaama

sitte huomaat muutaman viikon kuluttua, että oot itte nöyränä soittamassa kaiffareilles

Niin Ykspuoliset kaverisuhteet sais vetää wc;n pöntöstä alas....

Tekstin päätteeks vielä kunnon Narinaa....Autoani EN saa kuntoon tälläkään viikolla vaan menee Ensviikkoon tai(ens vuoteen tätä menoa).....
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.01.2010 12:10
VOI JUMALAUTA!

Just kun huokaisi helpotuksesta että kaikki kaverit kotiutuivat intistä, niin eikös sinne lähde tammikuun lastissa lisää tuttuja neitejä ja jätkiä. Ei helvetti kun niistä ei 1-1,5 vuoden aikana, tai puolta vuotta sen jälkeenkään saa melkein mitään muuta kuin inttiaihetta sivuavaa juttua irti, ja lähipiirissä näitä on aina se 2-5...nyt alkaa pikku hiljaa hajottaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.01.2010 14:21
Asuntooni tulee myrkyttäjiä sokeritoukkien takia huomenna, mihinköhän perkeleeseen minä sitten pakenisin. En voi oikein kaupungillekaan lähteä, kun ei ole rahaa... Jaah, istun 3 h ulkorappusilla?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2010 15:01

Lainaus: Iiriva

Asuntooni tulee myrkyttäjiä sokeritoukkien takia huomenna, mihinköhän perkeleeseen minä sitten pakenisin. En voi oikein kaupungillekaan lähteä, kun ei ole rahaa... Jaah, istun 3 h ulkorappusilla?

No jos käyttävät samaa myrkkyä kuin meillä joskus, niin sinun ei tarvitse lähteä evakkoon ollenkaan. Suositeltavaahan se ois pysyä poissa ainakin sen tunnin mutta ei mikään välttämättömyys... Tosin kannattaa varmaan kuunnella mitä se myrkyttäjä sanoo :'D Mutta minä en silloin joutunut kodistani evakkoon kuin siksi ajaksi kun aineen levitti. Olin 5-10min parvekkeella
Mutta kahvilaan minä sinuna menisin istuskelemaan Otat jonkun kupposen juotavaa ja jotain hyvää ja ryöstät lehden viereisestä pöydästä niin kyllä se aika siinä kuluu Myöskin lenkkeily on ihan ok ajan tappamista.

Anteeksi offi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit