Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2010 20:04
Väsyttää ja paikat jumissa töitten takia + kylmä!! (ulkona saakelin kova pakkanen,se risoo!)
++ Ärsyttää ihmisten TYHMYYS ,siis saakeli että ottanee päähän! Voisin jatkaa loputtomiin,mutta en jaksa. >.<
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.01.2010 20:33

Lainaus: Heetteri

Ei Facebook ole se ongelma, vaan ihmisten aivopierukommentit.

Tarkoitin vain että hulluksihan siinä tulee, jos niihin kiinnittää liikaa huomiota. Ymmärsin kyllä, mitä tarkoitit, mutta itseilmaisuni ei taas ollut sieltä parhaasta päästä.
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.01.2010 21:05
Nyt tämä elämä alkaa taas käyvä hankalaksi. Lukion valinta. Sen mie tiijän, että haluan Ouluun lukioon, mutta minne. Madetoja ja Lyseo olis tällä hetkellä päällimmäiset vaihtoehdot..mutta osaapa sitten valita oikeen. Ei kenelläkään sattuis olemaan kokemusta kummastakaan paikasta? : oo Mie alan olla aika paniikissa, ens kuun alussa pitää tietää opolle ilmottaa minne menee ja mie olen ihan pihalla.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2010 21:54
Masentaa ja vituttaa ja korviksen reijästä tulee solunestettä! -.-'
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2010 22:12
Tajusin tänään, miten turhauttavaa on olla toivottoman ihastunut
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 13:41
Lunta tulvillaan, on raikas talvisää, ja mua veetuttaa, kun kestä en enää, ulkona paleee, sisällä hytisee, oon kyllästynyt toppavillathermovermeeseen! Hei palelen, paelen, vielä tänäänkin, huomenna joo jäässä oon ja melkein vainaana, heii....
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2010 15:09
Että niinkuin sen yhden kerran, kun ei saisi niin tokihan ja huolella lakatut ja koristellut kynteni päättivät hylkiä lakkaa, joka siis lähti suihkussa liuskoina. Sepä niistä sitten! Ja milläs minä nyt ehdin lakata kynnet (ja siis kuivattaa, joka se suurin ongelma on) kauniiksi iltaa varten, kun olisi niiiiiin paljon muutakin tehtävää!!!

Olen hermoraunio, joten varoitus kaikille jotka joutuvat iltasella seuraani kärsimään - minä voin vaikka purra tänään ...
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2010 15:11
Klo 8.00 soi ovikello. "Hei, mä tulisin nyt valmistelemaan sitä ikkunanvaihtoa..."
Tervetuloa vaan, pakkasta kevyt -21 eikä ikkunoita \o/
Ja kestää jonku pienen ikuisuuden kun tää paikka taas lämpeää....
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 21:00
Nyt vi****aa ja paljon Enpä sitten menekkään huomenna näyttämään tatuointi kuvaa ja varaamaan aikaa. Soitin tänään liikkeelle varmistaakseni että mihin aikaan kyseinen herra on paikalla , ja kappas vaan, hän lähteekin messuille (ei muistanut mainita sitä soittaessani pari päivää sitten). Olin järjestänyt kyydityksen ja kaikki, vapaapäiväkin taattuna Ja jottei tunnelma laskeutuisi, silvoin paprikaa leikatessani keskarista kimpaleen pois...... mitähän vielä, olis mahdollisuus ottaa kunnon palovamma kuumasta uunista iltapalaa tehdessä, hauskaa on vaikka muille jakaa
Kirjoittanut: Lorach (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lorach
  • Lähetetty: 23.01.2010 03:37
Tällä hetkellä eniten vituttaa se, että aloitan tämän samaisen postin kirjoittamisen alusta, koska koneen kuvotus päätti käynnistää itsensä uudelleen juuri kun olin kirjoittanut tuhat merkkisen postin tähän samaiseen entryyn.

Ja suokaa toki anteeksi kirjoitusasuni, sillä kirjoitan tätä viestiä tällä hetkellä aivan ympäripäissäni.

Aloitan nyt alusta mutta se saattaa olla tiivistetympi kuin aikaisempi.

Eli siis. Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa tänne narinat entryyn koska tällä hetkellä sille on aihetta ja Heetteri vaati minua kirjoittamaan jotain foorumille.

Lakkasin Armeijassa valittamasta, vaikka omat vinet olivat tyyliin "Ei helvettiku polvet ei meinaa kestää, ihan paskana." jota sanoin vain ilmoittaakseni ryhmälle etten pysty täyteen suoritukseen harjoituksissa, ettei tulisi yllärinä ettei nyt oikein onnistu. No se tietenki otettiin valittamisena, vinenä vastaan.
Lakkasin nämä valittamiset armeijapalvelukseni loppupuolella, koska ihmisiä ei vaan kiinnostanut kuulla niitä. Ymmärrettävää toki, sillä kaikilla oli vaikeata ja paljon haastetta.

Tänään kuitenkin kerron nyt uudestaan mitä hetki sitten kirjoitin aiheista mitkä vituttaa.

Ensimmäisenä asiana tänään ja itseasiassa aikaisemminkin, minua vitutti sellainen simppeli asia kuin kauluspaidan, tai minkä tahansa muun paidan niskalaput. Eritoten kauluspaidoissa ne ovat yleensä suunniteltu niin, että ne viiltävät kaulan ja niskan vereslihalle, jossei niitä poista.
Tämän päiväisessä kyseisessä Stockmannin paidassa oli jopa kaksi semmoista viiltävää lappua, jotka jouduin poistamaan.
Ratkoessani niitä, onnistuin puhkomaan reijän paitani niskaan, mutta onneksi kohdalla oli tuplakangas, ettei kokonaan paidan läpi menevää reikää päässyt syntymään. Mutta kuitenkin tämä vituttaa suunnattomasti, sillä paita on osittain nyt piloilla kun siihen tuli reikä ja se saattaa laajentua koska tahansa.

Toinen asia tänään, on se että Synapsista lähtiessäni mp3 soittimeni kuulokkeet yhtäkkiä olivatkin rikki. Ääni kuului vain toisesta kuulokkeesta ja sekin vain jos plugin oli oikeassa asennossa ipodin sisällä (apple pitäisi tappaa).
Olin sitten omalla pysäkilläni jäätyäni 800 metriä pakkasaessa ilman ääntä, kun päätin lopulta luovuttaa. Pitäisi nyt ostaa uudet kuulokkeet, vaikka vanhoissa olisikin vielä takuu, mutta olen hukannut kuitin.

Mutta suurin mielipahani tänään on se, että erittäin tärkeällä ystävälläni menikin tänään huonosti. Hänen suht uuden poikaystävän kanssa tuli erimielisyyksiä ja homma meinasi kusta siihen.
En tästä kuitenkaan aijo spekuloida enempää, mutta toivon heille parasta, koska tämä ystävä on minulle erittäin tärkeä.

Lisäksi vielä haluaisin sanoa semmoista, että ei kaikki asiat aina ole päin ******. Samalla kun kävelin kotiini, katselin taivaalle ja näin pitkästä aikaa tähtiä. Niitä kun näkee erittäin harvoin ja nyt oli erittäin kylmä pilvetön taivas. Tähtiä katsellessani ajattelin nuoruusvuosiani jolloin viimeksi tosissani katselin taivaalle.

Lisäksi huomasin että tähtien valossa lumihanki kiilteli aivan kuin polun ympäristö olisi koristeltu timanteilla. Tuskin edes maailman rikkain ihminen saisi aikaan semmoista timanttipolkua tehtyä rahallisesti kuin mitä itse koin ilmaiseksi.
Toisinaan luonto vain voittaa rikkaudet ja maalliset ajatukset pelkällä olemassaolollaan.

Toivottavasti teillä muillakin on välillä aikaa nähdä paskojen juttujen ohi muita asioita, mitkä ovatkin hyvin. Toisinaan hyviä asioita ei huomaa lainkaan, vaan asioista näkee vain huonot puolet.

Toivotankin siis hyvää kevättä kaikille ja mahdollisimman vähän vitutuspäiviä. ;3

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit