Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.02.2010 14:47

Lainaus: Elegia

En vaan voi sille mitään, liiallinen kiltteys tulee minulla luonnostaan.

Ja sitten joskus kun koitan sanoa jotain vastaan niin tunnen itseni kusipääksi...

hmmm.. Kiltteys on itsellänikin joskus ollut ongelma. Tai kait se on edelleen vieläkin nostaa päätään. Mutta kyllä. Silloin helposti hyväksi käytetään ja tallotaan ihmistä. Paras ystäväni on kanssa "liian" kiltti ja välillä oikein harmittaa sen puolesta, kuinka ihmiset sitä pompottaa. Kiltti ja huomaavainen piirre on kyllä ihastuttavaa. Sellaisia ihmisiä osaa arvostaa. Mutta rajansa kaikella. Ja saa sanoa joskus vastaankin ilman huonoa omaatuntoa. Tai sitten vaan oikeasti katkaista siteet sellaisiin ihmisiin, jotka käyttäytyy ihan miten sattuun. Niin pääsee monesti paljon helpommalla.
-Psykoterapia.com -> sinne ne entiset ystävät menneet on..
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 16:31
Perkele kun stressaa tää jatkuva rahan puute!!!
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2010 21:27
Viikko kohta oltu ankarassa flunssassa. Enpä kyllä muista koska olisi näin paha flunssa ollu viimeks, vissiin yläasteella. Kateellisena katselin tänään ikkunasta muitten temmeltäessä ihanassa talvisäässä miun nököttäessä viltin alla kotona ihan tukkoisena. Onneksi pahin helvetillinen kurkkukipu on jo hellittänyt. Vttu tällaisia viruksia.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.02.2010 11:51
Välillä kismittää duunissa kun joku tulee löpisemään jotain mikä ei kiinnosta minua yhtään, kun yritän tehdä töitä. Se että minulla on työhuoneeni ovi auki ei välttämättä tarkoita että ehdin juuri sillä hetkellä lörpötellä.

Lisäksi veroprosenttini nousee radikaalisti heinäkuun jälkeen jos ansaitsen yli 1800e. Whoppee.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 25.02.2010 15:51
Nyt pitää kyllä sanoa että Hesburgerin asiakaspalvelu ärsyttää tällä hetkellä, ostan sieltä kalliin hampurilaisen ja heti kun olen allekirjoittanut kuitin minulle sanotaan "mä haluan sen kynän" .

En minä ole mikään varas ja vastasinkin että mä kyllä tiiän että sä haluut sen kynän, mutta jos maksan hampurilaisesta 3,50 niin ei huvita asioida uudestaan jos jostain kynästä huomautetaan ennenkuin sen kerkiää saada takaisin.

Ok ei ehkä oo mitään pahimpia aisioita mutta tapahtui juuri äsken.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2010 12:22
jaaha, kuume otti jälleen nousun ja kurkku kuivui totaalisesti ja ääni on karhea kuin mikä ja kivulias niellä ja puhua X(
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.02.2010 15:00
Mikäs ketuttaa... no mikäpä muu kuin raha, ja paremminkin sen puute. Ei ole tämä itsekseen eläminen niin nannaa aina.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.02.2010 19:04
Juuri täydellinen paikka purkaa kaikki aggressiot ja muut ongelmat. Taas kerran ongelmien aihe on näinkin kiehtova asia kuin ex poikaystävä. Ei kyllä onnistu pitämään välejä, vaikka kuinka yrittäisi käyttäytyä, kun toinen haastaa riitaa tai ei edes vaivaudu vastaamaan anteeksipyyntöihin yms. Ja kaiken lisäksi kun ei itse mitään väärää ole edes tehnyt (kai). Kaiken pask...korjaan ikävän lisäksi, tulostin ei suostu alistumaan tahtooni ja perunoiten keittäminen kestää liian kauan. Me_hätähousut.com. Päivän valitus suoritettu.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2010 19:57
Miksei kukaan vastaa sähköposteihini? Varsinkaan niihin tärkeisiin. Lähetin neljälle ihmiselle valokuvia ladattavaksi zippinä monta päivää sitten, eikä kukaan ole kuitannut saaneensa niitä. Lähetin pari päivää sitten toimeksiantajalle pyynnön briiffauksesta (työhön jonka pitäisi olla valmis torstaina), enkä ole saanut vastausta. Yhden melko tärkeän ok-kuittauksen sain hiljattain viikon myöhässä, senkin vasta kun pistin uudestaan mailia. Kun se sähköpostin lähettäminen on kuitenkin ilmaista, niin onko se ihan ylivoimaista kuitata viesti saaduksi, jos voi olettaa lähettäjän olevan asiasta kiinnostunut (=viestissä on ehkä kysymys)? (Puhumattakaan siitä, että olen ehkä tehnyt jotain ylimääräistä työtä ja voisin arvostaa kiitosta, esim. niistä edellämainituista valokuvista.) Ja jos sähköpostit liittyvät työhön, niin niihin voisi myös vastata. Joo, on kiirettä varmasti, mutta kun ne sähköpostit liittyvät niihin kiireisiin. Kaikissa sähköpostipalveluissa pitäisi kyllä olla joku kuittauspyyntötoiminto. Tai ehkä olen vain liian vaativa, ja itsekin varmaan syntinen sikäli, etten useinkaan vastaa tekstiviesteihin ellei ole pakko.

Noiden sähköpostien saaminen vaan helpottaisi elämääni aika paljon. Aikatauluni on nyt levällään, kun en tiedä mitä minun pitää tehdä, kun kukaan ei kerro. Haluaisin lähteä käymään vanhempieni luona, koska äitini oli viikon alussa leikkauksessa ja saattaisi tarvita sairaslomansa ajan jotain apua. Mutten voi revetä sinne, koska ihmiset eivät edesauta toiminnallaan elämäni aikatauluttamista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2010 21:11
Mitä nyt katsotaan lauantai-iltaisin kun Putous loppui?!?!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit