Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2010 16:37
Ottaa päähän! En saanutkaan erästä kämppää, joka jo melkein puoliksi oli luvattu minulle. Eipä auta itku, pakko jatkaa metsästämistä
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2010 08:21
Ffffuuuu--! Räksäboksi 360 heitti eilen illalla E74, keskenkaiken Assassins Creed 2-pelailujen eikä suostu enään menemään päälle! .__.' Perkele helvetti ja saatana, sinne menee Fable 2 lisäosat ja kaikki tallennukset
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2010 11:02

Lainaus: Chrystalis

Ffffuuuu--! Räksäboksi 360 heitti eilen illalla E74, keskenkaiken Assassins Creed 2-pelailujen eikä suostu enään menemään päälle! .__.' Perkele helvetti ja saatana, sinne menee Fable 2 lisäosat ja kaikki tallennukset

Eikö ne tallennukset ole siinä irrotettavassa kiintolevyssä, joten jos kone menee huoltoon tai ostat uuden niin saat ne sieltä sitten. Ja vaikka et saisi noi kerran maksetut lisärit voi varmaan ladata uusiksi.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 26.03.2010 11:20
Juu, toki ne ovat tuossa kiintsissä mutta millä ilveellä saan ne siirrettyä uuteen muistiin ? Ja kai niillä on ne gamertag-recoveryt, mutta minä en muista tagien salasanoja :'D On tuo kuitenkin ensimmäisiä Suomeen rantautuneita räksiä, eli mitä viitisen vuotta vanha..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2010 17:58
Jalat ovat aivan saamarin kipeät ja polvitaipeeni ovat täysin jumissa, kiitos työharjoittelujakson kokopäiväisen seisomatyön. Onneksi se rääkki loppui tänään.
Lisäksi Mortician nettikaupan palvelu kyrsii. Tilasin sieltä yli kaksi viikkoa sitten hameen, jonka piti olla heti varastossa enkä ole saanut sitä vieläkään. Ymmärrän kyllä pitkän odotusajan siinä tapauksessa jos tuote on loppu ja sitä täytyy tilata lisää mutta kyllä tuossa tapauksessa asiasta kuuluisi ilmoittaa asiakkaalle
Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2010 03:02
Juuri kun muutama päivä sitten kävin hehkuttamassa täällä, ettei tämä elämä ehkä olekkaan aivan niin paskaa mitä olen luullut. Kyllä tämä on juuri niin paskaa kuin olin luullut. Kaikki ihmiset ovat samanlaisia, ei saisi yleistää, tiedän.. Mutta jos kaikki ihmiset mitä on tavannut ja joihin on tutustunut 23 vuoden aikana, ovat lopulta samanlaisia niin tuskin ihan väärässäkään olen. Vannoin itselleni, etten enää olisi niin tyhmä ja sinisilmäinen että luottaisin keneenkään. Minun ei pitänyt enää päästää ketään lähelleni, koska lopputulos on aina sama. Minä jään yksin, milloin mistäkin syystä. Tällä kertaa minut sentään hylättiin rehellisesti eikä kuten yleensä, viesteihin vastaamatta ja valehtelemalla. Juuri kun olin saanut pienen luottamuksen ihmiseen rakennettua, osasin luottaa enkä pelännyt hylätyksi tulemista, käy näin. Ja mikä parasta, näin kävi kuulemma siksi kun minulla on ongelmia. Ja ongelmat taas ovat suurimmaksi osaksi alkaneet juuri siitä että kun aina jään yksin ja minut hylätään. Kuinka ihanan ironista. Kiitos kaikille ihmisille, jotka olette joskus osallistuneet tähän minun pala palalta tuhoamiseen. Onnistuitte mitä suurimmassa määrin tavoitteessanne. Onneksi olkoon.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.03.2010 08:35
Höh, paras kaverini sairastui eikä tulekaan meille viikonlopuksi. Olen viimeksi nähnyt häntä muuttoni yhteydessä 30.12. ja odotin kovasti.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.03.2010 19:25
Oli eilen aika paska ilta. Odotin tosi innolla, en ole pitkään aikaan päässyt viihteelle ja kunnolla tälläytymään, mutta nyt illan kohokohdaksi jäikin se tälläytyminen. Etkot kusivat kun poikaystävä vain mökötti (aloittelimme minun tuttujeni kanssa) eikä alkanut juttusille kenenkään kanssa. Baarissa taas en oikein viihtynyt, varsinkaan sitten kun exäni keksi kehittää ihme kohtauksen. Olin kavereiden kanssa tanssimassa, exänikin tuli siihen sitten mukaan. Vähän ajan päästä joku mies tuli oletettavasti minua pokaamaan (paha sanoa, ei hän ehtinyt ikinä esittää asiaansa), ja exäni otti ja löi tätä miestä. Aivan järjetöntä käytöstä, ei hän ole koskaan ennen käyttäytynyt noin, ei edes silloin kun seurustelimme. No, jätkä sai kuulla kunniansa, ja v*tutti joutua pyytelemään anteeksi toisen puolesta. Oli sitten sopivasti loppu ilta pilalla. V*ttu.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2010 00:07

Lainaus: Iiriva

Eniten kyllä ketuttaa se, että nyt olisi ollut hyvä sauma nähdä miehekettä, mutta kun kummallakaan ei ole varaa matkustaa niin eiköhän taas joudu odottamaan 1,5 viikkoa

Arggh sama ongelma. ei olla nähty kuukauteen. mutta nyt pääsiäisenä onneksi viimein. välimatkaa on yli 300 kilsaa joten junalla tulo maksaa sen verran että aina ei rahaa siihen irtoa. ja ikävä on kova
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2010 04:01
Vaihteenvuoksi mielettömän suureen mittakaavaan venyi riitely isän kanssa.
Enään vaan ei millään jaksaisi samaa paskaa päivittäin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit