Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2010 16:41
Pientä ongelmaa ollu täällä vaihdossa... noh 4 naista samassa huoneessa kk ajan. Mitä siitä voi odottaa. Ikäväkin olis kova >.< ei niinkään kotiin, mutta poikaystävää kyllä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 24.04.2010 16:58

Lainaus: Nordis

Kuuden tunnin tuskahelvetin jälkeen lääkäri sitten totesi että kyseessä onkin sarveiskalvon korroosio, eli toisin sanottuna olin onnistunut naarmuttamaan silmän pintaa.

Oletko käyttänyt jotain piilolinssiä vai mistä moinen naarmu on tullut?

Lainaus: Layil

Pientä ongelmaa ollu täällä vaihdossa... noh 4 naista samassa huoneessa kk ajan.

Olen nukkunut toisen miehen alapuolella noin 50 senttimetrin päässä useiden kuukausien ajan. Se oli paha, paha, paha.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2010 17:16

Lainaus: kuopassa

Oletko käyttänyt jotain piilolinssiä vai mistä moinen naarmu on tullut?

Juurikin näin. Eiköhän tässä nyt opittu että silmiä ei hierota piilarit päässä
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2010 19:13
Kitisen ja LUJAA...Nimittäin olin innoissani menossa Kittilään tänään Amorphiksen keikalle.Ikäväkseni kuulin että keikka onkin PERUTTU"!!
Tulis salama ja tappais ..on nimittäin sellainen olotila.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.04.2010 20:48
Taitaa olla kevätväsymys meneillään mulla (kevätmasennus).... en vaan jaksa yhtään mitään. Olisipa jo syksy!
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.04.2010 10:10
Tänä aamuna taas ei suju yhtään mikään . Aamulla kun herätyskello soi, niin enkös onnistunut hyppäämään jotenkin omituisesti vasemman käteni päälle sammuttaessa herätyskelloa, ja nyt tuo käsi on vielä kipeempi kun eilen. Tänään olen menossa siis muutenkin lääkärille olkapään/lapaluun takia.

Kahvinkeitinkin meni rikki. On se perskeles kun ei kahvinkeittimetkään kestä mittään, puolisen vuotta sitten ostettiin. Eli kohta lähden läheiselle huoltsikalle hakemaan take- away-kahvetta...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.04.2010 10:42
Perhana, kun tikit kinnaa suussa ja varmaan pienoista tulehdustakin on. Antibiootit ei tahdo sopia mulle, kun pistää niin oksettamaan. Mutta pakko oli tänään aloittaa uusiksi. En tykkää, kun ei ole saanut kiinteää ruokaa päiväkausiin ja kahvihammastakin jo kolottaisi. Mutta eihän mun suu siedä yhtään kuumaa vielä(kään).
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.04.2010 21:43
Minulle valkeni juuri että en tule näkemään miehenpuolta käytännössä kahteen viikkoon nyt kun hän menee vapuksi Jyväskylään. Iski järkyttävä kaipuu, vaikka emme ole olleet erossa kuin vajaa puoli vuorokautta. Äh, milloin minusta on tullut tällainen...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.04.2010 08:59
BronzeRain: Sitä se kaukosuhde teettää.. Kokemusta on. Kaikki kuitenkin korvautuu lopulta, jos välimatka on vain väliaikainen ratkaisu.

Oma whine: Olen flunssassa ja tänään pitäisi mennä labraan 5 tunniksi. Oh god help meeeeee.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.04.2010 09:47

Lainaus: DeadlyNightshade

Sitä se kaukosuhde teettää..

No, en tiedä voiko tätä nyt kaukosuhteeksi tituleerata kun välimatka on viikolla 20km. Naapurikaupungissa asuu ja opiskelee. Mutta hänellä valitettavasti on varaa välillä siirtyä tältä akselilta kauemmaksikin, minulla ei. Mistä päästäänkin toiseen valittamisen aiheeseen, haluan rahaa!

Ai niin, ja jalat ovat taas tajuttoman kipeät.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit