Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lumous 2007

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.04.2007 13:50
Huhuhuu,

Das Ich, Venus Fly Trap ja All Gone Dead -> eipä tarvi enää tippaakaan miettiä, minne sitä onkaan menossa. Morjens Tuska ja hevarit, tää jätkä menee goottibileisiin. Aika huisi tuo VFT:n MySpace-sivuilla oleva cover-versio Crampsin klassikkobiisistä Human Fly.

Ihan käytännön syistä jää siis Tuska väliin.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.04.2007 14:55
millonkohan noista tulee jotain päiväohjelmaa?
en Tuskan takia pääse kuin torstaina niin olisi kiva kuulla ,että mitä silloin on.
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:07
taas vaihteeksi tuskan lineup on suomen festareiden huonoimmasta päästä, joten minunkin tieni vie siis lumoukseen <3______<3
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2007 22:58
Eli kaikki laudan Lumoukseen lähtijät! Milloin pidämme miitit/miitin? Etkoilu n tai jatkoilun muodossa, välipäivinä, gothnickillä, klubeilla vai joku muu, mikä?
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2007 23:12
Heippa! Olen tulossa lumoukseen jos vaan suinkin mahdollista.
Ehdotan yhtä miittiä lauantai-iltapäivälle, koska silloin on varmaan eniten foorumilaisia paikalla? Aikaisemmin menijät voinevat sopia tapaamisia torstaille ja perjantaille, mutta omat aikataulut on mulla ainakin vielä ihan auki, eli tiedän varmaan sitten lähempänä miten olen itse paikalla jos tulen. Noo joo, mutta iloisiin säätämisiin!
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:49
Ei helvata kun haluaisin Das Ichin nähdä esiintyvän, harmi että olen ulkomailla juuri Lumouksen (ja Tuskan) aikaan. -.-
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2007 19:02

Lainaus: Garmyad

Ehdotan yhtä miittiä lauantai-iltapäivälle, koska silloin on varmaan eniten foorumilaisia paikalla?

Hmm, itse asiassa lauantain klubi olisi sinänsä hyvä miittailupaikka. En yhtään tiedä, että kuinka moneksi päiväksi edes tulen. Seura on varmentunut vain perjantaiksi, ja sekin ehkä. Lauantaina on All Gone Deadin keikka, ja se on nähtävä, oli seuraa tahi ei .
Kirjoittanut: Swintha (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.05.2007 16:31
Heippa, mulla on kans samanlaista ongelmaa et monikaan kavereista ei ole kovin innokas tulemaan Lumoukseen... Tuska kyllä kiinnostaa. No, mä kyl menen Lumoukseen vaikka sitten yksin. Te muut yksinäiset laittakaa viestii...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 16:39

Lainaus: Swintha

Tuska kyllä kiinnostaa

No niin kiinnostaa. Ei varmaan tule tuonne Lumoukseen lähdettyä. Tuska on kiva kun pääsee aina yöksi kotiin
Tää ei nyt taas kuulunut tänne, mutta...
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.05.2007 16:41
perkelees kun tuo on k-18 D:

Tuskaan siis.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit