Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lumous 2007

Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.06.2007 20:27
Liput tilattu.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 00:45
En pääse tänäkään vuonna Lumoukseen... *huoh*
Kunpa oisikin sitä rahaa enemmän... Ja sitä paitsi olen sen viikonlopun töissä.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2007 11:41
Lumous olisi kiinnostanut, mutta kyllä Tuska vie voiton.
Kuitenkin metallimusiikki innostaa enemmän.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.06.2007 12:11
Tuska-ketju: 39 sivua
Lumous-ketju: 6 sivua

Olen alusta asti ihmetellyt, miksi tämä foorumi on Gootti.net, eikä nimeltään selkeämmin metallin suuntaan kumartava. Faktatieto Tuskan suuremmasta kiinnostavuudesta foorumilaisten keskuudesta todistaa, että ihmettelyilleni on konkreettinen syy.

Toinen homma onkin se, että on turha enää ikinä miettiä, miksi aikoinaan City-lehdessä mainittiin Tuska Suomen suurimpana goottitapahtumana. Gootti Suomessa on lähempänä amerikkalaista kuin brittiläistä goottia. Tummanpuhuva metalli on ominut termin merkityksen itselleen. Tuska on median silmissä goottifestari, koska näyttää olevan nuoremman polven goottienkin keskuudessa kesän ykköstapahtuma.

(Off-topic, mutta piti vaan sanoa.)
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2007 12:15

Lainaus: Ximmo

Faktatieto Tuskan suuremmasta kiinnostavuudesta foorumilaisten keskuudesta todistaa, että ihmettelyilleni on konkreettinen syy.

Taitaa myös aika suuri osa olla vielä alaikäisiä, jonka takia Tuska kiinnostaa Ja siellähän ne kaverit on. Lumous on paljon vieraampi vielä osalle.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.06.2007 12:16
Olen kyllä täysin samaa mieltä kanssa, Ximmo.
Hohoh.
Huomaan nykyään allekirjoittavani aika paljon kommenttejasi, terävä poika.

Tosin, itsekin hiippailen täällä, vaikka en itseäni miksikään gootiksi luokittelet. Perinteiset goottijutut, kuten goottimusiikki, pitkät hameet, kauhuleffat sun muut eivät ole tippaakaan minun juttuni.
Minä olen metalli/industrialihmisiä läpikotaisin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.06.2007 12:38

Lainaus: Ximmo

Näköjään Thrash Wax Festival on samaan aikaan kuin Lumous ja Tuska, joten taidanpa mennä sinne. Siellä oli viime vuonna maailman kivointa.

http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t =21493

miten ihmees en huomannu tota aikasemmin. Tääl ei Lumouksesta paljoo keskustella niin vedän tähän väliin. Annis on ihan nasta keikkapaikka että pitääköhän sitä lähtä Poriin.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2007 12:48
Eli onko sinne lumoukseen tulossa juuri ketään?
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.06.2007 18:31
tahtoisin ehdottomasti muttei yksin huvita lähteä tampereelle asti... enkä saanut viä lottovoittoa ni en nyt osaa sanoa.......=( mutta mieli tekisi kovasti joten viimmestään ensvuonna sitte
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.06.2007 19:30

Lainaus: CybellaTraurig

Taitaa myös aika suuri osa olla vielä alaikäisiä, jonka takia Tuska kiinnostaa Ja siellähän ne kaverit on. Lumous on paljon vieraampi vielä osalle.

Siis onko se nyt niin, että jos on alaikäinen, niin pitää mennä Tuskaan? Luulin, että kyseessä on metallifestari, ei alaikäisfestari. Eiköhän se nyt ole kuitenkin niin, että suuri osa vaan tykkää metallista. Todennäköisesti jäisivät iästään huolimatta kotiin, jos ei kiinnostaisi metalli. Ja kappas kummaa, kaverit on siellä, koska kaverit pitävät yleensä samasta musiikista. Tässä tapauksessa metallista.

Lainaus: CybellaTraurig

Olen kyllä täysin samaa mieltä kanssa, Ximmo.
Hohoh.
Huomaan nykyään allekirjoittavani aika paljon kommenttejasi, terävä poika.

Ohhoh, mää sain kehuja. Jo toinen rasti seinään. Edellisestä ei vissiin ehtinyt mennä kuukauttakaan. Mihin tämä maailma on menossa, minua kutsutaan teräväksi.

Lainaus: Cata

miten ihmees en huomannu tota aikasemmin. Tääl ei Lumouksesta paljoo keskustella niin vedän tähän väliin. Annis on ihan nasta keikkapaikka että pitääköhän sitä lähtä Poriin.

Joo siis viime kesänä Anniksella oli ihan poskettoman kivaa. Mä tässä just kävin miettimään, että jos sittenkin menis perjantaina katsomaan All Gone Deadia Tampereelle ja sieltä sitten lauantaina päivällä Poriin, mutta eipä tää ny varmaa oo. AGD:n vokalisti laitto just viestiä ja pyyteli sinne, mutta kun ne gootit ahdistaa: "Onks mun korsetti jees? Onks tekotukka hyvin? En juo paljoo ku on vaikee kävellä näillä platformeilla..."

No mut pitää ny katsoa, miten tässä tekeepi. Porissa on taatusti kivaa, tosin siellä voi olla taatusti hikistäkin, mikäli sää on ok. Viime vuonna keikkasalissa oli varmasti yli 40 astetta, huooh. Cata, jos meet Poriin, niin huomaa, että lippuja ainoastaan ennakkomyynnissä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit