Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2010 13:59
Totta tuo. Jotkut ottavat koiran vain koska se on kivaa. Eivätkä ajattele ollenkaan kouluttamista. Olen nähnyt itsekin ärsyttäviä tapauksia tuolla vaunussa joille tekisi mieli sanoa jotain, mutta on myös ollut hyvin kilttejäkin. Viimeisimmällä reissulla eräs vanhempi mummeroinen vain sattui kävelemään vaunun läpi ja kailotti jo kauka "ei hyvät ihmiset, ei järki älä jätä. Tuoda nyt eläimiä junaan ja keskelle lattiaa. Minun pitää päästä läpi". Vaikka heti ihmisen tullessa omistaja vetivät lemmikkejään syrjemmälle. Tuo meni minusta vähän yli.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.07.2010 19:28

Lainaus: Berzerker

Arvatkaapa mitä sain syntymäpäivä-lahjaksi ''In Total''...

Lainaus: Lycantrophia

lahjasaalis veti hieman apeaksi minutkin.

Hännät pystyyn vain. Miulla ei oo kukaan yli kymmeneen vuoteen koko päivää muistanutkaan, ei ees kun äidille on vaikka pirauttanut puheluurimella muuta asiaa.

Vinkuitkupotkuraivari: piti olla ylitöissä ja en saa ees rahana sitä
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.07.2010 22:42
Välivuosi!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 20.07.2010 23:29
Kaikki ottaa taas päähän univajeen takia, on yksinäinen fiilis, meinasin ajaa skootterilla puskaan, kaaduin skootterilla (ja kyseessä on siis uusi ajopeli vanhan rikkinäisen tilalle), en millään jaksaisi mennä töihin ja kaikki nyt yleensäkkin on vaan aivan p*rseestä.

Edit: Ja nyt ei sitten ompelukonekkaan suostu yhteistyöhön
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2010 09:10
Mikä se on kun väsyttää koko ajan eikä mikään uni tunnu riittävän? Huono yleiskunto nyt ainakin, mutta varmaan myös jonkin aineen puutostila. Tänäänkin meinasin nukkua pommiin kun herätyskelloa sammuttaessani kuvittelin sen päästelevän vain jotain "sprööt"-ääniä joihin ei luonnollisestikaan tarvi herätä
Ja pitääkö noiden servereiden aina jumia, koita tässä nyt tehdä töitä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.07.2010 09:38

Lainaus: Nordis

Mikä se on kun väsyttää koko ajan eikä mikään uni tunnu riittävän? Huono yleiskunto nyt ainakin, mutta varmaan myös jonkin aineen puutostila. Tänäänkin meinasin nukkua pommiin kun herätyskelloa sammuttaessani kuvittelin sen päästelevän vain jotain "sprööt"-ääniä joihin ei luonnollisestikaan tarvi herätä

Offaillen taas vähän mut siis: ainakin raudan, B- ja C-vitamiinien puutos aiheuttaa väsymystä. Eli kannattaa koittaa ostaa jotain vitamiinivalmistetta/rautatabuja mistä sais noita ja kokeilla auttaako.

Voisin kitistä tähän kans väsymystä, joka kylläkin johtuu enimmäkseen unenpuutteesta, kun en osaa mennä tarpeeksi aikaisin nukkumaan. Myöskään unen laatu ei ole kovin hyvä näillä säillä, kun heräilen jatkuvasti siihen, että on yksinkertaisesti kuuma.

Ja niin meinaa myös taloudellinen tilanne olla aika huono tällä hetkellä ja pitäisi sinnitellä kuun vaihteeseen, ennen kuin seuraava palkka tulee >.< '
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.07.2010 11:42
Olen mitä ilmeisimmin allerginen ötököiden puremille, koska edellisenä yönä hyttynen pääsi yllättämään ja aiheutti törkeät, kutisevat paukamat. Viime yö meni lähinnä raapiessa. Kutina-alue vaan laajenee, samoin paukaman pinta-ala, kortisonivoiden ei auta puolta tuntiakaan ja tulen hulluksi tästä kutinasta. Lähden kohta apteekkiin tiedusteluretkelle, jospa sieltä löytyisi käsikauppalääkkeenä jotakin troppia tähän vaivaan.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2010 12:02

Lainaus: Natassja

Kutina-alue vaan laajenee, samoin paukaman pinta-ala, kortisonivoiden ei auta puolta tuntiakaan ja tulen hulluksi tästä kutinasta. Lähden kohta apteekkiin tiedusteluretkelle, jospa sieltä löytyisi käsikauppalääkkeenä jotakin troppia tähän vaivaan.

Offia: Kokeile sellaista voidetta, kuin Pantyson . Vaaleanpunainen tuubi, saa erikokoisia. Voiteessa on sekä kortisonia, bebanthenia että kutinaa helpottavia aineita. Kortisonivoiteethan eivät lievitä kutinaa vaan ainoastaan hoitavat kutinan aiheuttajaa. Lisäksi kortisonivoiteet eivät ole rasvaisia, joten ne eivät helpota kuivumisesta johtuvia ongelmia. Voidetta voi säilyttää myös jääkaapissa, jolloin kutina lievittyy heti viileyden ansiosta ennenkuin kutinaa helpottavat aineet ehtivät vaikuttaa.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 21.07.2010 12:11
Kiitos, Kedira, kuulostaa helpottavalta. Ehkä se tosiaan auttaa, eikä minun tarvitsekaan sahata kättäni irti kutinan lopettamiseksi.

Muoks: Hain Pantysonia ja on se vähän auttanut. Apteekkari suositteli tosiaan tuota setiritsiinidihydrokloridia, josta myös Heinix on valmistettu. Kutina ja kuumotus lievittyi riivaavasta siedettäväksi. Ilmeisesti näitä pitäisi ottaa päivittäin syksyyn asti, jotta vaikutus olisi toivottava.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2010 12:34

Lainaus: Natassja

Lähden kohta apteekkiin tiedusteluretkelle, jospa sieltä löytyisi käsikauppalääkkeenä jotakin troppia tähän vaivaan.

Itse en ole tuota Kediran mainitsemaa voidetta kokeillut, mutta olen myös allerginen hyttysille/niitten puremille. Minua on kovasti helpottanut Heinix niminen antihistamiinia sisältävä lääke. Pieniä pillereitä, joita olen ottanut ollessani esim. jossain mökillä. Eivät kutise pistot niin paljon, eikä nouse niin isot paukamat mitä muuten. Toimii itsellä paremmin kuin kokeilemani voiteet, lähinnä kortisonia olen kokeillut joskus.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit