Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 06.11.2010 13:16

Lainaus: Funereal Soul

"Jee", en ole yksin tämän ongelman kanssa! -.-

Not et todellakaan ole. Yks kaveri tuntuu ottavan yhteyttä aina vaan sillon kun hän itse tarvitsee olkapäätä jota vasten itkeä ja valittaa kuinka masentaa ja ahdistaa. Harmi, että näitä tälläsiä "ystäviä" tuntuu olevan monella. Kun kerrankin tajuaisivat oman käytöksensä...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.11.2010 17:25

Lainaus: Roudatar

Not et todellakaan ole. Yks kaveri tuntuu ottavan yhteyttä aina vaan sillon kun hän itse tarvitsee olkapäätä jota vasten itkeä ja valittaa kuinka masentaa ja ahdistaa. Harmi, että näitä tälläsiä "ystäviä" tuntuu olevan monella. Kun kerrankin tajuaisivat oman käytöksensä...

Tai sitten on niitä jotka ei ikinä ota yhteyttä ja odottavat ystävyyden noin vain säilyvän. En jaksaisi olla aina se joka panostaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 06.11.2010 18:04

Not et todellakaan ole. Yks kaveri tuntuu ottavan yhteyttä aina vaan sillon kun hän itse tarvitsee olkapäätä jota vasten itkeä ja valittaa kuinka masentaa ja ahdistaa.

Joo näitä on. Ja ei siinä mitään. Minä ainakin kuuntelen mielelläni ja autan, jos vaan kykenen. Se saa mut hyvälle mielelle, jos kuuntelu ja olkapää auttaa. Mutta se, ettei sitä yhteyttä sitten pidetäkään muuten yllä, kuin tollee niin..
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.11.2010 20:16

Lainaus: FilthyVictorian

Tai sitten on niitä jotka ei ikinä ota yhteyttä ja odottavat ystävyyden noin vain säilyvän. En jaksaisi olla aina se joka panostaa.

Näimpä. Ei se haittaa, jos ei välttämättä ihan joka viikko kuule toisesta, mutta, että pääsis edes silloin tällöin juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Lainaus: Funereal Soul

Joo näitä on. Ja ei siinä mitään. Minä ainakin kuuntelen mielelläni ja autan, jos vaan kykenen. Se saa mut hyvälle mielelle, jos kuuntelu ja olkapää auttaa. Mutta se, ettei sitä yhteyttä sitten pidetäkään muuten yllä, kuin tollee niin..

Niimpä. Toki minäkin kuuntelen ja lohdutan parhaani mukaan kun toisella on paha olla, mutta kun sitten omat avautumisyritykset sivutetaan olankohautuksella ja selostuksella siitä, miten hän on jutellut myspacessa suosikkilaulajansa (Bill Kaulitz tässä tapauksessa, blääh!) kanssa, niin se kyllä tuntuu hippusen pahalle.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.11.2010 21:00

Näimpä. Ei se haittaa, jos ei välttämättä ihan joka viikko kuule toisesta, mutta, että pääsis edes silloin tällöin juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia.

Sillon haittaa kun ei 5kk päästäkään ole kuullut inahdustakaan.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.11.2010 21:16
Saa kai ensikosketusta vanhemmuuden aiheuttamaan stressiin, unet on mennyt pariltakin yöltä sen tien.

Se ettei kukaan tunnu lasaretissa tietävän mistä on kyse, ainoastaan sen ettei aivan just ole hengenvaaraa tiedossa.
Kun eivät tiedä mikä on vialla. Todella helvetin rauhoittavaa.
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2010 10:31
Aaargh!
Stressaa, kun pitäisi kahdelta olla Mylsällä järjestämässä Tuomasmessua varten alttaria!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.11.2010 15:03
Stressaa! Päätöksiä odotellaan vielä viikko. Sitten selvitellään yli ½vuotta lisää asioita, ennekö asiat menee lopulliseen päätöksiin. Itkettää. Ei jaksa enää tätä. Voi kun voisi heittää hanskat naulaan ja vain nukkua kaiken pois.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.11.2010 15:36
Löysin nyt sen elämäni talon. Ränsistyny ja huonokuntosen näkönen, voi kun sitä olis ihana alkaa remontoimaan...yksi iso mutta, en koskaan ikinä saa hankittua sitä. Mulla ei oo rahaa, ja toisekseen se on kuitenkin jo jonkun oma.
Ja ne oli nostaneet haluamani takin hintaa 5 euroa!!!! Se olis ollu tarpeeksi hintava jo ilman korotustakin! Hitto vieköön, kun ehtis tehä hankintansa edes joskus ajallaan. Nämä ei todellakaan ole maata kaatavia asioita, mutta jupisen kuitenki. Murrrrh!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2010 18:37
Olen niin rumaläskiyhyy. Angstia ja oksetusta

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit