Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2010 21:44

Lainaus: Azrael

Mutta minkäs teet, ei sitä näin pelkkänä harjoittelijana kehtaa eikä pysty sanoa asioita suoraan kanssatyöntekijöille.

Työharjoittelu voi parhaimmillaan olla todella mukava kokemus, ja on ikävää, jos se menee pilalle huonon ilmapiirin takia. Eipä kai sen ääneen sanominen tilannetta auta, saat vain kaikkien vihat niskoillesi. Hienoahan se olisi, jos jotenkin saisi vihjailtua niin, että menee viesti perille. Itse olen työharjoittelussa myös, ja siellä on ihan mahtava ilmapiiri, joka tekee työskentelystä todella mieluisaa.

Mutta asiaan: olen tappajaflunssan kourissa, kaapista on ruoka loppu ja olen kuolemaisillani nälkään. En pysty juomaan mitään, mikä on alle 40-asteista, mikä suuresti rajoittaa juomavalikoimaani - teetä, teetä ja teetä. Tunkee korvistakin ulos vähitellen, koska nuhaisena ei kykene nauttimaan hyvistä aromeista, ja koko ajan on jano. En vain viitsisi kuumaa vettäkään juoda. Tällä hetkellä ei ole kuumetta, hyvä niin, mutten silti ole menossa töihin huomenna. En jaksa, eikä paranemista kyllä auta se, että joutuu raahaamaan hyytäviä karkkilavoja noutovarastosta myymälään. Tulkohon joulu, kun meni halloweenkin ihan penkin alle. En päässyt mihinkään sitä juhlistamaan, ja tulin vielä kipeäksikin sitten. Ketuttaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2010 08:24
On se kumma, vaikka kuinka siivoaa niin joku tulee ja tuo sotkujaan perässä.
Aamu alkaa jokseenkin huonoissa merkeissä, kun saa ensimmäisenä alkaa siivoamaan, jotta kestää olla..
Mulle saa joku kohta alkaa maksamaan palkkaa tästä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.11.2010 18:35
Hetkellisesti olin rikas, kunnes maksoin koulumaksun. Nyt ei ole hajuakaan, miten saan loput erät maksettua, kun opintotuki on ainoa tuloni, ja kuukausittaiset koulumaksuerät ovat 500-650€. Yhyy. Noh, onneksi sain edes isoimmat 800€-erät maksettua itse, mutta taitaa opintolainan puolelle mennä kun ei täällä päin Suomea näemmä opiskelijaa töihin haluta.

Stressaa oikeasti, sillä tämä on todella hyvä koulu ja olen jo kahdessa kuukaudessa kehittynyt todella paljon, mutta kun mokoma tulee maksamaan yli 4500€, niin hyyyyyyyyyyyyyyy.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.11.2010 08:51

Lainaus: Funereal Soul

On se kumma, vaikka kuinka siivoaa niin joku tulee ja tuo sotkujaan perässä.
Aamu alkaa jokseenkin huonoissa merkeissä, kun saa ensimmäisenä alkaa siivoamaan, jotta kestää olla..
Mulle saa joku kohta alkaa maksamaan palkkaa tästä.

Pakko tähän sanoa, että itseä ärsyttää kun avokki on aina sellainen että kaiken pitää olla tip top ja hyvä ettei viivottimella tarkasta että kengät on telineessä suorassa.. Vähän voi sotkuakin olla, ei me asuta sairaalassa, perkele.

Sitte kitinöihin, nyt v***ttaa niin ettei veri kierrä.. Avokille ilmotettiin että ei tarvi määräaikasen sopparin loppumisen jälkeen tulla töihin enää. Hienoa. Ja avokin äiti kiukuttelee mulle yhden FB-vitsin takia, kommentin poistin ja pyysin anteeksi mutta mikään ei kelpaa. Jos siitä FBstä tuolleen stressaa niin deletois tilinsä vitun haahka.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.11.2010 17:59
Olipas taas väsyttävä päivä. Tuntuu etten nykyään muuta ajattelekkaan kuin nukkumaan menoa.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.11.2010 18:41
Taas jälleen viikonloppu yksin. Ei kelpaa ihmisille tulla tänne istumaaniltaa taikka pyytää meikäläistä minnekkään. Mikäköhän miussa on vikana..
  • Lähetetty: 05.11.2010 19:34
Jaa, taas se tuli huomattua, että muiden, kuin mun seura on tärkeämpää. Kylläpä se sitten kelpaa, jos ei ole ketään muuta/muita tai mitään tekemistä.
"Mukavaa" olla aina se paskasäkki, jonne kura kaadetaan tarvittaessa ja tosiaan seura kelpaa vaan, kun ei mitään muuta ole.. Taas sen huomaa, että ne todelliset "ystävät" on vain harhaa..
Sama pätee kyllä läheisiin ihmisiinkin. Parempi olisi siis olla yksin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 05.11.2010 21:03

Lainaus: Funereal Soul

Jaa, taas se tuli huomattua, että muiden, kuin mun seura on tärkeämpää. Kylläpä se sitten kelpaa, jos ei ole ketään muuta/muita tai mitään tekemistä.
"Mukavaa" olla aina se paskasäkki, jonne kura kaadetaan tarvittaessa ja tosiaan seura kelpaa vaan, kun ei mitään muuta ole.. Taas sen huomaa, että ne todelliset "ystävät" on vain harhaa..

Samoja tuntemuksia täälläkin.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2010 00:44

Lainaus: FilthyVictorian

Kuin myös täällä.
  • Lähetetty: 06.11.2010 10:44

Lainaus: FilthyVictorian

Lainaus: Niflheim

Kuin myös täällä.

"Jee", en ole yksin tämän ongelman kanssa! -.-
Eipä siihen oikein voi taas muuta sanoa. Paitsi, että kiva taas herätä samoilla fiiliksillä uuteen päivään. Ei vaan taida se kuu tähän risukasaan loistaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit