Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa! - Sivu 53

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.07.2010 01:57
Minusta tuntuu, että olen aamulla helvetin kiva naapuri ja jätän taas hiekka-apinakämppikselleni lapun keittiöön. Hella on taas vaihteeksi todella ällöttävän näköinen, riisiä ja palanutta kastiketta pitkin poikin! Mokoma intialainen paska-jatke kokkaa keskellä aamuyötä ja vielä heittelee ruokia pitkin hellaa, keittiön muusta siivoamisesta puhumattakaan. Noh, jätän minäkin usein tiskini lojumaan päiväkausiksi, mutta ne ovat tiskipöydän omalla puoliskollani eivätkä näin ollen haittaa hänen ruoanlaittoaan. Minua taas haittaa yrittää kokata helvetin likaisella hellalla, joka ei näemmä siivoonnu ellen minä sitä siivoa. Ehkä voisinkin laittaa lapun, koska asun tässä kämpässä enää kuukauden eikä voisi jonkun random-häiskän tunteet vähempää kiinnostaa.

Ärh. Ehkä vielä vastalauseeksi putsaan puolet hellasta, jotta näyttäisi miltä se puhdas näyttää siihen likaiseen puoliskoon verrattuna.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2010 04:24
Ei olis välttämättä huono idea tuo keskeltä poikki.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.07.2010 08:58

Lainaus: Iiriva

jätän taas hiekka-apinakämppikselleni lapun keittiöön.

Jätä siivousvälineetkin hellalle. Tosin hän saattaa nekin polttaa levyyn kiinni, kun ei tajua mitä niillä pitää tehdä.
Jestas näitä aamuvuoroja...normaalirytmini on ilta- ja yöpainotteinen, joten unta olen kahtena peräkkäisenä yönä saanut vaivalloiset 5 h/yö. Sitten on kivasti järjestynyt maanantaille iltavuoro ja tiistaille aamuvuoro, joten ei tule unta sinäkään yönä. Vihaan aamuvuoroja.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.07.2010 10:56

Lainaus: Natassja

Jestas näitä aamuvuoroja...normaalirytmini on ilta- ja yöpainotteinen, joten unta olen kahtena peräkkäisenä yönä saanut vaivalloiset 5 h/yö

Viidellä tunnillahan pärjää erittäin loistavasti, sehän on jo ruhtinaallisesti!

t. ~4h per yö viimeiset pari kk
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2010 11:30
Tylsääää. 4.5h töitä menny. 7,5h vielä jäljellä. Täällä ei ole mitään tekemistä, ei kerrassaan mitään. Kuhan istun koneella koko päivän ja vastailen parikyt kertaa puhelimeen. Mutta piristää se tieto et saa 24 tunnin palkan =) Mutta selkä alkaa valittaa tästä istumisesta.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 17:49
Vihaan käyttöohjeita. Miksi laitteet ei voi vain toimia paria nappia painamalla, pitää aina lukea pieni romaani teknistä jargonia eikä siltikään ymmärrä niitä helvetin lyhenteitä. Vaikka teen täsmälleen mitä ohjeissa lukee, mitään ei tapahdu....toimi saat**a!
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2010 18:02
Pyörin masennuspyörteessä vaikka on ihanan lämmin kesä ja voisin hyppia ulkona. Juuri nyt ei aurinko paista, niin ei tarvitsisi palamista pelätä. Olen yksinäinen ja väsynyt, enkä uskalla tai jaksa soittaa kaverilleni. v***ttaa
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2010 18:34
NÄLKÄ. Ihan jumalaton nälkä. Töitä viel puol tuntia ja sit noin 20min kotimatkaan. Oon syöny tänää kaks valmis pizzaa ja kaks pilttiä ja aamupalaks patongin palan. Ja juono litran mehua. Se on todella paljon mulle, mut nyt kuolen nälkään. Toki aikaa on kulunu vähän yli 12h aamupalasta ja toisesta pizzastakin jo yli 3 tuntia eikä ne saarioisen lätyt hirveesti täytä.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2010 18:46
Minä en halua että ihmiset kauhistellee sitä että minä oon niin kauheen pitkä. Minkä sille omalle pituudelleen mahtaa. Pituuteni on 190 cm. Olisi paljon helpompaa elellä jos olisin lyhyempi.

Joten tiedoksi kanssamöröille: jos miiteissä tavataan niin minä en halua että kukaan kommentoi minun pituudestani yhtään mitään, mur!!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.07.2010 18:53

Lainaus: Kreivi Arvet

Pituuteni on 190 cm.

No mulla on 195, ja olen siihen tosi tyytyväinen. Koska oon muutenkin roteva, saa kulkea yölläkin kaduilla rauhassa. Voisin varmaan alkaa portsariksi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit