Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.08.2010 23:31
Ääähh! Prkle! Töissä on ollut aika kuluttavaa viimeiset kaksi päivää ja olin helpottunut siitä, että vastuu siirtyy huomisesta lähtien taas muulle taholle, etenkin kun tiedän kuinka kamala päivä se tulee olemaan, mutta kun satuin vilkaisemaan työvuorolistaa niin kävikin ilmi, että tämä vastuullisempi taho ei olekaan huomenna töissä, joten yours truly saa edelleen olla paniikki persuksissa ja paineet niskassa. Antaisitte nyt edes lisää palkkaa, hemmetti... Eihän tässä tiedä pitäisikö saada hysteerinen naurukohtaus vai mennäkö samantien ampumaan itseään johonkin enemmän tai vähemmän tärkeään ruumiinosaan.

Lainaus: God Of Wind

mummoni kuoli...

Otan osaa. Tällaisten rinnalla omat kitinät tuntuvat aina loppujen lopuksi aika pieneltä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.08.2010 04:33
Voi perse, mikä mua oikein vaivaa.
Kesken elokuvan (Bride wars, tiedän olen tyhmä ja säälittävä) vaan alko itkettää enkä vaan osaa lopettaa. Iso muki kaakaota vähän rauhottaa, mutta olotilan korjaukseen tarttis rutosti vodkaa sekaan. Tai sitten nuijanukutus. Oh, please won´t you kill me...
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.08.2010 09:46
Huonosti nukutun yön jälkeen palasin lomalta töihin. Eilen mielessä pyöri ne kymmenet asiat mitä minun pitäisi tehdä, mutta oltuani alle tunnin työpaikalla jumiudun tuijottamaan tietokoneen näyttöä tietämättä mitä tehdä. Ahdistus iski kun listasin kaiken mitä minun pitää vielä projektin aikana tehdä ja tein listan tulevista koulutuksista ja työreissuista, seuraavat kolme kuukautta näyttävät melko lohduttomilta, ai mikä sosiaalinen elämä ja harrastukset? Pakko nousta ylös, hakea kuppi kahvia (joka on kuitenkin pahaa, se on täällä aina pahaa), hengittää ja aloittaa rennosti jostain mukavasta.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2010 13:32
Vanhenin taas vaikken olis halunnu.. Tai no, joka päivähän sitä vanhenee, mutta nyt tuli taas "viime kerrasta" vuos täyteen. Möh. 22 kuulostaa todella vanhalta, puhumattakaan 23.. Onneks se tulee vasta ensvuonna ja voin ikäkriiseillä sitä sitte ko se aika koittaa..
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.08.2010 13:33

Lainaus: Roudatar

No todellakin pitäs. Toki joku alle 25 voi ottaa nokkiinsa tytöttelyn, mutta henkilökohtasesti loukkaannun enemmän tädittelystä. Jos joku pikkutyttö sanoo tädiksi, niin ei siinä mitään, olen häneen verrattuna täti, mutta jos tuollain äiti sanoo muksulleen kutsuen tädiksi, niin en todellakaan pidä siitä.

No itseasiassa oon huomannu että kuten tossa tapauksessa siihen tädittelyyn liittyy tietty auktoriteetin antaminen. Jos kutsutaan tytöksi, lapsi mieltää sut tasavertaiseksi ja seuraavaksi se hyppii nenille. Sanomalla toista "tädiksi" äiti tavallaan niputtaa sut toteltavien ja kunnioitettavien aikuisten joukkoon. Tuo on ainakin oma kokemus.

Itseä sieppasi suunnattomasti aikanaan kakskymppisenä työharjoittelijana että vanhempi naispuolinen työntekijä tytötteli mua. Nykyään varmaan sanoisin jtn, jos tapahtuis toistuvasti jotain vastaavaa tai ainakin tytöttelijän pitää olla mun vanhempien ikäluokkaa. Sanotaanko kaksvitosia miehiä useinkin työpaikoilla pojiksi? "Hei poika, kannas tuo tietokone neljänteen kerrokseen."
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.08.2010 13:38

Lainaus: Mina

Tai no, joka päivähän sitä vanhenee, mutta nyt tuli taas "viime kerrasta" vuos täyteen. Möh. 22 kuulostaa todella vanhalta, puhumattakaan 23.. Onneks se tulee vasta ensvuonna ja voin ikäkriiseillä sitä sitte ko se aika koittaa..

Lulz. Täällä ollaan 28 eikä ikäkriiseilyyn ole vielä oikeaa aihetta. 22-vuotias on vielä melko lailla kersa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.08.2010 14:28
V Ä S Y T T Ä Ä.
Tai ei väsytä, mutta silmät vaan ei millään jaksaisi pysyä auki. Töissäkään ei oikein ole mitään tekemistä. Onneksi vain kaksi päivää tämän jälkeen töitä ja sitten pääsen kauan odottamalleni lomamatkalle.
Jotenkin vain tuntuu vaikealta, että vielä yhteensä 22,5h töitä ennen sitä -.- ja kun on aikainen herätys aina.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 15:08
Argh -.- Piti tänään lähteä hakemaan kangaskaupasta kuminauhaa ja tylliä hameeseen, joka pitäs saada 2 päivässä valmiiks... Mutta äite ei oo tullu töistä vielkää vaikka piti 14.00 aikaa lähteä sinne kangaskauppaa. Ite ku ei 30km päähä millää pääse lähtee nii taitaa nyt sitte jäädä hame tekemättä kun en usko että ehitää sinne enää tänää ku kyseinen kauppa menee melko aikaisin kiinni......
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 16:23
Hirveän huono olo on ollut tässä jo muutaman päivän... Lähtisipä jo äkkiä pois.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2010 18:59

Lainaus: Heetteri

Täällä ollaan 28 eikä ikäkriiseilyyn ole vielä oikeaa aihetta.

Häh, mikä ihmeen ikäkriisi, tuolla iällä??? Eihän tuota tunnu vielä täälläkään.

Lainaus: God Of Wind

mummoni kuoli.

Lainaus: Lycantrophia

Tällaisten rinnalla omat kitinät tuntuvat aina loppujen lopuksi aika pieneltä.

Osanottoni myös minunkin puolesta.

...niinpä, jätän nyt sitten pienet kitinät kitisemättä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit