Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2010 20:31
Nyt alkaa pikkuhiljaa vaatteet kyrpiä. Kaksista housuista ja yhdestä takista on vetoketjut tuhannen palasina, ei niinkään huonon laadun vaan oman mokailun ja mystisten pesukonetapaturmien vuoksi. Kolmannetkin housut tuntuvat siltä että leviävät kun ne vetää seuraavan kerran päälle. Sitten vielä yksistä paremmista housuista on toinen vetoketjulla kiinnitettävä lahje jossakin välillä Nosturi - rautatieasema. Kun on alesta ostanut niin ärsyttää edes ajatella noiden korjauttamista, operaatio kun tulee maksamaan huomattavasti vaatteiden alkuperäiseen ostohintaan nähden. Vetoketjut ovat Saatanan, NWO:n ja skientologien yhteinen juoni ihmiskunnan elämänhalun murtamiseksi
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2010 09:24
Taitaa jäädä ensviikonlopun IPO.n MM-kisat väliin. Ja jos niin käy niin on sitten meinaan pienoinen vitutus päällä! Joo-o..
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.09.2010 13:07
Apua, huulet kuivuu ja suupielet rohtuu lääkekuurin vuoksi nopeammin kuin ehdin niitä kostuttaa. :<
ja tätä pitäisi kestää ainakin 4 kuukautta. (Rohkaistuin viimein ihotautilääkärille pahenevien iho-ongelmien vuoksi ja sain Roaccutaa, eli todellista myrkkyä.)
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.09.2010 15:58
Äääh. Pelottaa niin pajon, että en tiedä ärsyttääkö vai masentaako. Ja se on inhottava tunne se!
Syystä että, en osaa puhua tunteistani ja olen huono ilmaisemaan huoleni. Huolissani olen ukosta, on vaikuttanut vähän poissaolevalta ja pelkään, että se lähtee kalppimaan ja jättää minut yksin. Taas.
Njääh... :/
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.09.2010 18:15
*epämäärästä örinää raivosta kiehuen* Jumalauta minä niitä meidän hintoja päätä, jos on liian kallista ni muuta jonkun muun verkkoon perkele... Ja noin halvalla et saa mistään samanlaista, että up yours vaan.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.09.2010 19:04
Ja oon vissiin tulossa kipeeks.. Puhelintyössä se onkin todella jees! Noh, halusinki lomaa, en vaan välttämättä saikkua
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2010 08:15
Käsi paskana ja kivut on ihan infernaaliset.
Kiva, kun ei saa edes itse vaatteita päälle, kun koko vasenkäsi on käytännössä poissa käytöstä..
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2010 08:49
Mielenterveys. On se kumma kun välillä ollaan hilpeetä ja toisella hetkellä taas aivan maassa. Pääsin kouluun minne olen jo hetken halunnut ja maksoinkin vielä yhden osion pääsykokeista. Nyt tunnen oloni ulkopuoliseksi eikä opiskelu maita sitten yhtään. Pitäisi koittaa jollekin ammattilaiselle päästä jubaamaan, jotta saisi päänsä selväksi ja ehkä voisi aikaistaa armeijaa niin pääsisi ainakin 9kk pois kokonaan täältä Helsingistä. Intin jälkeen sitten miettisi opiskeluja uudestaan, mahdollisesti niitäkin ihan uudella paikkakunnalla, repäisi ja muuttaisi suureen Kouvostoliittoon KSAON asuntolaan ja alkaisi opiskelemaan turvaninjaksi.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2010 22:32
Tekopyhät tyypit opettavat kovaäänisesti toisille miten pitäisi tehdä, ja selän takana toimivat itse aivan päinvastoin. Ällöttää tuollaiset hurskastelijat, joilla ei ole selkärankaa sen vertaa että noudattaisivat omia opetuksiaan. Mur.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2010 09:03

Lainaus: Pähkinähiiri

Tekopyhät tyypit opettavat kovaäänisesti toisille miten pitäisi tehdä, ja selän takana toimivat itse aivan päinvastoin. Ällöttää tuollaiset hurskastelijat, joilla ei ole selkärankaa sen vertaa että noudattaisivat omia opetuksiaan. Mur.

Mikälie kansantauti. Taloussanomissa viitattiin tutkimukseen, jonka mukaan 77% suomalaisista on sitä mieltä että täällä käytetään liikaa alkoholia. Jos se kerran koetaan ongelmaksi niin olisikohan mitään jättää se perjantaipullo ja 12-pack kauppaan ihan henkilökohtaisesti? Ainiin, mutta eihän kukaan koskaan juo itse niin paljoa että se häiritsisi, sitä harrastavat aina ne kaikki muut.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit