Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa! - Sivu 9

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.05.2010 14:30
27 astetta lämmintä, yksin kotona, eikä ketään seurana. V*tuttaa lievästi, sillä nyt jos koskaan haluaisin seuraa ja kaikki on jossain. + että on kouluhommia tehtävänä jotka on pakko tehdä..
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 14:44

Lainaus: FilthyVictorian

27 astetta lämmintä, yksin kotona, eikä ketään seurana. V*tuttaa lievästi, sillä nyt jos koskaan haluaisin seuraa ja kaikki on jossain. + että on kouluhommia tehtävänä jotka on pakko tehdä..

Mulla ihan täysin sama juttu, niinkun tuossa valitinkin jo aikaisemmin....Huoh, että voi olla tylsää.
Pitäs tehä sitä toissapäivänä pileen mennyttä mekkoa mutta ei jumankeuta kiinnosta.

Myöhemmin lisättyä taas:
Edelleen tappavan tylsää, kaikki on jossain muualla/ ei vastaa puhelimiin yms. Hieno ilma ulkona, mutta ei mulla siel mitään tekemistä yksin ole. Jään tänne illaksi/yöksi yksin, ja kuolen tylsyyteen. Jeejee.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 15.05.2010 15:39
Tänään piti mennä ostoksille ja tapaamaan vanhaa ystävää, mutta ei, olen kotona sietämättömisssä vatsakivuissa

Edit. on myös aivan liian kuuma. En kestä tätä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.05.2010 18:22
Olin ihan kivalla päällä mennessäni kaupungille kirppis kierrokselle tänään.On kyllä sietämättömän kuumaa + 25 ja EN ole koskaan tykännyt kesästä.No kuulinkin ihmisiltä omasta gootti pukeutumisestani...Eikö sulla jumalauta ole kuuma noissa vaatteissas"?? No hillitsin itseäni sen verran että tokaisin takas että tämmöstähän paskaa tää kesä on kuumaa ja tyhmiä ihmisiä..

Tullessani kotiin en ollutkaan enään kovinkaan kivalla päällä.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2010 20:16
Normaalisti mun stressinsietokyky on ihan mielettömän hyvä.

Muttakun sähköt pätkivät, koneet ei toimi toivotulla tavalla, asiakkaat valittaa enkä ole täysin varma että mitä edes pitää tehdä, alkaa munkin hermot himpun rakoilla.
Ja vasta kolmatta päivää töissä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2010 20:26
Minua kyrpii noin 101% ja aivot vain änkevät kohta ulos pääkopasta täysin, haistakaa v ja voikaa hyvin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2010 10:57
Mun rakas äitini on valittanut ja arvostellut mua koko v..un aamun. Mulla on muutenkin hankalaa, monestakin syystä. Silti, joka ikinen päivä saan kuulla kuinka huonosti tai väärin teen jonkin asian.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.05.2010 12:17
Aijai jai jai. Eilinen tanssikurssi oli mahtava, mutta voi luoja... tuntuu että jokainen lihas kropassani on jumiutunut. Hyvä kun sain itseni sängystä ylös.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.05.2010 17:38
Voe elämän kevät. Vastahan äsken talvella elohopea oli päinvastaisessa suunnassa. En kehtaa pitää akkunoita auki kun ampiaiset tulevat sisään. Minua ei ole ampiainen pistänyt eikä tule pistämäänkään.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2010 21:12
Yyh, selkä särkee ja uketti käyttäytyy taas silleen ko oisin tehny jtn väärin. Noh, aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta. Nyt suihkuun..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit