Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.10.2010 22:24

Lainaus: DeadlyNightshade

En nyt tiedä, mutta itse en ainakaan kovin mieluusti vuodattaisi rahaongelmiini liittyviä asioita julkiselle foorumille,

Toi nyt ei ollut suunnattu juuri tuota "raha-asiaa" kohtaan, vaan heijasteli enemmänkin foorumin yleistä linjaa!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.10.2010 23:12

Lainaus: poison

Toi nyt ei ollut suunnattu juuri tuota "raha-asiaa" kohtaan, vaan heijasteli enemmänkin foorumin yleistä linjaa!

Ah, kyllähän se yleisenä ohjenuorana pelittää. Käsitin, että kyse olisi ollut juurikin tuosta raha-asiasta ja sen kaltaisista asioista, jotka mieluusti itsekin pitäisin enemmän omana tietonani.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2010 05:49
Nyt kun tuosta rahasta oli puhetta, niin valitampa itsekin. Tällä hetkellä pankkitilin saldo näyttää nollaa, äidillekin olen jonkun verran velkaa (iskälle autokoulusta helvetisti enemmän) ja tuo pieni karvapallokin pitäisi käyttää leikauttamassa hyvissä ajoin ennen huhtikuuta, mikäli siis ymmärsin oikein, että jos kissan aikoo leikauttaa, niin se tulisi tehdä alle 1 vuotiaana. Noh, jos tää tästä sitten helpottais jos saisin sen oppisopimuspaikan hammasteknikkon ammattiin.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.10.2010 11:46
Ainakin meidän kissamme leikkautettiin vasta reilun kahden vuoden iässä, mutta kyseessä on kollikissa. Joten kiirettä ei pitäisi olla. Nuorempana leikattu kuitenkin toipuu paremmin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.10.2010 13:10
Jees, huomenna taas maanantai eikä nuo jokapäiväiväiset 5 herätykset oikein houkuta.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 31.10.2010 23:31
Yhdyn muiden raha-kitinöihin. Olisi todella kivaa, jos voisi ostaa ees ruokaa. Tällä hetkellä tilillä on 1,80e. Itse hain opintolainaa, koska on yksinkertaisesti pakko. Töihin en halua mennä, sillä pidän yliopistoa työpaikkanani ja haluan keskittyä täysillä siihen sekä kulkea mahdollisiman paljon poikaystävän luona. Tosin lainan ensimmäisestä puoliskosta ei ole jäljellä mitään kun ostin syyskuussa oman läppärin ja maksoin laskut. Opintotukea ja asumistukea saan ihan ok:sti, mutta ne menevät vuokraan, yhteen kuukausittaiseen laskuun, ruokaan ja Seinäjoella kulkemiseen. Tuet eivät ihan kaikkeen noihinkaan riitä vaan poikaystävä, joka käy töissä, auttaa mua vaikka en pyydäkään. Ja tämäkin hävettää.

Syksyni on kevääseen asti vähällä kitkuttamista enkä silloinkaan voi kaikkea tuhlata. Jos nimittäin sattuisikin niin etten saa mistään kesätöitä, onpa sitten silloin rahaa maksaa vuokra. Asiat kyllä vois olla paskemminkin, mutta kas kummaa, stressaan joulusta jo etukäteen. Pitää tänä vuonna keksiä jotain hassua ja erikoista (=halpaa ja itsetehtyä) kaikille lahjoiksi. (Ellen sitten toteuta suunnitelmaani ja vietä yksin hyvin alkoholipitoista joulua.)

Edit. Niin ja Halloween meni kivasti yksin, niin. :f
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2010 11:54

Lainaus: Evelyn

Itse hain opintolainaa, koska on yksinkertaisesti pakko. Töihin en halua mennä, sillä pidän yliopistoa työpaikkanani ja haluan keskittyä täysillä siihen sekä kulkea mahdollisiman paljon poikaystävän luona.

Minulla alkaa olla sama vika. Minulla tosin olisi aikaa ja jaksamustakin tehdä iltavuoroja kouluni ohella, mutta olen jo 2 kk hakenut töitä, käynyt haastattelussakin, eikä ole napannut. Koulumaksuni ovat todella korkeat, enkä saa niitä kohta enää maksettua kun ei opintotuki riitä puoleenkaan summasta, ruoka- ja matkustusrahoista puhumattakaan. Ylihuomenna maksan toisen erän koulumaksuistani, yli 800€, ja viisi erää jää vielä maksettavaksi. En olisi halunnut ottaa opintolainaa, mutta näemmä se on kohta pakko. 20 km päässä tosin olisi suhteellisen varma työpaikka minulle, mutta ongelmaksi tulisi sitten se, etten pääsisi sinne mitenkään töihin kun ei ole autoa tällä hetkellä käytössä!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.11.2010 12:10
Tuntuu kuin koko elämä olisi kiinni ensi perjantaista. Ja niin se melkein onkin. Vieras ihminen päättää toisen elämästä ja kohtalosta, märää kituuttamaan ja pakottaa tappelemaan epärehellisin keinoin tai vapauteen jatkaa taistelua rehellisesti. Olisipa edes vaihtoehdot tuota parempia. Ja kun tietää että toiset vain valehtelevat, ilman omantunnon häivääkään ja taitavin alhe voittaa, totuutta ei kaipaa kukaan. Tämä viikko mateleekin sitten yhä yltyvässä ahdistuksessa ja pelossa paniikin kuristaessa kurkkua sekunti sekunnilta kiristyvällä otteella. Ja jos vielä oikein huonosti käy, niin niitä päätöksiä joutuu odottelemaan ja pelkäämään vielä viikkoja perjantain jälkeen ...

Kun voisi vain haihtua olemattomiin ja jättää tämän kaiken ...
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:09

Lainaus: Iiriva

Ylihuomenna maksan toisen erän koulumaksuistani, yli 800€, ja viisi erää jää vielä maksettavaksi. En olisi halunnut ottaa opintolainaa, mutta näemmä se on kohta pakko.

Huhhuh, onpa kovat hinnat! Jaksamisia sinne!!

Kitisenpä vielä jatkoksi kouluhommista tai pikemmin motivaatio-ongelmsta; pitäisi tehdä viisi eripituisia esseitä, tiivistelmä 15 sivuisesta artikkelista ja vähintään kahden sivun pituinen runoanalyysi. En millään haluaisi edes aloittaa, mutta on vain pakko tehdä jokaista vähäsen. Onneksi torstai on yllättävästi vapaapäivä

PS. Ja jos vain olisi rahaa, ostaisin Xanadulta Pennan Libby Rampit poies!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:32
Joku hyypiö lähetti minulle epämiellyttävän kirjeen. Oli lukenut juttujani eräällä toisella foorumilla ja kaivanut esiin nimeni ja osoitteeni, minkä ei oikeasti pitäisi olla ihan helppoa. Ainakin olen aina kuvitellut pitäneeni jokseenkin huolta tietoturvastani. Nyt huolettaa hiukan, kun tuo tosiaan oli tullut ihan etanapostilla.

Periaatteessa kirje ei sisältänyt mitään uhkaavaa, mutta minusta on aika kummallista että tyyppi oli nähnyt vaivaa saadakseen osoitteeni, sen sijaan että olisi vaikka lähettänyt yksityisviestin foorumilla. Pakostakin alkaa hälytysvalot soida. Ja kun minä en tosiaan netissä henkilötietojani jakele, niin niiden saaminen vaatii jo vähän enemmän vaivannäköä.

Saattaa olla vain joku joka teki arviointivirheen ja ei haittaa sen enempää, mutta taidan silti hankkia muutaman ylimääräisen turvalukon, ison vahtikoiran ja pippurisumutetta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit