Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:39

Lainaus: Giffirt

Joku hyypiö lähetti minulle epämiellyttävän kirjeen. Oli lukenut juttujani eräällä toisella foorumilla ja kaivanut esiin nimeni ja osoitteeni, minkä ei oikeasti pitäisi olla ihan helppoa.

Todella huolestuttava teko. Jos käytät samaa nimimerkkiä useilla foorumeilla, tietojen kerääminen useista paikoista on todella helppoa. Omaa postiosoitetta ei kannata paljastaa eikä puhelinnumeroakaan. Taisin jossain yhteydessä jo aikaisemmin mainitakin, että omien osoitetietojen luovuttamisen voi kieltää täyttämällä tällaisen lomakkeen.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:46

Oli lukenut juttujani eräällä toisella foorumilla ja kaivanut esiin nimeni ja osoitteeni, minkä ei oikeasti pitäisi olla ihan helppoa. Ainakin olen aina kuvitellut pitäneeni jokseenkin huolta tietoturvastani.

Hui kamala. :/ Minullakin on samansuuntaisia kokemuksia, tosin kyseessä oli vain epävakaa teini-ikäinen henkilö, jolla oli jonkinlaisia online-kaunoja minua kohtaan. Uhkasi tulla kotiini käymään, tunsi ilmeisesti äitini. Ahdisteli minua blogini kautta hyvin häiriintyneillä ja loukkaavilla kommenteilla. Lopetti kuitenkin, kun sanoin ilmoittaneeni poliisille ja jos häirintä jatkuisi niin hän joutuisi lain kanssa tekemisiin. Lopetti siihen, vaikka satunnaisesti yhä jaksaa vinkua sähköpostiini. Ignoraaminen auttaa.

Mutta siis nyt kun pääsin purkamasta omaa kokemustani, niin haluatko yhtään tarkentaa, minkälaista kommenttia sieltä kirjeestä löytyi? Kaikenlaista hiihtäjää tässäkin maailmassa..
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:49

Lainaus: kuopassa

Todella huolestuttava teko. Jos käytät samaa nimimerkkiä useilla foorumeilla, tietojen kerääminen useista paikoista on todella helppoa. Omaa postiosoitetta ei kannata paljastaa eikä puhelinnumeroakaan. Taisin jossain yhteydessä jo aikaisemmin mainitakin, että omien osoitetietojen luovuttamisen voi kieltää täyttämällä tällaisen lomakkeen.

En laita minnekään koko nimeäni, osoitettani (edes postinumero) tai edes mailiani. Maili näkyy aina vain ylläpidoille. Jos laitan jonnekin julkisesti mailin, se on aina ns. roskamaili, jota käytän ainoastaan noissa tapauksissa. Puhelinnumerokaan ei ole julkinen missään. Ei edes missään Facebookissa "vain kavereille". En oikein luota siihen, etteikö Facebookissa olisi vuotoja, kun kaikki tietävät sen sivuston olevan reikäjuusto. Sen takia tämä vähän epäilyttääkin.

Lainaus: DeadlyNightshade

Mutta siis nyt kun pääsin purkamasta omaa kokemustani, niin haluatko yhtään tarkentaa, minkälaista kommenttia sieltä kirjeestä löytyi? Kaikenlaista hiihtäjää tässäkin maailmassa..

Tyyppi oli törmännyt vuonna 2007 kirjoittamiini viesteihin. Eli noistakin on aikaa jo oikeasti useampi vuosi. Mietin tässä onko liioittelua kiikuttaa kirje poliisille. Ei sisällä mitään uhkaavaa. Itseasiassa kyseinen henkilö ehdottaa yhteistyötä taideprojektissa, mutta minua hermostuttaa tuo osoitetietojeni kaivelu ja se, ettei tyyppi edes yrittänyt ottaa yhteyttä kyseisen foorumin (Harhakuva) kautta, vaan sen sijaan alkoi kaivella henkilötietojani.

Ilmoitin asiasta jo Harhakuvan ylläpidolle ja pyysin poistamaan julkisesti näkyviltä KAIKEN materiaalin mitä minulla siellä oli.

Ei ole kauhean hyvä mieli nyt.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2010 22:01
^Hui kamala. Creeeepyyyy....

Mua sattuu niin pirusti kurkkuun että kiukuttaa ihan v*tusti. Ja räkä valuu x/
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2010 22:46

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

^Hui kamala. Creeeepyyyy....

Mua sattuu niin pirusti kurkkuun että kiukuttaa ihan v*tusti. Ja räkä valuu x/

Molempiin komp, ihan kamalaa o.o! Siis tuo kaivelu.

Ja tuohon räkäasiaan; itsellä ollut viikon verran kurkku tosi kipeä, tänään ei tulehdusarvoissa eikä pika-angiinatestissä mitään. To the fun part; 9-kuukauden ikäinen tyttäreni on kuumeessa ja nuhassa ensimmäistä kertaa elämässään :/. Viime yön valvoi tukkoisen nenän takia, nyt yöunille käytyään nosti kuumeen. Eäh.

Äkkiä itsekin nukkumaan, jos meinasi saada edes pari tuntia yhtämittaista unta jos viimeöinen toistuu...
Ai niin! Kaiken lisäksi laps on kesäajassa, heräs tänäänki kakskyt yli viisi. Ärh. Normiajassa, kakskyt yli kuus, tuo olis ollu tosi aikainen... -.-' Lapsiperheen onnenhetkiä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.11.2010 11:16

Joku hyypiö lähetti minulle epämiellyttävän kirjeen. Oli lukenut juttujani eräällä toisella foorumilla ja kaivanut esiin nimeni ja osoitteeni, minkä ei oikeasti pitäisi olla ihan helppoa.

Mulle on käynyt vähän samantyylisesti kans. Ja tältä foorumilta vaikkakin se oli osittain omaa syytä. Tuolta kavereita-ketjusta oli eräs käyttäjä (ei ole enää pitkiin pitkiin aikoihin käyttänyt foorumia, liekö poistattanut jopa tunnuksensa) poiminut meseosotteeni, kun olin sinne laittanut. Olin sitten (tyhmänä ja ajattelemattomana) kertonut nimeni tälle pojalle joka sitten erinäisten tapahtumien ja keskustelujen jälkeen oli kaivanut numeroni numerotiedustelusta ja siitä alkoi puhelinterrori. Tää onneksi selvisi puhumalla, mutta ehkäpä opin jotain
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 02.11.2010 19:35
Rikoin sitte olkapääni, taas. Etunojassa about koko ruumiinpainolla, ja sitten se paukahtaa alta. Rutina ja paukehan sieltä kuului. Nyt tuntuu sormissa asti >.<

Noh, ensiapua suoritetaan parhaillaan Highland Queenilla <.<
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2010 19:44
Miten voi pientä ihmistä väsyttää näin paljon? Ja täällä ei voi vielä hetkeen nukkua, pikkusisko pitää sellaista meteliä kuitenkin. Damn.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2010 22:52
Perjantai pelottaa. Silloin selviää tuloksista, onko poikaystäväni syöpä parantunut vai uusinut toista kertaa, jolloin hoitoihin joutuisi kolmatta kertaa.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 03.11.2010 04:11

Lainaus: Iiriva

Perjantai pelottaa. Silloin selviää tuloksista, onko poikaystäväni syöpä parantunut vai uusinut toista kertaa, jolloin hoitoihin joutuisi kolmatta kertaa.

Pidetään peukkuja. Jaksamisia teille molemmille.

Natisempa muuten itsekin taas. Miksen osaa mennä ihmisten ajoissa nukkumaan? Ja miksi just ne parhaat rintaliivit on kadonnu johonkin hevon kuuseen?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit