Gootti.net

Uusi nettikauppa tulossa, nyt olisi loistava tilaisuus esittää toiveita;)

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2010 07:19
Hei kaikki! Olen avaamassa nettikauppani tässä lähiaikoina, ja olisi mukava kuulla potentiaalisilta asiakkailta toiveita/ehdotuksia tms. jo etukäteen. Pääosin sopimukset on jo tehty mutta syksyn aikana voisi vielä lisätä valikoimaa Ehkä pari uutta toimittajaa), eli mitä te foorumilaiset kaipaatte; mitä Suomesta puuttuu? Lähtökohtana minulla on ollut, että haluan tarjota pääosin selolaista jota Suomesta ei oikein meinaa saada, eli kaikkein yleisimpiä merkkejä ei näillä näkymin ole ainakaan alussa tulossa, ja toivonkin, että nämä uudemmat tuttavuudet ovat sitten teille yhtä miellyttäviä ja kiinnostavia kuin minulle. Olisin todella kiitollinen kaikenlaisista ajatuksista
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.09.2010 08:30
Ainakin miesten vaatteita ja asusteita toivoisin löytyvän, kun usein jos käyn näitä nettikauppoja pläräämässä niin siellä on enimmäkseen vain naisväelle hynttyitä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.09.2010 08:45

Lainaus: SuZiC

Olisin todella kiitollinen kaikenlaisista ajatuksista

Laadukkaita korsetteja on ainakin kaipailtu. Sellaisia tuplaluitettuja, plansetilla varustettuja ja hyvin tehtyjä, kiristykseen tarkoitettuja korsetteja.
  • Lähetetty: 03.09.2010 10:00
Miesten vaatteita on kyllä tulossa, sillä niistä näyttää olevan aikamoinen pula. Tarjolle tulee vaatteita myös isommille miehille, aika monessa paikassa koot tuntuvat loppuvan L:ään tai XL:ään. Asusteet yleensäkin (siis sekä miehille että naisille) ovat vielä hakusessa, niitä katselen sitten kun olen saanut vaatteita sopivankokoisen valikoiman kasaan.

Myös korsettien osalta olen saanut jotain aikaiseksi "Jykevimmät" versiot ovat plansetillisia, tuoplavuorituksella ja luita (spiraalia sekä litteää teräsluuta) näissä on yhteensä 24. Näillä olen saanut varsin mukavasti kursittua itseäni kasaan, ja ahkerassa koekäytössä korsetit ovat tuntuneet varsin laadukkailta. Korsetteja saa omilla mitoilla tai standardikokoisina, ja väri/materiaalivaihtoehtoja on aika lailla.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 03.09.2010 10:11

mitä Suomesta puuttuu? Lähtökohtana minulla on ollut, että haluan tarjota pääosin selolaista jota Suomesta ei oikein meinaa saada

Switchblade Stiletto:n vaatteita kaipaisin, ei saa oikein mistään Euroopassa. Mitä nyt itse olen yrittänyt haeskella, niin yhdestä brittiläisestä nettikaupasta löytyi vain muutama vaatekappale.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.09.2010 10:26

Korsetteja saa omilla mitoilla tai standardikokoisina, ja väri/materiaalivaihtoehtoja on aika lailla.

No niin, kuulostaa jo lupaavalta! Ylipäätään sitä kaipaa jotain muutakin kuin ylihintaisia Lip Servicen kuteita, köyhiä liituraitahameita jotka hajoavat heti ensi metreillä, muovipitsillä kuorrutettuja ja liian lyhyitä "lolita" -mekkoja, iänikuisia renksupöksyjä ja Demonian tusinakenkiä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 10:48

haluan tarjota pääosin selolaista jota Suomesta ei oikein meinaa saada, eli kaikkein yleisimpiä merkkejä ei näillä näkymin ole ainakaan alussa tulossa

Hieno ajatus! Toivoisin tosiaan sellaista kauppaa, jossa valikoima olisi laadukkaampi ja mielenkiintoisempi, nämä Hell Bunny/Tripp/Living Dead Souls/Queen of Darknesss -jutut on jo niiin nähtyjä. Kokopuolelta toivoisin, että mitoitus ei loppuisi johonkin nipinnapin-ällään vaan valikoimissa olisi ihan reilusti kaikenkokoisille päällepantavaa. Jos aiot kaupata shokkivärejä, niin joku vähemmän saatavilla oleva merkki olisi ehkä kivempi (Special Effects, Manic Panic...).
  • Lähetetty: 03.09.2010 11:12
Itsekin olen kaivannut jotain ihan uutta, ja täytyy sanoa, että maailmalla valikoima on valtava, vaikka jättäisi nuo kaikkein suurimmat merkit pois. Switchblade Stileton kanssa on kyllä sopimus tehtynä, ja ensimmäinen erä on itseasiassa juuri parhaillaan matkalla Suomeen.

Suurinta osaa vaatteista (sekä naisten että miesten) saa todellakin L-kokoa suurempana, ja monen tuotteen kohdalla on myös mittatilausmahdollisuus. Itsekin olen kaikkea muuta kuin standardikokoinen (hujoppi vailla muotoja), niin yhtenä oleellisena asiana oli juurikin se, että vaatteita löytyisi kokoon katsomatta.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.09.2010 11:38
Tämä kauppa kuulostaa erittäin lupaavalta Itsekin kaipailen niitä kunnon korsetteja ja vähän isompaa kokoluokitusta vaatteisiin. JEIJ
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 11:58
Oi! Kuulostaa hyvältä!

Itsekin kaipailen kunnon korsetteja ja hieman suurempia kokoja vaatteissa. Mistään oikein löydy sopivan pituisia mm. housuja itselleni ja hameetkin on taas vyötäröltä pienet vaikka joku "l" onkin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit