Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uusi nettikauppa tulossa, nyt olisi loistava tilaisuus esittää toiveita;)

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2010 00:48

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

^on meikeissä tietty säilyysaika kun se purkki on avattu.... mutta eipä jotkut luomivärit kyllä mikskään mene, en tosin tiedä onko juuri niissä mitään aikaa. Meikkivoide taas menee kyllä huonoksi.... koostumukseltaan huonontuu.

Jooh no ne on yli 2v sitten avattu, mutta toimii vielä.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 06:35
Ton Grimasin mä olin ihan unohtanut. Mulla on joskus ollut ainakin meikkivoide, ja sehän oli kyllä suhteellisen hyvä, varsinkin hintaansa nähden. Millasia noi Grimasin luomivärit, huulipunat ym. on? Ja onko olemassa meikkisarjaa, jolla on yhtä hyviä kestohuulipunia kuin MAC:llä? Ainakin ManicPanicin luomiväri (mulla on musta) on ihan järkyttävä, sillä en saa ku suttuset silmät, joko siinä luomivärissä on isoa vikaa, tai sit mä olen vielä huonompi meikkaamaan kun olen kuvitellut. Mutta joo, toi Grimas voisi olla hyvä vaihtoehto ainakin sikäli, että on todella edullinen ja varsin laaja. Olis kiva kuulla kokemuksia näistä Grimasin tuotetista; hyviä ja huonoja.

Kenkiä on varmasti tulossa jossain vaiheessa, eihän kenkäfriikki voi pitää putiikkia, jossa ei myytäis kenkiä=D Niitä jouduttaneen kyllä hieman odottelemaan, mulla ei nimittäin ole vielä hajuakaan mistä löytyis myyntiin sopivia (Pleaser-Demonia -perheen monoja saa monesta muusta paikasta, enkä kyllä oikein ole ihastunut niiden laatuunkaan, tosin komeita saappaita heillä kyllä on, sitä ei käy kieltäminen). Millaisia hiustarvikkeita Fenrisulfur tarkoitat? Värejä, lisäkkeitä?
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2010 12:17
En siis sillä että itse välttämättä tarvisin, saahan noita monestakin paikkaa ja kestoväri vaan tarttuu kunnolla. Mutta joo värejä sekä lisäkkeitä tarkoitin.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.10.2010 12:37
Postimies toi tänään minulle paketin! Tilasin Noir Gothic -paita II:n. Ja olen kyllä tyytyväinen! Mitat piti kutinsa, kangas on napakkaa puuvillaelastaania (95% puuvillaa, 5% elastaania) ja ompeleet erittäin siistejä pistoja ja nekin napakan tuntuisia, ei yhtäkään hapsottavaa langanpätkää. Siistit saumat. Yleensä tämän tyyppisissä paidoissa on nepparit, mutta tässäpä oli kunnolliset napit. Napinlävet oli huolellisesti ommeltu, samoin napit tiukasti kankaassa kiinni. Viimeistelyt oli siis tehty huolellisesti ja usein juuri ne on goottivaatteissa se mikä on ala-arvoista. Minulla on joitakin paitoja, joissa on vähän saman suuntaista ideaa. Niissä helma jää tönköttämään rumasti, mutta tässä paidassa ei jäänyt koska pvc oli sellaista pehmoisen oloista. Kyljissä on nyöritykset, joista pystyy säätämään vyötärön sopivuutta, mutta kovin paljoa ei voi kiristellä. Muuten helma tönköttää ainakin minun notkoselälläni. Onneksi ei tartte kiristellä kuin hivenen. Tätä PurPur Fashion -merkkiä voin vilpittömästi suositella! Tilaamani paita on tosiaan laadukas.
  • Lähetetty: 07.10.2010 12:54

Lainaus: Natassja

Ja olen kyllä tyytyväinen!

Kiva, että paita miellytti Itsekin aikanaan merkkiin tutustuessani kiinnitin erityisesti huomiota juurikin materiaalien ja työn laatuun. Kyseessä ei ole mikään halpamerkki, mutta mielestäni hinta-laatusuhde on varsin asiallinen. PurPuria on tulossa vähän lisääkin, juuri juteltiin talvitakeista ja pvc-korseteista näin alkuun.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2010 17:00

Lainaus: SuZiC

Olis kiva kuulla kokemuksia näistä Grimasin tuotetista; hyviä ja huonoja.

Itse ostan Grimasilta luomivärejä, meikkivoidetta ja puuteria, ja olen erittäin tyytyväinen tuotteiden laatuun. Luomiväreissä on runsaasti pigmenttiä, joten värit näyttävät naamassa juuri siltä, miltä purkissakin. Meikkivoide pysyy ja peittää hyvin, ostan väriä G0, joka on rokokoo-goottikalpea. Tämä siitä syystä, että tummemmat ovat aivan liian tummia, ja en käytä sitä paksua kerrosta, joten se näyttää hyvältä juurikin sellaisena. Jos haluaa vampyrisoitua, voi sitä vetää paksumman kerroksen näyttämättä miimikolta. Hyvä väri, siis. Ja riittoisa.

Olen nyt tuota verkkokauppaa silmäillyt, ja tullut siihen tulokseen, että kyseessä on todellakin jotain poikkeuksellista. Ei tuommoisia saa mistään muualta Suomesta. Monipuolinen, mielenkiintoinen. Ja upeita PVC- ja lateksiluomuksia, kerta kaikkiaan. Melkein tekisi mieleni jotain sellaista, vaikken olekaan koskaan sellaisia pitänyt, eikä ole edes tilaisuuksia, mihin voisin laittaa (ei sovi tyyliini, siis.)
  • Lähetetty: 07.10.2010 17:19
Kiitos Dineara Grimas -kommenteista, itselle kun on tosiaan suhteellisen vieras merkki yhtä meikkivoidetta lukuunottamatta, niin on hyödyllistä tietää käyttäjien kokemuksia. Tuo olisi kyllä siinä mielessä hyvä meikkisarja, että se todellakin on edullinen ja erittäin laaja.

Ja olen erittäin mieleissäni siitä, että pidät kaupan tarjonnasta, ajatuksena oli alunperinkin keskittyä sellaisiin valmistajiin, joiden tuotteita ei täältä ennestään saa. Jokaisella on ensimmäinen kerta jossain vaiheessa pvc- ja latexvaatteiden (ja muidenkin) kanssa, eli rohkeasti vaan. Varoituksen sana kuitenkin, niihin jää aika helposti koukkuun Muistan itse miettineeni ensimmäisen pitkän pvc-hameen hankkimista aikoinaan; voiko sitä missään pitää jne. Sille tielle jäin, ja kaapit pursuaa pvc:tä eri väreissä, ja lisää on saatava...
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2010 12:26
Käväsin tuolla tsekkaamassa valikoimaa ja sitten törmäsin tähän topiccii.

Crisium -nahkatakki on aivan upea, mutta saisipa sitä juhlallisemmasta materiaalista vaikka sivulla lukikin että "sopii vaikka puvun kanssa"

Sit miulla o ollu vuosia hakusessa viktoriaaninen miesten röyhelö kauluspaita. Valkoinen, punainen musta. Valkoisen näin kerran jollain itävaltalaisella tai sveitsiläisellä liikkeellä myynnissä, mutten enää muista firman nimee enkä hintaa.
  • Lähetetty: 03.12.2010 14:38

Lainaus: Kalmankoura

Sit miulla o ollu vuosia hakusessa viktoriaaninen miesten röyhelö kauluspaita.

Viktoriaanisia vaatteita on itsellä ollut hakusessa jo jonkin aikaa. Luulin tuossa jo, että tärppäsi erään brittiläisen pienyrittäjän kanssa, mutta itse asiassa vaikka jonkin verran miesten vaatteita hänellä olikin tarjolla, niin ei juurikaan paitoja. Nyt pidän peukkuja yhden toimittajan kanssa; tein nimittäin juuri yhteistyötarjouksen, sillä heillä olisi todella suuri valikoima varsin monipuolisesti vaikka mitä; myös tuollaisia mainitsemiasi viktoriaanistyylisiä paitoja. Eli informoin kyllä, jos on hyviä uutisia kerrottavana

Täytyy kyllä sanoa, että etenkin noiden miesten vaatteiden kanssa olen kyllä ollut helisemässä. Niitä kun ei meinaa löytyä muuta kuin suuriltä firmoilta, joita olen ainakin nyt tässä ihan periaatteesta välttänyt, kun niitä on kuitenkin tarjolla niin monessa paikassa.

Eli koska toimittajamuutoksia on piakkoin tulossa (jotkut saavat lähetä valikoimasta jatkuvien toimitusongelmien ym. vuoksi), niin olen tietysti hakenut kiivaasti korvaavia toimittajia tilalle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit