Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uusi nettikauppa tulossa, nyt olisi loistava tilaisuus esittää toiveita;)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2010 12:22

Lainaus: SuZiC

Switchblade Stileton kanssa on kyllä sopimus tehtynä, ja ensimmäinen erä on itseasiassa juuri parhaillaan matkalla Suomeen.

Jiiiiihaaaa!!!! Kiitos tästä. Kiitoskiitoskiitos.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2010 12:51

Lainaus: kuopassa

Ainakin miesten vaatteita ja asusteita toivoisin löytyvän, kun usein jos käyn näitä nettikauppoja pläräämässä niin siellä on enimmäkseen vain naisväelle hynttyitä.

Samaa mieltä eli miesten vaatteita ja asusteita kaipailen.Mitotus sais olla tämä suomalainen ettei tarvii arpoo mahtuuko se päälle vai ei.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 13:28
Koska kauppa olisi suurinpiirtein aukeamassa? Vaikuttaa kyllä lupaavalta, myös lompakkoni mielestä.

Sellainen toive olisi vielä, että jaksaminen riittäisi täsmällisten mittojen ottamiseen vaatteista. Yleinen kokotaulukko kun on suoraan sanoen melkoinen vitsi siinä vaiheessa, jos yritys myy eri merkkien vaatteita. Jos tähän ei rahkeet riitä niin voisi olla edes mahdollisuus saada mitat pyynnöstä/arvio siitä, onko merkin mitoitus väljää, normaalia vai pientä. T.nimim. juuri eräältä nettipuljulta tosi pskaa palvelua kyseisessä asiassa saanut...
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 03.09.2010 13:36
Moi!
Tarkoitus on avata se syyskuun puolessa välissä, tuotteiden tietojen syöttäminen on nyt täydessä vauhdissa. Se on yllättävänkin hidasta hommaa (ja tässä kommentti myös tapsulille), kun koitan saada tuotekuvauksista mahdollisimman informatiiviset, ja kokotaulukot jokaisen tuotteen kohdalle (ettei tarvitse arpoa onko kokoa S vai XL). Toivottavasti opin myös kirjoittamaan ennen kaupan aukeamista, ainakin näissä viesteissäni vilisee kirjoitusvirheitä...

Olen parhaani mukaan koittanut kaikessa ottaa huomioon asioita, joita itse vastaavanlaisessa kaupassa arvostan/manaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 14:53

Lainaus: SuZiC

Toivottavasti opin myös kirjoittamaan ennen kaupan aukeamista

Tähän muuten kannattaa todella panostaa sillä epämääräisin ensivaikutelma tulee juuri kirjoitusasusta!

Eipä voi muuta sanoa kuin että onnea matkaan. Ainakin itse odotan kiinnostuneena.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2010 21:31
Noita Allycat Metalwaren asusteita olisi kiva ostaa suoraan varastosta. On noi toimitusajat turhan pitkiä muuten. Lisäksi olisi hyvä, jos niitä olisi ennakkoon pyydetty valmistamaan niitä myös miesten mitoilla - siis niin ettei oletusarvoisesti ole luurankoranteet
Ymmärrän kyllä, että tuollaisten myytiin saaminen voi olla hankalaa.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 21:43
Space Triben kamat eivät ole ehkä ihan 100% true velvet goth, mutta en pistäisi pahakseni jos niitäkin saisi tästä maasta
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.09.2010 21:56
Mun mielestä on toivomisen varaa yleensäkin kauppojen (miesten) vaatteiden mitoituksessa omaa vartaloani silmällä pitäen. Kun vaate on sopiva vyötäröstä niin tuppaa hihat tai lahkeet/ helma olemaan liian lyhyt ja päinvastoin. No, minä kun olen vyötäröstä kokoa S ja raajoista XL, niin onhan se hieman haastavaa löytää sopivaa vaatetta piälle, heh! Tokihan se on niin että monet immeiset ovat keskimittaisia ja "sopusuhtaisia" , niin eipä sitä kannata taloudellisessa mielessä monenkaan firman tehdä/myydä vaatteita niille jotka eivät mene tähän keskikokolokeroon..

SuZiC: Joten meinaatko ottaa tulevaan kauppaasi tarjolle myös erityismitoilla olevia vaatteita?
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 22:53
Jee & jee! Tämä kuulostaa mahtavalta, odotan innolla kaupan aukeamista Monta kertaa uuteen nettikauppaan mennessä on joutunut pettymään, kun tarjolla onkin vain samoja rytkyjä, kuin kymmenessä muussakin kaupassa. Toivottavasti homma lähtee hyvin pyörimään!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 03.09.2010 23:19

Lainaus: Piiskansiima

Kokopuolelta toivoisin, että mitoitus ei loppuisi johonkin nipinnapin-ällään vaan valikoimissa olisi ihan reilusti kaikenkokoisille päällepantavaa.

Liityn tähän samaan kuoroon. Olisi kiva saada ostettua esim. joku oma mieleinen takki, vaan kun tuppaa olemaan tosiaan liian pieniä muista nettikaupoista saatavat eli tuo mittatilaismahdollisuus muillekin kuin korseteille olis kiva. Ja sitten semmonen, että jos on mahdollista niin kenkiäkin isompia kokoja kuin hikiseen 40 kokoisen jalkaan mahtuvat 42 koon kengät. Toki paljon vaadittu, isommat goottipopot ei mene kovin hyvin kaupaksi ja niitä valmistaa varmasti hyvin harvat mutta sanoimpahan ääneen. Mulla kun on se 43 -45 kokoinen jalka riippuen valmistajasta ja mallista, joten ns. oikeista goottikengistä olen saanut toistaiseksi vain haaveilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit