Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tammikuun leffaillasta kiinnostuneilta omien lempikauhuleffojenne top 10!!!!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.12.2006 20:00
Lainaus: Ximmo Koska tarkoitus on löytää pari leffaa, jotka ihmiset sitten haluaisivat nähdä, niin ajattelin, että pelkän namedroppailun sijaan on aika helvetin fiksua sitten kanssa kertoa, mistä on kyse. Ja kun mulla kuitenkin tätä aikaa aina on ja tykkään kirjoittaa, niin miksipä en olisi noin tehnyt.

Totta on. Toivottavasti onnistutaan löytään pari kelpo leffaa.
  • Lähetetty: 29.12.2006 16:12
Nostan tän aiheen tässä esille, koska suunniteltu leffailta olis jo viikon päässä!!! Mä itse ehdottaisin päiväks tota 6.1.07 lauantaita, mitä mieltä muut? Listatkaa tähän vielä lempileffojanne, niin mietitään sit mitkä katsotaan.
Niitä pizza-mielihaluja voi laittaa vaikka tonne goottimiittiin, niin koitan sit jotain tehdä. Ja voi muutkin halukkaat leipoo
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2006 16:16
Lainaus: poison itse ehdottaisin päiväks tota 6.1.07 lauantaita, mitä mieltä muut?

Lauantai sopii minulle, sunnuntainahan on tuo Black Sunday jonne mahdollisesti olen menossa.
  • Lähetetty: 30.12.2006 13:30
Tänne, tai tonne "goottimiitti" ketjuun vois alkaa laitteleen ilmoittautumisia kauhu-leffa iltaan, jotka vois pitää vaikka 6.1.07 lauantaina. Naposteltais herkkuja, ja katottais pari leffaa.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2007 09:45
Miksei kukaa mainitse mitää Blair Witch Projectista? Kakkonen oli ihan *****, mut ykkönen oli kyl todella kiva... Vieläki ahistaa ku miettii sitä ku sen katto...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.01.2007 11:57
Dragula

se oli varsinkin kiva ku sie sätkit miun alla nii usein ja nii kovasti että meinasin sohvalta tippuu
  • Lähetetty: 02.01.2007 13:38

Lainaus: Dragula

Miksei kukaa mainitse mitää Blair Witch Projectista? Kakkonen oli ihan *****, mut ykkönen oli kyl todella kiva...

En oo nähnyt kakkosta, mut ykkönen oli mielestäni ihan p...stä!
  • Lähetetty: 03.01.2007 18:56
Mä kävin tossa pikaisesti läpi tätä ketjua, ja äänestystulos olis tällä hetkellä tällainen :
1: The Exorcist (Manaaja)
2: Veren Vangit
Eli nää oli eniten ääniä saaneet, mutta vielähän tässä on pari päivää aikaa vaikuttaa!!!
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2007 19:39
Manaajan ikäraja on 18. Ovathan mahdollisten nuorten osallistujien vanhemmat sitten varmasti tietoisia illan ohjelmasta?
  • Lähetetty: 03.01.2007 19:43

Lainaus: lauratar

Manaajan ikäraja on 18. Ovathan mahdollisten nuorten osallistujien vanhemmat sitten varmasti tietoisia illan ohjelmasta?

Toi oli hyvä pointti! Mitähän asialle pitäis tehdä? Osaatko äitinä sanoa?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit