Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.03.2011 17:51

Lainaus: Iiriva

Hiihtoloma, ja minulla on tylsää.

Waah, vähän sama onkelma. :__: Ei jaksaisi tehdä mitään, vaikka haluaisi.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.03.2011 19:36
Enpäs taida saadakkaan rahaa tällä vkolla, joten 20€ elellään ens keskiviikkoon asti joka tarkoittaa sitä että perjantaina en pääse S-Osikseen humppaamaan enkä myöskään maksa laskuja tai vuokraa ajoissa.
Kaikki vain siks että oma liitto kettuilee ja viilaa pilkkua niin että pöllyää. Kirjeitä pitää lähetellä eikä voi soittaa ja tarkistaa pikkuasiaa puhelimitse. Niiden kirjeiden takia rahansaantini venyy ja venyy ja venyyyyyy..Ärsyttää ja lievästi sanottuna pienesti stressaa.
Muutenkin tylsää eikä mitään tekemistä koneella istumisen lisäksi.
Lopuksi: Vihaan talvea.
Tv-ohjelmatkin ovat vain uusintojen uusintoja ja kaikki samat formaatit pyörii laulukilpailuista kokkiohjelmiin joita tulee joka kanavalta ja joka hetki ostos-tv:n lisäksi. Ihan turha koko himputin tv ja turhaa maksan enää edes tv-lupaa. Minä tyhmä ja tunnollinen tv-lupatarkastajaa pelkäävä nössö.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2011 21:09
Yyyh minulla on tylsää, kukaan ei puhu mitään eikä missään
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.03.2011 00:11
Voi kun olisikin taas tylsää, infernaalinen kiire eikä loppua näy.
Pitäisi miltei yhtäaikaa poukkoilla viidessä eri maassa, hoitaa samalla lukemattomia työ- ja yksityisasioita, tehdä talkoita, muuttaa toiselle paikkakunnalle , käydä parturissa yms.
Kaikki tämä ryyditettynä tolkuttomalla kiireellä, epätietoisuudella ja rahanpuutteella, alkaa pikkuhiljaa epätoivo ja masennus nostamaan päätään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.03.2011 15:31
Vatsani hankaloittaa elämääni joka päivä tätä nykyä. Olisi pitänyt lähteä nyt junalle ja kohti Tamperetta, mutta vatsani on eri mieltä. Noh, tunnin päästä yritetään uudestaan. Kävin lääkärissä yli kaksi viikkoa sitten, mutta eihän siellä voitu vielä sanoa juuta eikä jaata ennen labratuloksia, ja jostain syystä sain ajan vasta kuukauden päähän, joten labratkin ovat vasta 1,5 viikon päästä, ja siitäkin sitten menee taas ainakin pari viikkoa ennen tuloksia kun testataan niin miljoona asiaa. Yhyy, tahtoisin, että tämä tuska ja vaikeudet voisivat loppua jo, kun nykyään tuskin uskaltaa edes käydä missään sekoavan mahan pelossa. ;____;
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.03.2011 19:18
Vihaan ihmisiä, jotka tulevat kylään, mutta eivät tajua kun yrittää hienovaraisesti vihjailla, että nyt pitäisi lähteä. Ja kun sanoo suoraan, että nyt pitää lähteä, menee lähtemiseen tunti kun hitaasti kerätään tavaroita, käydään vessassa ja no jos nyt minä vielä nopeasti tuon sähköpostin tarkistaisin. ARGHT.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2011 09:42

Lainaus: Giffirt

Vihaan ihmisiä, jotka tulevat kylään, mutta eivät tajua kun yrittää hienovaraisesti vihjailla, että nyt pitäisi lähteä. Ja kun sanoo suoraan, että nyt pitää lähteä, menee lähtemiseen tunti kun hitaasti kerätään tavaroita, käydään vessassa ja no jos nyt minä vielä nopeasti tuon sähköpostin tarkistaisin. ARGHT.

Miiitä?? Minä en kyllä edes kehtaisi toimia tuolla tavalla.. Jos mulle sanotaan että voi painua ovesta pihalle, ni se on takki niskaan ja menoks. Tietty kenkiä unohtamatta..

Jumaleissön että ottaa kupoliin toi auto! Saamari sentään ku ei ole varaa ostaa ku vanhoja romuja.. Siitä murtu pissapojan se piuha joka vie pesunestettä suuttimiin irti säiliöstä, ja vähintään 60e ton korjaus korjaamolla. En itse saa tota pirun lodjua vaihdettua, joten sinne sitten.. Perse. Pardon my french.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2011 18:39
Sellanen asia kuin raha olisi aika tervetullut juttu.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2011 20:26
Yhyyyy.... Meidän joka keväinen ja kesäinen riesakuoriais ongelma on taaas palannut... Onneksi eivät tee mitään tuhoja... Ovat ällöttäviä p*skoja vain. Keittiösta ja varastokomerosta aina välillä löytyy 1 tai 2 moista tuhnua. Talvella ja syksyllä häviävät. IHANAT VANHAT KERROSTALOT!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.03.2011 22:36
Ei.. ei se vaan mene yhtään paremmin minkään suhteen, vaikka koettaakin jaksaa katsoa eteenpäin. Uutta paskaa jokapäivä! Miten hemmetissä sitä riittää tällaisia määriä ja kuinka paljon sitä voi kasaantua yhden ihmisen päälle? Kunnes hukkuu siihen?
.. Lähellä on..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit