Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2011 09:08
Tää kuuluis ehkä enemmänkin jonnekin suhteisii liittyvään mutta pistän nytten tänne.. Poikaystävä on mustasukkainen minun ja erään miespuolisen kaverini läheisestä suhteesta. Poikaystäväni haluaisi mennä kihloihin mutta mie en todellakaan halua, kyseisen herran kanssa kun ei mene hyvin. Hän ei puhu mistään mikä häntä vaivaa, jos kysyn jostain niin hän vaan sanoo "jaa-a" ja on hiljaa. Raivostuttavaa! Lisäksi koulukaan ei suju koska suhdeasiat niin päin mäntyä että ei ole energiaa mihinkään. Tähänkin vielä lisänä se, että eilen käytiin isäni haudalla. Sehän olikin hauska reissu. Ei ole kun pelkkää p*skaa tullut niskaan viimesen kahden vuoden sisällä. Painokin nousee taas ja masennus nostaa päätään. Wumpscutin sanoja lainaten; "Just fuck it."
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.03.2011 09:55
Mun sähköposteihin ei vastata. Olis kiva tietää pääsinkö oppisopimus opiskelemaan vai en. Ja olis kiva tietää nouseeko mun palkka siihen mitä sen kuuluis olla. Prkl. Ja jos en pääse opiskelemaan niin voisin harkita uuden työpaikan etsimistä, kun ei näillä ole tarjota mulle tunteja tarpeeks. Jos pääsen opiskelee ni sit kitkuttelen tässä jobissa sen 1,5 vuotta.
Ja nyt on kamala nälkä. Ja väsyttää vaikka viime yönä nukuin yli 9h?? En tajua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2011 20:23
Kävipähän eilen se kuuluisa hengenlähtökin vähän turhan lähellä. Laskettelemaan oli tarkoitus mennä, mutta jäi sitten hyvin lyhyeen se matka kun jäinen tie yhdessä anopin auton vanhojen nastarenkaiden kanssa teki katalat. Tuloksena auto penkkaan, ympäri ja vielä kyljelleen. Onnea reilusti matkassa kyllä, pari metriä aikaisemmin jos olisi mennyt niin vastassa olisi ollut pylvästä ja tienliittymää. Nyt selvittiin pelkällä säikähdyksellä. Muta nyt kyllä v*tuttaa sen auton puolesta vähän.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.03.2011 21:09
Talven ensimmäinen flunssa iski nyt, näemmä alkaa kuumekin nousta. Yhyy. ;___;
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2011 22:18
Olin idiootti ja menin tänään töihin. Eilisestä oli jäljellä pientä kurkkukipua joka on nyt paisunut ihanaksi kuumeeksi. Hallusinoin pistokkeista lenteleviä mummoja. Apua. Huomenna pidän todellakin sairaslomaa
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2011 03:46
Mitä on mennyt vapaaillassa vikaan kun kolme kertaa on oksennettu rinuksille eikä yksikään ole oma?

Tarpeeksi hurja ilta mulle, nyt se on viimenen tiukka ja ukko nurin.
Rokorok.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2011 13:03

Lainaus: mlrd

Mitä on mennyt vapaaillassa vikaan kun kolme kertaa on oksennettu rinuksille eikä yksikään ole oma?

Kaikki? Kiitos päivänpiristyksestä, joskin luullakseni tahattomasta sellaisesta. Ja ei ole tarkoitus vahingoille nauraa, oli vaan niin loistavasti sanailtu.

Huoh, olisihan se ihan kiva kuulla töiden jatkumisesta edes jotain, nyt kun olis se sopimus katkolla maaliskuun lopulla. Luvattiin että ilmotellaan kyllä hyvissä ajoin näistä, että miten jatketaan jos jatketaan, kysyessäni mikä on hyvissä ajoin, niin vastaus oli, että ainakin 1,5kk ennen H-hetkeä. Tässä sen taas näkee.

Kaiken kruunuksi yläkerran hörhö oli paskonut kämppänsä lattialle, huuhdellut sitä sitten suihkulla pois, jolloin tuloksena erinäisten seikkojen vuoksi, tittidii! Vesivahinko, joka ulotti käpälänsä myös minun asuntooni. Kivaa. Kissojen kotiinsaanti viivästyy edelleen. Positiivista, ei onneks osunu mun "elektroniikkakeskuksen" kohdalle vuoto, vaikka kotivakuutus löytyykin ja eipähän tarvii itse tapetoida olkkaria :P
Kirjoittanut: BirthdayBloodshed (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2011 15:51
Nyt ottaa pirusti päähän ihmiset jotka neuroottisesti yrittävät tunkea metroon kun sieltä tulee muista ulos. Joka aamu saa töniä samoja naamoja pois tieltä kun yrittää itäkeskuksessa jäädä pois aargh!!!!
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2011 22:36

Lainaus: BronzeRain

Nyt selvittiin pelkällä säikähdyksellä. Muta nyt kyllä v*tuttaa sen auton puolesta vähän.

Älä huoli, se on vain peltiä, autoja ja varaosia saa kaupasta rahaa vastaan esim. irtoraajoissa on paljon huonompi valikoima eivätkä ole aivan plug and play hommia.

Nimim. pari kolaria kokenut ja vielä yhtenäkappaleena.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.03.2011 20:10
Tulipa sitten käytyä viimeinkin optikolla. Ja olisi toisaalta ollut parempi, ettei olisi mennyt.
Ei mulla näössä mitään vikaa, mutta silmissä paineet turhan koholla ja korkealla. No suvussa meillä on silmänpainetautia. Ja onpa yllättävää, että saan kaikki niskoilleni. Tai siis silmilleni. Olisi kuitenkin kiva nähdä jatkossakin..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit