Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.04.2011 11:01

Lainaus: Black Sunset

Kyseessä burmalaiset veljekset jotka eivät ole sukua toisilleen.

Tämä on totaalisen off topic ja pahoitteluni siitä: vaikka tuohon tekstiin oli jo alussa laitettu että kyse on jätkistä, luulin silti että kyse on kissarodusta. Kattelin että onpas ne jo vanhoja otuksia...ja tätä ilmiötä on tapahtunut meilläkin vaikka kyseessä onkin eri rodun kissa:

Lainaus: Black Sunset

voitte vaan arvata, miten vaikeeta on yrittää selittää jotakin tuikitärkeää kun kumpikaan ei ymmärrä hölkäsen pöläystä.

Mutta en tarkoittanut tällä vähätellä ongelmaa, toivon ettei Black Sunset loukkaannu. Ehkä kannattaa heivata ne veljekset ja etsiä sellaista seuraa, jossa tulee ymmärretyksi. Minusta se on vähintä mitä treffailulta / seurustelulta voi vaatia.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 23.04.2011 11:34

Lainaus: kuopassa

Varmaan vian voi noinkin fiksata... Jos saisit tietokoneihmisen paikan päälle katsomaan mistä kiikastaa, voisi säästyä iso nippu euroja.

Kaikki vakionörtit asuvat muilla paikkakunnalla. Elämä on hankalaa kun suurin osa kavereista on jotain hyödyttömiä humanisteja, d'uh. Yksi nörttikaveri tätä konetta katseli jo pari vuotta sitten ja kehoitti silloin jo suorittamaan eutanasian. Itse en ymmärrä tietokoneista hölkäsenpöläystä ja rakkineen korjaaminen jossain liikkeessä maksaisi todennäköisesti vähintään yhtä paljon kuin kokonaan uusi kone.

http://www.jimmspc-store.fi/tuoteinfo/JIMM-BG-EC?p id=1303384287078
Tällainen olisi tarkoituksena tilata, ja kokeilla käyttiksenä Ubuntua. Jos menetän järkeni totaalisesti Ubuntuun ostan Windows Seiskan, mutta kokeilen nyt ensteks jos oppisin kokonaan uuden käyttiksen. Seiskakaan ei kuitenkaan ole ihan ilmainen.

Päivän muut vikinät:
Flunssa jatkunut viikon. Eilen oli vaikea hengittää ja poikaystävä lähti käyttämään päivystyksessä. Koska hengitysvaikeuksista huolimatta happiarvot olivat kohdallaan, oli edessä yli neljän tunnin odotus. Tulimme sitten siihen tulokseen että koska en näemmä ole tukehtumassa niin ennemmin nukun sen 4h kotona. Olo on nyt jo hieman parempi, henkikin kulkee normaalisti, mutta heti ekana arkipäivänä lääkäriin. Ei normaali flunssa näin kauan jatku.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2011 13:35

Lainaus: Natassja

Tämä on totaalisen off topic ja pahoitteluni siitä: vaikka tuohon tekstiin oli jo alussa laitettu että kyse on jätkistä, luulin silti että kyse on kissarodusta.

Repesin Ja joo, kyllä ne kissat... eikusiis veljet pitää heivata ihan oman mielenterveyden vuoksi. En loukkaantunut kommentista.

Sori off
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2011 19:20

Lainaus: kuopassa

Jos kokeilisit tunteiden pauloissa olemisen sijaan järjen voimalla toimimista, voisit säästyä monelta murheelta.

Tämä tuntuu olevan miehille paaaaljon helpompaa kuin naisille. Mikä ihme siinäkin on.

I have no friends. Ja Alkokin oli kiinni.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.04.2011 23:43

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Tämä tuntuu olevan miehille paaaaljon helpompaa kuin naisille. Mikä ihme siinäkin on.

Ei pidä paikkaansa, btw. Jotkut ihmiset vain ovat tunne- ja toiset järki-ihmisiä. Miesten tapauksessa tosin tämä "sumentava tunne" on useammin aggressio. Suosittelen kaikille balanssin etsimistä, en toisen aivolohkon vallitsevuutta.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2011 02:28
^Njoo, ehkä puhuin vaan omasta kokemuksesta. Itse olen enempi tunne-ihminen ja kadehdin toisinaan niitä järki-ihmisiä. Ehkä sitäkin puolta voisi jotenkin harjoittaa itsessään.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2011 13:01

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

^Njoo, ehkä puhuin vaan omasta kokemuksesta. Itse olen enempi tunne-ihminen ja kadehdin toisinaan niitä järki-ihmisiä. Ehkä sitäkin puolta voisi jotenkin harjoittaa itsessään.

Samoin. Ja kyllä mua ainakin on auttanut se, että aina kun meinaa ottaa tunteet valtaa liikaa, niin systemaattisesti vaan kääntää järkeilyn päälle. Ennen todella masensi se, että olen sinkku, mutta järkeilyn avulla oon tullu henkilökohtasesti siihen tulokseen, että minusta ei olisi minkäänlaiseen seurustelusuhteeseen naisen kuin miehenkään kanssa ja parempi näin. Toki on niitäkin hetkiä kun tuntuu, että haluisi istua jonkun kainalossa ja pitää kadestä kiinni, mutta se menee aika äkkiä ohi. Varsinkin jos vielä ajattelee kaikkia niitä asioita, jotka siinä tilanteessa tai koko seurustelussa voisi alkaa mua ahdistaa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.04.2011 19:39
Le vitun iso FU!
Mehiläiskolonia päätti valita pesäpaikakseen verannan seinän. Siellä ovat nätisti panelien välissä, vain viuhina käy suuaukolla. Eikä sen tukkiminen auta mitään, kun reikiä siihen tilaan on enemmänkin.

Millähän helvetillä noista pääsisi nätisti eroon... Paitsi navettaraidilla. Sillä se edellinenkin lähti, mutta nyt sitä ei ole pikaiseen saatavilla.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2011 21:36
Ihmiset on niiiiiin **************** !!!!!!
Stna, jos jotain sovitaan niin ne asiat pidetään, varsinkin kun kyse on "hiukka" suuremmasta asiasta..
Ja sitten vielä sekin, että muiden ei tarvitse omilla olettamuksillaan tulla pilaamaan mun elämää.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.04.2011 01:28
Flunssa iski noin kevään kunniaksi. Mistähän se johtuu, että koko viimeisen vuoden sairasjaksoni ovat AINA osuneet vapaapäivilleni? Olenko niin velvollisuudentuntoinen, etten viitsi sairastaa työaikana? Toivottavasti vain nenäliinat riittävät ylihuomiseen asti. Tai menisi mieluummin pois koko riesa. Pitäisi tiistaina matkustaakin, siirtyi onneksi huomiselta pois se.

Kun tämä nuhakin ehti jo tarttua niin harmittella voi sitäkin, että sen lähde, eli menninkäismäinen siskontyttöni lähtee huomenna perheineen kotimatkalle. Nööyyy! On niin söpö otus, että ikävän tunnetta ei voi välttää.

Bonuksena vielä se, että nuo ah niin ikävät verenimijät eli verovirkail...ei vaan hyttyset ovat jälleen muistutelleet olemassa olostaan mitä ikävimmin tavoin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit