Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 20.04.2011 12:06
[lainaus]Miullakin ois ollu aika muutama kuukausi sitten, mutta jätin menemättä, koska ei sillä hetkellä ollut varaa. Ainakin yksityisellä olis maksanu jotain 250-450 euron väliltä. :/ Melkoista ryöstöä minun mielestäni.[/lainaus]

No en todellakaan ole menossa yksityiselle, koska en ole rikas, mutta kunnalliselta on jo aika varattuna niin pakko kai se on ilmaantua paikalle.. saa kyllä luvan olla maksamatta maltaita. Vähän kyllä hirvittää kun hammaskiven poisto on pahin operaatio mitä mulle hammaslääkärillä on tehty.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2011 14:44
Tietokoneeni hajosi! \o/

Kaikki muu toimii, mutta nettiin ei pääse. Onhan se tökkinyt jo pidemmän aikaa ja koneella on ikääkin joku seitsemän vuotta, mutta tämä menetys tuli silti yllättäen kesken netittämisen. Yhtäkkiä ei vain enää ladannut sivuja, vaikka verkkoyhteyden tila näytti että yhteys toimii moitteettomasti. Onneksi on tämä (susipaska ja ikivanha) läppäri. Pystyy edes jotain tekemään kunnes saa uuden koneen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.04.2011 19:40

Lainaus: Giffirt

Yhtäkkiä ei vain enää ladannut sivuja, vaikka verkkoyhteyden tila näytti että yhteys toimii moitteettomasti.

Oletko testannut usealla eri nettiselaimella? Jos käytät Windowsia, oletko koettanut käyttää verkkoyhteyden korjaustyökalua?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.04.2011 00:54
Miksi parisuhteessa elävää ihmistä pidetään ystäväpontentiaaliltaan automaattisesti keski-ikäisen, kolmilapsisen yh-äidin tasolla? Pitääkö mun vaan dumpata sinkkukaverini ja etsiä yhtä tylsää seuraa kuin itsekin ilmeisesti olen?

Enhän mä voi pakottaa leikkimään mun kanssa, mutta seurassa supiseminen ja hihittely tyyliin "ei se sanonu mitään tärkeää hihih" jättää kysymysmerkiksi. No ehkä mä vaan oon niin herkkis ja mummoutunut, ettei mun kanssa voi keskustella mistään kuolemaa kepeämmästä tai säätä henkilökohtaisemmasta.

Tämä kaikki vain siksi, että minulla on avoCCi, niinkö? Tekis mieli haistattaa tekarit ja lähteä itekseen bilettään jos kerran oon niin vammasta seuraa, mutta jotenkin olen vain ihminen ja kaipaan joskus ystäviä ja muutakin jutteluseuraa kuin avomieheni.

Mulla on todella loukattu olo, mutta en tiedä, onko kaverisuhteeni kys. ihmisiin vielä niin vakaalla pohjalla että viitsin ripittää heitä siitä, kuinka heidän käytöksensä loukkaa. Luultavasti olen ihan dumpattavissa, mutta kannattaako minun silloin edes yrittää puhdistaa ilmaa vai pitäisikö vain olla hiljaa? He ovat ihania ihmisiä, joista en haluaisi luopua, mutta jos tunne ei ole molemminpuolinen niin minkäs teet.

/avautuminen, ehkä tämä menee ohi riittävillä yöunilla, mutta sattuneesta syystä ei väsytä yhtään.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2011 10:43

Lainaus: DeadlyNightshade

Miksi parisuhteessa elävää ihmistä pidetään ystäväpontentiaaliltaan automaattisesti keski-ikäisen, kolmilapsisen yh-äidin tasolla? Pitääkö mun vaan dumpata sinkkukaverini ja etsiä yhtä tylsää seuraa kuin itsekin ilmeisesti olen?

On muuten ärsyttävää tuo. Eihän me parisuhteelliset osata pitää hauskaa.
Minulla ja miehelläni on paljon yhteisiä ystäviä, ja suurin osa niistä ei pyydä meitä mihinkään erikseen. Jos mieheni on matkoilla ja minä maisemissa, ei minua voi pyytää viihteelle koska mies ei ole paikkakunnalla! Enhän minä tietenkään lähde minnekään ilman miestäni! Sinkkukaverien kanssa ei tule edes käytyä ulkona, joidenkin mielestä ilmeisesti parisuhteellisten pitää hengailla muiden parisuhteellisten kanssa
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.04.2011 10:43

Lainaus: DeadlyNightshade

Tämä kaikki vain siksi, että minulla on avoCCi, niinkö? Tekis mieli haistattaa tekarit ja lähteä itekseen bilettään jos kerran oon niin vammasta seuraa, mutta jotenkin olen vain ihminen ja kaipaan joskus ystäviä ja muutakin jutteluseuraa kuin avomieheni.

Mulla on todella loukattu olo, mutta en tiedä, onko kaverisuhteeni kys. ihmisiin vielä niin vakaalla pohjalla että viitsin ripittää heitä siitä, kuinka heidän käytöksensä loukkaa.

Huh, sullapa on outoja kavereita. Minusta tuollainen käytös on aika ala-arvoista. Toisaalta, minulla ja avokillani (nykyisin kihlatullani ) on hyvin pitkälti yhteinen kaveripiiri, mutta kumpikin voi kyllä riekkua omissa porukoissaankin.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.04.2011 11:27

Lainaus: Ayuku

Eihän me parisuhteelliset osata pitää hauskaa.

Tämä on jotenkin niin käsittämätön asenne, että mä en vaan tajuu! Minun parisuhteeni ei ainakaan perustu sille, että imetään toisten aika kuiviin ja nyhjätään vaan omassa parisuhdekuplassa unohtaen kaikki muut ihmiset. Ainoa ero minun ja sinkkujen välillä on se, että minun ei tarvitse etsiä itselleni ukkoa. Tosin, onko parinmuodostus ainoa syy sosialisoida?

Lainaus: Cata

Huh, sullapa on outoja kavereita. Minusta tuollainen käytös on aika ala-arvoista. Toisaalta, minulla ja avokillani (nykyisin kihlatullani ) on hyvin pitkälti yhteinen kaveripiiri, mutta kumpikin voi kyllä riekkua omissa porukoissaankin.

Meillä ei oikeastaan ole yhteisiä kavereita ja muutenkin ystäväpiirini on todella pieni sillä olen vähän sellaista hitaastilämpiävää sorttia. Ymmärtäähän sen, että sinkuilla on enemmän aikaa viettää aikaa keskenään.

Olen vissiin aika katkera ämmä. =D Miten tämmönen voikaan vetää mielen ihan matalaksi.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 14:17
Noniin, asiaa. Nyt saa natista ihan luvan kanssa. Taas kerran...
Aloitan kahdesta jätkästä jotka ottaa mua pannuun ihan kunnolla. Kyseessä burmalaiset veljekset jotka eivät ole sukua toisilleen. Oletettavasti. Älkää kysykö, ei ne varmaan tiedä itsekään.
Tämä vanhempi (18 v) on ollut mun kiikarissa kolmisen vuotta. Nyt sitten on jotain säpinää. Ehkä. No, tämän pikkuveli on mua vuoden nuorempi eli 16- vuotias ja auttamattomasti rakastunut muhun. En ymmärrä!
Tämä mun bongaus puhuu burmaa sekä vaihtelevalla menestyksellä suomea ja englantia - voitte vaan arvata, miten vaikeeta on yrittää selittää jotakin tuikitärkeää kun kumpikaan ei ymmärrä hölkäsen pöläystä.
Tämä jätkä sitten aina halailee mua kun nähdään, on tässä muutamat suukot vaihdettu yms. mutta annahan olla, kun siihen pitäis saada yhteyttä. Aina kun mä yritän ottaa puheeksi tunteeni sitä kohtaan, menee jätkä mykäksi. Toissapäivänä taas pussailtiin antaumuksella ja nyt siihen pölkkypäähän ei saa yhteyttä, ei sitten millään. Meidän piti mennä tänään Tammisaareen heilumaan, mutta ei sitten. Ei väkisin! Ei siitä ota mitään selvää... Ja se perkuleen pikkuveli seuraa mua joka paikkaan ja käpälöi, pakkohan mun oli sitä tirvasta turpaan kun ei tajunnut lopettaa. Nyt se kai haluaa naimisiin. Menköön keskenään. Vois lopettaa jo ne rakkaudentunnustukset kun ei mua kiinnosta paskan vertaa! Ja miksei se ääliö jo ota yhteyttä. Joka tuutista oon nyt yrittänyt pukata sille viestiä. Päättäis jo. Ja ainoa vastaus jonka saan hyvällä tuurilla on "ok". Jos sanon, että "Mä tykkään susta"... Vastaus on aina sama. Että ookoo vaan sullekin!

No, sitten tämä hoitohevonen. Omistaja ei ole puhua pukahtanut mulle siitä, että sille hevoselle on tulossa vuokraaja. Mä tulen mainiosti sen kaakin kanssa toimeen, olen pyörinyt tallilla 9 vuotta ja muija ei sitten vissiin kattonut sopivaksi ilmoittaa mulle...

Saataaaaanaaaa.

anteeksmoiheippa
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2011 15:25

Lainaus: kuopassa

Oletko testannut usealla eri nettiselaimella? Jos käytät Windowsia, oletko koettanut käyttää verkkoyhteyden korjaustyökalua?

Korjaustyökalu ilmoitti että otappa yhteyttä muualle kun minen osaa. Kokeilin Mozillan lisäksi Chromea, kumpikaan ei leikkinyt. Läppärillä pyörii normaalisti. Uusi pöytäkone lähteepi tilaukseen tässä viikonlopun aikana, jahka olen muutamia nörttejä konsultoinut.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.04.2011 09:59

Lainaus: Black Sunset

Vastaus on aina sama. Että ookoo vaan sullekin!

Jos kokeilisit tunteiden pauloissa olemisen sijaan järjen voimalla toimimista, voisit säästyä monelta murheelta.

Lainaus: Giffirt

Uusi pöytäkone lähteepi tilaukseen tässä viikonlopun aikana, jahka olen muutamia nörttejä konsultoinut.

Varmaan vian voi noinkin fiksata... Jos saisit tietokoneihmisen paikan päälle katsomaan mistä kiikastaa, voisi säästyä iso nippu euroja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit